FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Fusion: eBold + DMT
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Fusion: eBold + DMT
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/8

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  13:54:33  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fusion: eBold + DMT:

Der er ingen tvivl om at Danmark har to gode spillesteder for FIFA-interesserede. Ebold.dk og DMT. Jeg spiller begge steder (i øvrigt som mange andre) og jeg synes man skal slå dem sammen. Det kan godt være i allerede her er uenige med mig, men prøv at læse videre.

Jeg vil udarbejde en plus/minus liste over DMT og eBold og derefter et samlet forslag til en nyt dansk FIFA-community.

eBold:
+ Reglerne er hurtigt opdateret. Der bliver spillet efter international FIFA-standard, især takket være Jonas/IstvaN som står for dette.
+ Der er præmier på spil. Præmier er altid sjove at have med i et spil.
+ Ungt crew. De er mere nytænkende og cups som Shooting Stars overgår alt omkring DMT.
+ Internationalt. Man bliver altid opdateret med de seneste internationale FIFA-nyheder.
- Inaktivitet. Folk spiller ikke.
- Ladderen er kedelig. Der skal turneringer/ligaer/cups til for at det bliver spændende.

DMT:
+ Virkelig fedt visuelt community. Det foregår ligesom i den virkelige verden, og der er seriøsitet i det.
+ Aktivitet. Folk er aktive, både i forum og hvad angår kampe.
- Gammelt crew. Crew er et rigtigt traditionscrew, som hænger i traditioner og ikke tænker nyt.
- Forældede regler. Reglerne er forældede og DMT er guf for bugspillerne.
- Afskåret fra FIFA-verdenen. Med en spillefil som gør alle hold lige gode, og uden nyheder fra FIFA-verdenen klarer DMT’ere sig dårligt i internationale turneringer.

Forslaget:

FIFA Online Danmark. Det er navnet på det nye community. Fusion mellem eBold og DMT.

- Navnene sucks. DMT lyder som en behårede bonderøv, og eBold er ikke dansk men nærmere reklame. Hvilket er pænt neder.
- Domænet bliver DMTs nuværende; fifa-online.dk som er godt og passer til navnet.
- Design er ikke sikkert endnu men det kan både være DMTs, eBolds eller et helt trejde.
- Klubhold afskaffes. Man spiller med det hold man vil, fra kamp til kamp og ens navne vil stå i stedet for hold.
- Regler bliver de internationale. Danmarks mest erfarne og professionelle e-fifa-gamer; IstvaN står alene for reglerne og for at de bliver opdaterede.
- DMT-fil afskaffes og der bliver kun spiller med Online Patcher.
- Ligaer/Ladder/Cups bliver bibeholdt men kaldt noget andet. Champions League og UEFA Cup som IRL. Samtidig synes jeg at man skal lave endagscups som SS. Dog med andre navne.
- Præmier. Der skal være præmier i form af hardware/spil osv.
- For de gamle sure DMT’ere skal man lave dmtligaen som er en uafhængig liga hvor der spilles med fil og det hele.
- DMT-traditioner som Hall of Fame og meget andet kan også bibeholdes da det ikke vil gøre nogen indflydelse.

Dette er kun et udkast til nyt dansk community. Mit ønske er at det kan gennemføres inden FIFA 08. Kom med jeres mening.
Når der er kommet en del forslag gennemarbejder jeg det til et nyt forslag, og så kan der arbejdes på det indtil alle bliver glade.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  13:57:26  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg syntes at det virker som en rigtig god idé at prøve på i hvert fald men det tager nok meget lang tid! Der er visse folk i dmt som virker meget meget konservertive som tidligere nævnt.

men jeg holder i hvert fald med dig mbu

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  13:58:36  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by atuz

jeg syntes at det virker som en rigtig god idé at prøve på i hvert fald men det tager nok meget lang tid! Der er visse folk i dmt som virker meget meget konservertive som tidligere nævnt.

men jeg holder i hvert fald med dig mbu

Nemlig. Spørgsmålet er om vores oldings-crew kan se det smarte i det.

Men husk, jo flere vi arbejder på det jo bedre kan det bliver. Det er en win-win situation ..
Go to Top of Page

Zinqo
Grusbane fejeknægt

1 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  14:01:07  Show Profile  Reply with Quote
Synes bestemt også det lyder som en god ide. Helt klart.
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  14:04:17  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Zinqo

Synes bestemt også det lyder som en god ide. Helt klart.

dejligt at høre

som en tilføjelse vil jeg godt hjælpe til med reklame gennem mit site: www.injuries.dk som kommer til at trække utroligt mange fodboldinteressede i efterår/forår
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  14:16:13  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well ... er en længere historie, men grundlæggende handler det om at DMT som udgangspunkt er et demokratisk foretagende, hvor medlemmerne styrer showet ...

derfor er en fusion med ebold.dk ikke mulig idet ebold.dk er drevet af EA sports, folkene bag xplayn og interessenter fra bold.dk

en "fusion" ville betyde, at den direkte styring af dmt via valgte ledere ikke længere ville kunne eksistere

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  14:22:02  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg tror ligesom Jesper, at de grundlæggende idéer bag turneringerne er så forskellige, at de ikke kan forenes i deres nuværende form. Og det har naturligvis heller aldrig været tanken.

Jeg vil dog alligevel give dig ret i langt størstedelen af dine pointer, og jeg synes diskussionen er god, da den netop belyser nogle gode og dårlige sider ved begge turneringer.

Jeg vil dog lige tilføje, at vi på eBold.dk er udmærket klar over de problemer, vi har med aktiviteten, og at vi godt er klar over, at løsningen er flere cups af varierende længde og en liga a la den som DMT har. Men vores ambitionsniveau ligger dog en smule højere på nogle punkter, og det er derfor tidsmæssigt et problem at gennemføre, hvis det er noget jeg/vi skal kunne stå inde for. Idéerne er mange, men min og crewet bags tid er begrænset - desværre. Vi har indset problemerne og arbejder på løsninger, men det kræver også at communityet i højere grad tager ansvar og hjælper til. DMT har samme problemer.

Godt indlæg :)

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

Edited by - IstvaN on 10 Feb 2007 14:27:14
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  14:39:32  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

well ... er en længere historie, men grundlæggende handler det om at DMT som udgangspunkt er et demokratisk foretagende, hvor medlemmerne styrer showet ...

derfor er en fusion med ebold.dk ikke mulig idet ebold.dk er drevet af EA sports, folkene bag xplayn og interessenter fra bold.dk

en "fusion" ville betyde, at den direkte styring af dmt via valgte ledere ikke længere ville kunne eksistere

ja det er jeg godt klar over ..

men tilgengæld er jeg klar over en anden ting:
spillerne er dem som står for aktiviteterne. Og man kunne evt. opføre en spillerforening, hvor man kørte det med 1 leder som bliver valgt demokratisk af spillerne .. er spillerne utilfreds med noget går du til eboldlederne/xplayn/ea osv. og klager .. xplayn/ea/ebold er afhængige af spillerne .. så på den måde har spillerne stadig noget at skulle ha sagt
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  14:42:03  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN

Jeg tror ligesom Jesper, at de grundlæggende idéer bag turneringerne er så forskellige, at de ikke kan forenes i deres nuværende form. Og det har naturligvis heller aldrig været tanken.

Jeg vil dog alligevel give dig ret i langt størstedelen af dine pointer, og jeg synes diskussionen er god, da den netop belyser nogle gode og dårlige sider ved begge turneringer.

Jeg vil dog lige tilføje, at vi på eBold.dk er udmærket klar over de problemer, vi har med aktiviteten, og at vi godt er klar over, at løsningen er flere cups af varierende længde og en liga a la den som DMT har. Men vores ambitionsniveau ligger dog en smule højere på nogle punkter, og det er derfor tidsmæssigt et problem at gennemføre, hvis det er noget jeg/vi skal kunne stå inde for. Idéerne er mange, men min og crewet bags tid er begrænset - desværre. Vi har indset problemerne og arbejder på løsninger, men det kræver også at communityet i højere grad tager ansvar og hjælper til. DMT har samme problemer.

Godt indlæg :)

jeg er sikker på at DMT også godt kunne tænke sig at der kommer nye tiltag og andre spændende ting. de har bare ikke ideerne til det, men derimod tiden (tror jeg) ..

fact er at dmt vil blive nød til at underlægge sig ebold, men samtidig vil de ha flertallet, og selvom det ville være diktatur vil det være demokratisk .. en blanding som kan læses i mit indlæg ovenover .,.

uden spillerne intet community
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  15:05:14  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
:-)

dmt er 10 år gammel ... jeg har svært ved at se, hvad dmt som community skulle få ud af at lægge sig under ebold.dk idet konceptet, som Jonas skriver, er komplet anderledes

dmt har idéer men mangler ressourcer pt.

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  15:15:05  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

dmt er 10 år gammel ... jeg har svært ved at se, hvad dmt som community skulle få ud af at lægge sig under ebold.dk idet konceptet, som Jonas skriver, er komplet anderledes

- folk der stopper i DMT-regi? der bliver flere og flere?
- danmark kan få flere spillere med i internationale turneringer hvis man også spiller med internatinale-regler ..
- jeg tror at vhsi man arbejdede sammen ville det være muligt at få flere danske fifa-spillere og derved gøre communitiet større.
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  15:49:40  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

quote:

- danmark kan få flere spillere med i internationale turneringer hvis man også spiller med internatinale-regler ..
- jeg tror at vhsi man arbejdede sammen ville det være muligt at få flere danske fifa-spillere og derved gøre communitiet større.

folk stopper altid i store tal efter T1, så få lige dine facts i orden.

Pointen ved Ebold var at dem der vil spille "internationalt" kunne gøre det der.

fifa 2007 er generelt et tungt spil at kører i en sæson og kan man ikke lide det rigtig meget, så kan det godt blive for meget for nogen.

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  15:52:31  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er nok rigtig det med at det er 2 helt forskellige turneringer og det desværre aldrig ville kunne fungere med en fusion. men altså som jeg har skrevet i en blog tidligere idag, så må de folk fra dmt som er tilmeldt på ebolds ladder altså lige tage og hive sig selv lidt op, der er jo ingen grund til at i er på ladderen når i ikke spiller ?

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  15:53:26  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

quote:
Originally posted by mbury

quote:

folk stopper altid i store tal efter T1, så få lige dine facts i orden.

Pointen ved Ebold var at dem der vil spille "internationalt" kunne gøre det der.

fifa 2007 er generelt et tungt spil at kører i en sæson og kan man ikke lide det rigtig meget, så kan det godt blive for meget for nogen.

det er da klart det bliver tungt for nogen når man må score på tusindvis af bugs på DMT
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  16:05:37  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
tror nok der bliver scoret flere bugmål uden spillefil.

Og så istvan siger: skal man være den bedste skal man spille med EA fil og lærer alle bug målene så dermed må Ebold være den turneringen med flest bugmål.

dermed ikke sagt der ikke bliver scoret bugmål i DMT, selvfølgelig gør der det.

DMT er bare DMT og det kan man ikke lave om på.

Man kunne så måske gøre mere ud af at reklamere for hinanden og henvise imellem Ebold og DMT.

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  16:08:52  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

tror nok der bliver scoret flere bugmål uden spillefil.

Og så istvan siger: skal man være den bedste skal man spille med EA fil og lærer alle bug målene så dermed må Ebold være den turneringen med flest bugmål.

dermed ikke sagt der ikke bliver scoret bugmål i DMT, selvfølgelig gør der det.

DMT er bare DMT og det kan man ikke lave om på.

Man kunne så måske gøre mere ud af at reklamere for hinanden og henvise imellem Ebold og DMT.

Det med reklame har du vel nok ret i, men det virker mere som om at der er en mindre stillingskrig igang mellem DMT og ebold det er synd for scenen at det er sådan(kan også være det bare er mig der er helt gal på den)

Go to Top of Page
/8 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.41.108