Author |
Topic |
atuz
Stribemaskinefører
181 Posts |
Posted - 10 Feb 2007 : 21:44:27
|
quote: Originally posted by caleb22
Jeg gentager mig selv atuz.
hvis du vil være international god så jion ebold.dk eller øv på ESL.
DMT har aldrig sagt de vil være em imternational frontfigur, tværtimod.
fint nok du vil have danmark frem i fifa verdenen men så er det nok ikke i DMT du kommer det alene
Det har jeg heller aldrig påstået! spiller skam både på ebold og esl |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 02:08:26
|
Hold da op.... Man er væk en hel aften og vupti... Forumet har til dato ikke set en så eksplosiv tråd før... Great! Syntes ikke jeg vil kommentere mere da alt er vendt og drejet i både politiske ukorekte vendinger og halvtomme argumenter, men da også i orakel termologi. Jonas/Istvan startede jo også sit indlæg med at advare om de måske "hårde" udtalelser, og det var en god ting lige at få med da jeg mener det er aldeles ukorrekt at vi er en "halvdød andedam, hvor alle har som yndlingsbeskæftigelse at pille ved deres egen navle og ophøje dem selv til noget pladderromantisk fis selv i tilfælde, hvor det er aldeles ligegyldigt.." lige groft nok efter min overbevisning... Der er 3 typer fifa folk her i Danmark.
- Typisk DMT'er som spiller mest af alt for hyggens skyld.
- Dem som gerne vil lidt mere end blot at hygge, Dvs holder sig til i begge lejre.
- Ambisiøse spillere som gerne vil være mere eller mindre "proff" og skifter deres gamepads 3 - 4 gange om året grundet dårligt spil.
Gudskelov for det... Det er jo lige netop det der gør at vi har det som blommen i et æg alle sammen... Forskelligheden blomstre og alle kan gøre som de vil og føler sig mest tilpas ved. Som andre også har udtalt så er det vigtigste af alt at få spillet en god gang fifa... For community's som disse hænger nemlig ikke træerne som BL rigtigt udtaler. Men rigtigt godt at få debateret....
-->Jesper.... HØRT!
|
|
|
|
atuz
Stribemaskinefører
181 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 08:28:52
|
ja der fik mbu sgu lavet lidt uro i andedammen |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 08:48:35
|
Hehe Bo, og du tilhører den sidste det
Der møder op til wcg og dm i politikenshus med en vel gennemtænkt ultra defensiv taktik, så du kan nakke alle |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 09:53:20
|
Mon ikke debatten slutter heromkring .... !
Vil da gerne slutte af med at sige, at dem jeg kender her på DMT er enige i at Henrik gør et kæmpe arbejde for E-Sport i DK, det kan man ikke tage fra ham.
Men det nemmeste, og det umiddelbart mest naturlige ville jo have været at Henrik kom til DMT og sagde kan i ikke afvikle kval'en til diverse turneringer frem for at lægge dem over til et nyt site "ebold.dk" Men har en fornemmelse af at Henrik gerne vil holde lidt på kortene og have en vis indflydelse, nu skal jeg jo ikke tillægge manden motiver han ikke har, men det er sådan det virker på mig.
Vil endnu engang gerne pointere at jeg syns eBold.dk på sigt kan være godt for fifa i danmark, ihvertfald viser de os i DMT hvordan det også kan gøres, måske kan vi lærer noget, og måske ikke.
At Jonas er helt ude i hampen med sine kommentarer, er vi sikkert alle enige om.
Og husk Jonas, man har sin demokratiske ret til at stemme, men man har også retten til at lade være ...... |
|
Edited by - Keyboardcowboy on 11 Feb 2007 09:53:48 |
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:03:26
|
jeg synes ikke Jonas er helt ude i hampen ..
men overdrivelse fremmer forståelsen og det er jo også helt tydeligt at hans indlæg ikke er gået ubemærket hen, så en eller anden effekt må det da have haft.
hvis nogen ser Forbrydelsen på DR1 er det jo ligesom ham der politimanden som arbejder sammen med Sofie Gråbøl. Han siger tingene ligeud som de er. Uden at skjule noget. Og så klyder det barskt en gang i mellem. Lidt ligesom Jonas i sit indlæg
Til Bo: jeg synes ikke der er plads til punk 3. jeg ligger selv på punkt 2 da jeg spiller med begge steder ..
men det virker som om at man ikek er velkommen hvis man bare går lidt op i det. og hvis man bare er lidt negativ omkring DMT ryger alle på en . det virker som om der står 5 store gutter emd køller parat til at slå mig ned hvis jeg siger et pip ..
nu siger jeg ikke det er rigtig, men bare sådan jeg føler det engang imellem. man får at vide man er uvidene, man får at vide at man bare skal blande sig udenom, man får at vide at man er en ubrugelig teenager som ikke har noget at skulle have sagt , man får at vide at man er mindre værd fordi der er en flok oldboys som har ret i alt (jeg behøver vidst ikek nævne nogen navne)
;)
Jeg kan godt lide DMT, men alle steder er der plads til forbedringer. Her er det dog umuligt at komme igennem da DMT er perfekt. Man lytter jo ikke engang? |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:05:23
|
rettelse: "perfekt .. ifølge jer" |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 12:26:10
|
Ironi, ondskab, sort humor, bagateller, winerbrød, og fuldemandssnak indegår altsammen i dette indlæg.
Så videre læsning er på egen regning, du er advaret !!!!
Mbury, DMT er ligesom dig, langt fra at være perfekt, der er plads til forbedring begge steder '"også hos undertegnet"
Men hvis man vil ændre ting og sager, og kræver det som regl at man ved hvordan det virker, og nej det ved man ikke når man har været medlem i 14 dage.
Det er sku ligesom den nye direktør på arbejdet som ændre samtlige rutiner efter at have været ansat i en uge .....
Man må ligesom danne sig et overblik.
Husk ....... overdrivelse fremmer forståelsen "Citat mbury"
Ved godt at eBold er for seje, og de har 1 milliard AKTIVE medlemmer og tingene går bare ihh og ååhhh så godt, og vi derfor kan lærer lidt hos dem, men husk vi er gamle, stive, amatøragtige fjolser som stort set intet kan, og ikke har plads til forbedring, og heller ikke gode spillere som bliver frosset ud, franarret deres store sejre og alt muligt andet crap.
Men uanset hvad, så ved vi alle at DK's absolut bedste spiller, er med i DMT, så DMT er på topniveau ....
Nåååjaaaa DK's bedste ------> Magic_KBC han er sku for sej.
Ironi, ondskab, sort humor, bagateller, winerbrød, og fuldemandssnak indegår altsammen i dette indlæg. |
|
Edited by - Keyboardcowboy on 13 Feb 2007 12:32:31 |
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 12:37:57
|
Det har du vel ret i (;
og du har ret i at man ikke kan ændre på noget når man kun har været medlem i 14 dage. det er så 3 mdr. men what the fuck ..
jeg kan også godt se at den ikke var den bedste ide. Men jeg ka se at det er lang tid siden der har været så en aktiv debat og jeg kan se at topic'et har fået folk til at tage initiativer.
men ja, jeg har også lært meget siden jeg postede dette topic for 3 dage siden .. (: |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 13:27:01
|
quote: Originally posted by mbury men det virker som om at man ikek er velkommen hvis man bare går lidt op i det. og hvis man bare er lidt negativ omkring DMT ryger alle på en . det virker som om der står 5 store gutter emd køller parat til at slå mig ned hvis jeg siger et pip ..
Der er ingen mænd med køller. Det kaldes en debat, Michael, og det troede jeg da også var det du ville starte?? |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 13:28:54
|
Topic'et fejler ikke noget, altid rart at få rusket op i tingene, giver i sidste ende bedre sammenhold.
Har været med i 7 år nu, og fra tid til anden dukker der andre fodbold sites op, og der bliver altid talt fusion, eller samarbejde på et eller andet tidspukt, problemet har altid været at de andre sider ikke har vist sig leve dygtige, de har max. eksisteret i 2 år, og altid med DMT spillere som medlemmer, grundlaget i DK har/er simpelthen for småt.
Man kan da håbe at det vender, og man kan da håbe at eBold.dk også er her om 2-3 år, og så kan det måske være relevant at tage diskussionen igen.
Man lad dig ikke kue af alle os som syns vi ved mere fordi vi har oplevet det før, bliv endelig hængende, for DMT er stedet hvor det sker .... både de hårde kampe, fællesskabet og det sjove spil. |
|
|
|
Totorules
Klubmester og topscorer
536 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 13:31:28
|
Hehe tror heller ikke der er mænd med køller her i DMT.
Men undervurder ikke de dyder der er i en forening som DMT vel med rette kan kaldes.
Men en på mange måder befriende dialog der heldigvis viser det sammenhold som jeg frygtede var gået lidt fløjten her i DMT
Så tak for dit wakeup call |
René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen. |
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 19:39:47
|
well for at citere mig selv : overdrivelsen fremmer forståelsen ..
skal vi ikek abre sige de står med pinde eller blyanter og ikke køller? :D er det så bedre .??
og BTW, mit navn er Mikael |
|
|
SebLeonhardt
Grusbane fejeknægt
35 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 20:56:24
|
quote: Originally posted by mbury
skal vi ikek abre sige de står med pinde eller blyanter og ikke køller? :D er det så bedre .??
og BTW, mit navn er Mikael
Her i Albertslund har vi ikke køller, men jernrør i baglommen
DMT kan da ikke kan være en halvdød andedam i forhold til eBold, hvis man ser på din egen + - liste, ang. aktivitet. DMT er en turnering for folk der ELSKER at vinde i Fifa, men de ELSKER endnu mere at SPILLE fifa (Min egen mening), og der er spillefilen en stor del af det, da folk kan spille med "deres" hold, og ikke er "tvunget" til at vælge Barce, Chelski, eller Man Utd. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 21:44:33
|
quote: Originally posted by SebLeonhardt
quote: Originally posted by mbury
og BTW, mit navn er Mikael
Her i Albertslund har vi ikke køller, men jernrør i baglommen
DMT kan da ikke kan være en halvdød andedam i forhold til eBold, hvis man ser på din egen + - liste, ang. aktivitet. DMT er en turnering for folk der ELSKER at vinde i Fifa, men de ELSKER endnu mere at SPILLE fifa (Min egen mening), og der er spillefilen en stor del af det, da folk kan spille med "deres" hold, og ikke er "tvunget" til at vælge Barce, Chelski, eller Man Utd.
man ved aldrig hvornår man for brug for et jernrør!"
|
|
|
|
Topic |
|