Author |
Topic |
|
Mykidza
Grusbane fejeknægt
5 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 18:40:23
|
Hej allesammen. Jeg håber, der er et klogt hoved derude, der kan hjælpe mig. Jeg regner ikke med, det er noget, der har direkte med fifa07 at gøre. Mit problem lyder således: Når jeg starter det kommer der rigtigt nok den klassiske sorte skærm og den korrigerer opløsningen i skærmen, men der stopper det positive også. Når den har tilpasset skærmstørrelsen hopper den tilbage til windows. Er der nogen, der ved, hvad jeg kan gøre ved det? Hvis der ikke kan gøre noget ved det, er der så en mulighed for, at man kan gemme sine "gengivelser", for det har taget en tilsyneladende mængde tid at spare dem sammen.. Håber virkeligt, der er nogen, der kan hjælpe!! PLZ
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 18:47:56
|
Dine gengivelser ligger under "mine dokumenter", og de bliver ikke slettet ved uninstall. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Mykidza
Grusbane fejeknægt
5 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 18:49:00
|
Du har reddet min dag.. Vil det så sige, hvis jeg geninstallerer, så kommer de automatisk ind i spillet igen når jeg installerer det? |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 19:06:48
|
yep...
men du kan da til hver en tid tage backup af dem for at være sikker.. bare kopier dem til en anden mappe.. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Mykidza
Grusbane fejeknægt
5 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 19:09:21
|
Det er jo fantastisk, det kan være så nemt. Det er godt, der er nogen, der har lidt mere forstand på det, end jeg har. Tak for hjælpen. |
|
|
Mykidza
Grusbane fejeknægt
5 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 21:06:12
|
Jeg har nu siddet og bøvlet med den istallation i over en time og har prøvet 4-5 gange at installere, men den går altid i stå ved 35%. Så siger den så, at der ikke kan kopieres nogle "help files". Det er ikke fordi, jeg har brug for alle de hjælpemidler, men jeg kan jo ikke installere det uden. Nogen der har en idé til, hvad jeg kan gøre, for jeg vil meget gerne til at spille det igen. Det er over ét helt døgn siden sidst.. |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
|
|
Topic |
|