Author |
Topic |
|
LunD
Grusbane fejeknægt
4 Posts |
Posted - 14 Mar 2007 : 14:29:37
|
Hej alle! Jeg faldt lige over dette forum, da jeg har lidt problemer med mit spil.
Det er Fifa 07.
Jeg har spillet et par sæsoner med Arsenal (4-6 sæsoner), uden problemer. Men nu er jeg nået til et punkt hvor den lukker spillet ned efter en kamp.
Jeg bruger meget "Quick Sim", og hvis jeg gør dette på en kamp, så efterfølgende hvor jeg har fået sponsorpenge osv. og trykker næste, så lukker spillet helt ned, og jeg ender i Windows igen.
Jeg er ikke helt sikker på at den gør det samme hvis jeg selv spiller kampen, men jeg tror det. En gang imellem kan jeg genstarte og så komme videre fra den kamp, men så lukker den bare ved den næste kamp.
Jeg har spillet 4-6 sæsoner uden dette problem, men nu er den begyndt på det. Jeg mistænker lidt at det er fordi en af min spillere (Walcott :) har 99 overall på alt, og det er måske er derfor det krakker?? Men det er bare et gæt.
Jeg har prøvet at geninstallerer spillet, og installeret nyeste Nvidia drivere, uden det hjalp.
Hjælp mig!! ;)
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 14 Mar 2007 : 14:43:33
|
Hej LunD... Velkommen til. Husk lige en signatur i din profil så vi kan se hvem du er.
Tror ikke det har noget som helst med at en spiller har 99 i stats. Har du evt. ændret i grafikken med nye spillerdragter eller lign? |
|
|
|
LunD
Grusbane fejeknægt
4 Posts |
Posted - 14 Mar 2007 : 14:58:18
|
Nope, har ikke lavet noget som helst. Sad bare og spillede da den pludselig gjorde det. Men det er umiddelbart efter at Walcott kom op på 99, og så tænkte jeg at den måske vil udvikle videre men ikke kunne.. ? Men det var bare et bud.. :/ |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 14 Mar 2007 : 15:15:14
|
Prøv at tage ham ud og fortsæt spillet uden at gemme.... Se om det har nogen effekt... |
|
|
|
LunD
Grusbane fejeknægt
4 Posts |
Posted - 15 Mar 2007 : 10:17:20
|
Nu havde jeg endelig fået det til at virke. (Havde geninstalleret spillet og opdateret med den nyeste patch), så spillede så i en times tid, og nu er den så begyndt igen. Denne gang er det i det samme jeg trykker "Next Match", så lukker den ned.. Hvorfor faen bliver den ved?? :/ |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 15 Mar 2007 : 11:21:50
|
Jeg er helt blank... Prøv evt. med en tidligere driver til dit grafik kort... For det virker som om at den laver en slags "ulovlig handling". Har samme problem med "Camp Nou"... En gang imellem lukker den ned. Men det sker kun når jeg har spillet på Camp Nou og så starter endnu et spil Camp Nou, så crasher den ud til desktop.... WHY?!?!?!... aner det ikke! |
|
|
|
LunD
Grusbane fejeknægt
4 Posts |
Posted - 15 Mar 2007 : 11:32:16
|
Ok, irriterende EA kan lave deres spil ordentligt. Jeg har søgt lidt på google, og set MANGE har lignende problemer, også med at spille online, det virker iøvrigt heller ikke på min. :( |
|
|
AaBManden
Fast mand på førsteholdet
296 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 20:14:51
|
har du DMT fil på, når du spiller? har du ægte version af spillet? (hvis ikke kan du ikke spille online).
mine bud på fejl, har selv været ude for det første.. |
Ingen Kode-Ole - Ingen DMT
|
|
|
AaB-ern
Fast mand på førsteholdet
357 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 20:52:35
|
Husker du at bruge biggui eller andre af den slags, efter at have redigeret i forskellige ting? |
Strandfelta på EASO |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 22:06:56
|
quote: Originally posted by AaB-ern
Husker du at bruge biggui eller andre af den slags, efter at have redigeret i forskellige ting?
Det er FATBH Builder du tænker på ;) |
|
|
|
|
Topic |
|