Author |
Topic  |
SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts |
Posted - 06 Mar 2007 : 19:01:32
|
Jeg vil gerne forslå at spillerne får mere boldkontrol i T2 spillefilen.
I T1 har spillerne været alt for sløve til at tæmme bolden når de har modtaget den. De har givet mange dumme situationer og har kostet mange mål.
|
 Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 06 Mar 2007 : 19:14:11
|
Jeg støtter Spez og vil støtte at vi laver forskel på spillerne mellem kæderne igen - istedet for at alle spillere har ens stats! |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 06 Mar 2007 : 20:08:41
|
quote: Originally posted by birthek
Jeg støtter Spez og vil støtte at vi laver forskel på spillerne mellem kæderne igen - istedet for at alle spillere har ens stats!
øøh er det ikke lidt selv-modsigende? spez foreslår jo egentlig at forsvaret får bedre boldkontrol så der ikke forekommer så mange dumme mål,vi er på 85 så skal forsvaret ha mere, er der ikke meget "headroom" at gi af til angriberne,hvis der skal være forskel på kæderne...
så hvorfor ikke bare spille med esl-filer osv? er de meget slemme?

|
 |
 |
|
SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts |
Posted - 06 Mar 2007 : 20:14:16
|
forkert.....
ALLE spillere skal have mere boldkontrol.
Så synes jeg også at Jesper har ret i at vi skal have forskellige stats i kæderne igen. |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 06 Mar 2007 : 20:24:25
|
quote: Originally posted by SpeZ
forkert.....
ALLE spillere skal have mere boldkontrol.
Så synes jeg også at Jesper har ret i at vi skal have forskellige stats i kæderne igen.
"90" - "95" - "99" i stats på kæderne?
 |
 |
 |
|
atuz
Stribemaskinefører

181 Posts |
Posted - 06 Mar 2007 : 23:46:02
|
jeg syns det lyder fint nok med forskellige stats i kæderne, men så skal forsvaret helt klart være med højest stats ellers kommer der nok nogle endnu vildere kampe end der allerede har været i denne T |
 |
 |
|
NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts |
Posted - 07 Mar 2007 : 01:50:19
|
Hvorfor ikke bare tage udgangs punkt i et hold!
F.eks Barca, Chelsea eller Real?
Så alle ens spiller får samme stats som en af disse hold's startende 11?
For ja, er helt enig i, at der skal være forskel på kæderne! |
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 07 Mar 2007 : 09:43:28
|
Enig i at de skal have forskellige stats i kæderne... Mener også for underholdningens skyld at der skal være et par "stjernespillere" på hver hold.... Dvs nogen som kan lave super tricks m.m. "ikke supermænd" |
 |
 |
|
NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts |
Posted - 07 Mar 2007 : 14:51:27
|
Nemlig.. og hvis man giver de startende 11 samme stats som barca's startende 11!
Så får man også de forskellige "stjerne" spillere som er på holdet!
Og på den anden side, kan man vænne sig til at spille i mod og med Barca! som er et hold alle alligevel bruger på EASO og ebold!
|
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
 |
|
SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts |
Posted - 07 Mar 2007 : 15:33:40
|
Målmanden skal stadig have max skill, altså 99.. Det er ikke til diskution.
Inden T1, blev der lavet en spillefil efter Real Madrid men dengang syntes folk ikke om det. Jeg er enig i at man kunne tage en af de store klubber og lave en spillefil ud fra dem. Barca, Chelsea fx. Dog med Max skill til keeperen. |
 |
|
atuz
Stribemaskinefører

181 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 21:31:46
|
quote: Originally posted by SpeZ
Målmanden skal stadig have max skill, altså 99.. Det er ikke til diskution.
Inden T1, blev der lavet en spillefil efter Real Madrid men dengang syntes folk ikke om det. Jeg er enig i at man kunne tage en af de store klubber og lave en spillefil ud fra dem. Barca, Chelsea fx. Dog med Max skill til keeperen.
helt enig! men mener dog stadig at forsvaret skal have højest stats |
 |
 |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 22:14:25
|
Jeg er enig med NordenDK
udover at man ville opfylde de fleste DMT'eres ønske om at alle havde lige vilkår ville man samtidig give de fleste danske fifa-spillere en større fordel i internationale turneringer.
jeg er helt klart enig, og for mig er det ligemeget om keeperen har 84 som Valdes eller 99. Men at tage barcas skills ville være perfekt.! |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
 |
|
Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts |
Posted - 09 Mar 2007 : 06:38:17
|
Personligt synes jeg man skal sk*** på, hvad man spiller med andre steder. Når det så er sagt, stemmer jeg også helt klart for, at spillerne bliver bedre, evt Barca-stats som foreslået, og så skal målmanden blive ved med at have 99. |
 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 09 Mar 2007 : 11:57:45
|
Skal vi også teste det der überklasse i patcheren ? Målmanden skal være 200 . sutter på 99  |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 09 Mar 2007 : 13:41:30
|
quote: Originally posted by mbury
Jeg er enig med NordenDK
Men at tage barcas skills ville være perfekt.!
totalt til grin - det værste hold i 07" er barca og deres stats gir de mest dumme og åndsvage kampe at kigge på!!
 |
 |
 |
|
Niels Davidsen
Kegle-bold dreng

78 Posts |
Posted - 09 Mar 2007 : 18:06:11
|
quote: Originally posted by BL
quote: Originally posted by mbury
Jeg er enig med NordenDK
Men at tage barcas skills ville være perfekt.!
totalt til grin - det værste hold i 07" er barca og deres stats gir de mest dumme og åndsvage kampe at kigge på!!

Bror kom med konstruktiv kritik istedet for det der - hvad er dit forslag så?...så vi kan forholde os til det |

EASO: Davidsen11 |
 |
|
Topic  |
|