Author |
Topic  |
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 09 Mar 2007 : 18:18:00
|
Vil faktisk give bror ret.
hvis vi spillede barcelona fil kunne vi bare spille ESL i stedet for.
Hvis vi vælger barcelona bliver det samme kampe som på EASO og om vi sætter målmanden på 99 vil i 8 ud af 10 tilfælde intet betyde.
Dem der vil have barcelona er vel dem der ikke kan finde ud af at spille sig igennem 
|
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 09 Mar 2007 : 19:17:39
|
quote: Originally posted by Niels Davidsen
quote: Originally posted by BL
quote: Originally posted by mbury
Jeg er enig med NordenDK
Men at tage barcas skills ville være perfekt.!
totalt til grin - det værste hold i 07" er barca og deres stats gir de mest dumme og åndsvage kampe at kigge på!!

Bror kom med konstruktiv kritik istedet for det der - hvad er dit forslag så?...så vi kan forholde os til det
Jeg skal ikke komme med forslag i denne tråd, iogmed denne tråd er et forslag og et meget simpelt et. Som jeg iøvrigt godt kan bakke op om ,så længe vi kun snakker om at hæve en anelse; ca 5 point. Ellers hælder jeg mere til Vidars forslag.
 |
 |
Edited by - BL on 09 Mar 2007 19:18:25 |
 |
|
Strudal
Fast mand på førsteholdet

488 Posts |
Posted - 09 Mar 2007 : 19:45:28
|
Jeg er fuldstændig ligeglad bare der kommer en anden fil for dne vi har nu sucker for vildt |
Thomas Nebel Brøndby IF FORZA BRØNDBY
|
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 18 Mar 2007 : 14:40:54
|
Sker der noget i ledelsen vedrørende spillefil til t2?
- skal der laves nogle testfiler, skal der være afstemning, hvad er på færde? |
 |
 |
|
AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts |
Posted - 18 Mar 2007 : 14:46:16
|
vil meget gerne tilbage til spillefil lign. T3 06. med 99 i stats hos målændene.. og 60-75 hos reserverne, så karantæner/skader betyder lidt.. |
 Ingen Kode-Ole - Ingen DMT 
|
Edited by - AaBManden on 18 Mar 2007 14:50:04 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 18 Mar 2007 : 16:30:58
|
quote: Originally posted by GoodPeace
Sker der noget i ledelsen vedrørende spillefil til t2?
- skal der laves nogle testfiler, skal der være afstemning, hvad er på færde?
Jeg lukker transfer vinduet senere idag. DVS, dem som har haft ønsker om at få deres hold eller andre up to date er blevet rettet til. Ang. spillefil vil jeg forsøge at lave "ud fra Gotfreds tutorial" et par stykker eller 3, men da det er første gang jeg forsøger mig skal jeg muligvis have lidt støtte... ik Claus...  Max målmand er vi alle enige om. En anden ting jeg mener mange er enige om er at alle på holdet har samme stats ikke er den rigtigste løsning. Mere info kommer... |
 |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 26 Mar 2007 : 19:52:44
|
jeg har nu tilrettet mit spillefils-database-værktøj, så man kan indstille hver enkelt af de startende 11 spillere, samt hver af de 5 subs (1 keeper, 4 central midfield) og en enkelt reserve-type.
Dermed kan jeg relativt nemt lave alle hold som en tro kopi af barca, dog med en markant forbedret keeper med 99 i alle stats (vidar, 99 er det højeste, hvis keeperen skal være bedre, skal der findes en setting i ai.ini som kan styre ham..). Bemærk at selv på Barca-holdet er der enkelte spillere, som har meget ringe stats på enkelte atributter - se f.eks. Messi's evne til at tackle, Marquez's hastighed, og Puyols boldkontrol og afleverings-præcision....
Derudover har jeg leget med at lave en "Classic DMT" fil, hvor jeg laver en top keeper, 4 forsvarer, 4 midtbaner og 2 angribere. Forsvarerne bliver generelt hurtige, udholdende og solide tacklere, men ringere til at drible og aflevere præcist. Midtbanen bliver lidt langsommere, men med bedre boldkontrol, og bedre styr over spilninger. Angriberne bliver hurtige i optrækket, men ikke så udholdende, og de får gode evner til at afslutte hårdt og præcist.
Endelig kan jeg lave en kopi af T1 filen, hvor keeper har 99 og alle andre har 85 i alle stats.
Er det ikke nogenlunde den slags filer, vi skal have til at teste lidt på i de kommende dage?
|
 |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 26 Mar 2007 : 22:13:47
|
syntes det lyder fint, det her leder skift har ligget lidt uheldigt og tror der kan bruges mere tid på en mere gennemtænkt fil imellem T2 og T3.
Så bare lav løs claus   |
 |
 |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 26 Mar 2007 : 23:18:38
|
ud med forslag 3 om den gamle fil.
1'eren foretrækker jeg, men 2'eren lyder spændende så ville godt afprøve den inden jeg afskriver den . |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 26 Mar 2007 : 23:27:22
|
Jo Claus , det er fuldstændigt rigtigt,vi skal bruge alle 3 forslag til at teste  |
 |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 27 Mar 2007 : 16:40:48
|
Bliver spændende at prøve
Synes nu at DMT-classic virker lidt for gode i skills, og det rigtige barca-hold er en del dårligere end DMT-classic
I øvrigt så er Carles Puyol og Sylvinho de samme skills i barca-udgaven |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
Edited by - mbury on 27 Mar 2007 20:14:45 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 28 Mar 2007 : 04:45:00
|
Top nice Claus.... Du aner ikke hvor glad jeg er for din indsats med spillefiler. Sidder lige nu i Syracuse NY og har først nu fået mit gamle hakkebrædt af en blærbar op at køre med internet. Så jeg kan kun være dig dybt taknemlig. Og den nye fifa.db virkede ok kan jeg forstå? Glæder mig til jeg er hjemme mandag morgen og lige kommer over mit jetlag, så skal der fandme testes.....  |
 |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 28 Mar 2007 : 15:19:55
|
haha bo mandag starter T2, så der er spillefilen valgt. |
 |
 |
|