Author |
Topic  |
NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts |
Posted - 07 Mar 2007 : 14:57:01
|
Hvornår kan man vælge hold til T 2??
Og får man en liste/opdatering på, hvem der efterhånden har lagt sit joypad på hylden.. Så man kan se, hvilke hold der bliver ledige efter dem som er stoppet!!
Syns det er svært at holde styr på efterhånden..???
|
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 07 Mar 2007 : 15:11:33
|
hvornår lærer folk at læse.
hvis du læser i nyheden om planen op til T2 står der:
19/03 Holdvalg for etablerede dmt'er starter kl 20.
Og listen med nye ledige hold kan vi først give 100 % nå tilmelding til T2 slutter 18/03 kl 24, da evt frameldinger kan nå at ombestemme sig.
For jeg gider ikke sige at et hold er frit, hvis personen så ombestemmer sig, for så står der 20 klar næste dag og tuder over hvorfor holdet alligevel ikke er frit.
Dog kan det siges at AC Milan er ledigt da personen røg ud af T1.
|
 |
 |
|
NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts |
Posted - 07 Mar 2007 : 20:56:15
|
Altså... hvis du nu vidste bedre! Så er mit oplæg her, smidt på forum, før den nyhed der er kommet på hjemmesiden!!!
Så rolig rolig
|
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
 |
|
atuz
Stribemaskinefører

181 Posts |
Posted - 07 Mar 2007 : 21:30:53
|
kast nu lidt mere mudder efter hinanden please!!! |
 |
 |
|
Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts |
Posted - 07 Mar 2007 : 21:58:36
|
quote: Originally posted by NordenDK
Altså... hvis du nu vidste bedre! Så er mit oplæg her, smidt på forum, før den nyhed der er kommet på hjemmesiden!!!
Så rolig rolig
Hvad mener du? Nyheden kom på i går... |
 |
 |
|
atuz
Stribemaskinefører

181 Posts |
Posted - 07 Mar 2007 : 22:19:12
|
og ole sendte da vidst egentlig også en mail ud igår, men ligemeget jeg holder med dig dennis  |
 |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 07 Mar 2007 : 22:22:11
|
vil rose Ole og resten af ledelsen for super god information so far
keep up the good work guys  |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 07 Mar 2007 : 23:51:09
|
quote: Originally posted by atuz
og ole sendte da vidst egentlig også en mail ud igår, men ligemeget jeg holder med dig dennis 
gjorde han?
ikke til mig da....

|
 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 00:13:41
|
quote: Originally posted by birthek
vil rose Ole og resten af ledelsen for super god information so far
keep up the good work guys 
Mest Ole... men takker afligevel...  |
 |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 07:49:49
|
hahaha bror, du er jo blandt de "nye" der får mails senere hvis de har vist sig seriøse nok .
Til Dennis: så kan jeg kun henvise til Tim's indlæg.
|
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 14:21:22
|
quote: Originally posted by caleb22
hahaha bror, du er jo blandt de "nye" der får mails senere hvis de har vist sig seriøse nok .
Til Dennis: så kan jeg kun henvise til Tim's indlæg.
Må jeg være fri!
jeg er ikke blandt de nye
Jeg har været karantæne-ramt ,men den er slut nu
Jeg behøver ikke bevise seriøsitet igen , den er bevist igennem adskellige T,s i træk!
Min karantæne er modtaget på baggrund af et skænderi med dig og ikke pga uspillede kampe!

|
 |
 |
|
SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 14:30:59
|
hehe Bror, du minder mig sgu om Teis fra forbrydelsen.
quote: §2 Spillere i DMT FIFA-online For at opnå spillerstatus i DMT FIFA-online kræves optagelse via turneringens ladderturnering via en seriøs og længerevarende deltagelse i denne. Alle aktive divisionsspillere i DMT FIFA-online har spillerstatus.
Har selv været igennem det samme, da jeg stoppede og startede igen efter et års tid. Sådan er det bare og intet galt i det. Men for de meste må det jo nok ses som en formalitet. |
 Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 14:43:18
|
quote: Originally posted by SpeZ
hehe Bror, du minder mig sgu om Teis fra forbrydelsen.
quote: §2 Spillere i DMT FIFA-online For at opnå spillerstatus i DMT FIFA-online kræves optagelse via turneringens ladderturnering via en seriøs og længerevarende deltagelse i denne. Alle aktive divisionsspillere i DMT FIFA-online har spillerstatus.
Har selv været igennem det samme, da jeg stoppede og startede igen efter et års tid. Sådan er det bare og intet galt i det. Men for de meste må det jo nok ses som en formalitet.
Må jeg være fri!
Jeg har været karantæne-ramt ,ikke stoppet som dig
Jeg behøver ikke bevise seriøsitet igen , den er bevist igennem adskellige T,s i træk!
Min karantæne er modtaget på baggrund af et skænderi med Ole og ikke pga uspillede kampe eller andet quitteri!
 |
 |
 |
|
SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 14:54:02
|
og?
Når man af en eller anden grund har været udenfor DMT regi og skal starte igen, så er det nu måden det sker på. |
 Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 16:49:58
|
Sådan er reglerne bror og det er ens for alle.
Og endnu engang må jeg henvise til at vores skænderi var en meget lille del af grunden, selvom jeg godt ved du prøver at få det til at lyde som magtmisbrug af mig.
Har man været væk uanset grund så skal man ind med de nye på samme forudsætninger som de andre der kommer ind under kategorien nye DMT'er
Jeg kunne godt tænke mig noget udspil fra de andre ledere/gamle ledere som leger gemmeleg pt  |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 17:04:14
|
quote: Originally posted by caleb22
Og endnu engang må jeg henvise til at vores skænderi var en meget lille del af grunden, selvom jeg godt ved du prøver at få det til at lyde som magtmisbrug af mig.
aha - hvad var den store del af grunden så?
så vidt jeg husker; ren irretation,der fik vores "klammeri" til at ligne prikken over i,et.
|
 |
 |
|
Topic  |
|