Author |
Topic  |
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 17:21:01
|
1 Du var meget bagud med kampene
2 du svinede ledelsen til konstant inklusiv mig.
3 du svinede en anden dmt'er til offenligt fordi du har et problem imod overvægtige personer. |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 17:35:30
|
quote: Originally posted by caleb22
1 Du var meget bagud med kampene
2 du svinede ledelsen til konstant inklusiv mig.
3 du svinede en anden dmt'er til offenligt fordi du har et problem imod overvægtige personer.
1 Det passer ikke , jeg var under 25% og fik karantæne inden deadline , hvad i så bagefter har fået ud af det er jo jeres lille stykke lommeuld,som du nu tager frem og puster på ,så den går i stykker
2 Det passer udfra et totalt humor-forladt synspunkt ja og det har i ingen grund til at være stolte af 
3 Jeg sagde i en dialog på chatten med dig at en anden ud fra hans forumbillede ,også havde problemer med vægten, i tydelig sjov
Hvad jeg blev smidt ud for , var at jeg skrev fedeberg på chatten uden at adressere den til nogen og uden for en daværene dialog/chat-,det var der så et par stykker der sad og havde ventet på åbenbart,for der var fler end 1 der følte sig truffet der  |
 |
Edited by - BL on 08 Mar 2007 22:59:40 |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 17:59:58
|
klart bror du skrev det også privat til mig, men uanset hvad skal du følge reglerne som andre og der bliver ikke lavet særbehandling fordi du har været med i DMT i mange år.
Hvis du ikke syntes det er fair kender du ledelsens mail, hvor torben og bo vil tage det op og senere evt udvalg. |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 20:28:45
|
klart bror du skrev det også privat til mig,
Det er en lodret løgn!!!
du er fuld af fiske-historier mester-jakel!  
|
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 20:30:07
|
Hvis du ikke syntes det er fair kender du ledelsens mail, hvor torben og bo vil tage det op og senere evt udvalg.
Hvis jeg ikke syntes hvad er fair? |
 |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 20:37:29
|
evt hvis ledelsen dømmer noget du er uenig i |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 20:45:39
|
evt hvis ledelsen dømmer noget du er uenig i
hurtigt svar! flot!
du mener vidst EN leders beslutning, da i fald det var hele ledelse ikke var den men udvalget der skulle tage stilling til en beslutning taget af ledelsen men jeg havde nu hellere set en forklaring på din løgne-historie omkring hvordan jeg havde forulempet dig med ordet; fedeberg, privat på chatten
|
 |
Edited by - BL on 08 Mar 2007 20:51:31 |
 |
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 21:07:21
|
Jeg kender intet til sagen men synes bare det er dødsygt at enhver tråd skal ende sådan noget fis som det her. Mon ikke du skulle stoppe nu Bror? |
Thomas Ravnkilde, Werder Bremen |
 |
|
Niels Davidsen
Kegle-bold dreng

78 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 21:25:00
|
quote: Originally posted by Ravnbrilde
Jeg kender intet til sagen men synes bare det er dødsygt at enhver tråd skal ende sådan noget fis som det her. Mon ikke du skulle stoppe nu Bror?
Jeg er helt enig! Det hele går nok alligevel |

EASO: Davidsen11 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 21:47:25
|
Jeg kender intet til sagen men synes bare det er dødsygt at enhver tråd skal ende sådan noget fis som det her. Mon ikke du skulle stoppe nu Bror?
hvis du intet kender til sagen ,SÅ HOLD DIG VÆK!!!!  |
 |
Edited by - BL on 09 Mar 2007 13:36:34 |
 |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 22:18:05
|
quote: Originally posted by BL
stoppe hvor?

med din posthunting ..
vent til du får en mail. hvis du ikke får en mail så kan du posthunte forummet igang mens vi andre spiller spillet ;) |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 23:00:32
|
quote: Originally posted by mbury
quote: Originally posted by BL
stoppe hvor?

med din posthunting ..
vent til du får en mail. hvis du ikke får en mail så kan du posthunte forummet igang mens vi andre spiller spillet ;)
posthunting!!??? må da være din spøg i denne forbindelse
prøv lige at ta dig lidt sammen , hvis du gerne vil ha flere posts, så beskyld mig for det i en anden tråd TAK!    |
 |
Edited by - BL on 09 Mar 2007 13:38:32 |
 |
|
SebLeonhardt
Grusbane fejeknægt

35 Posts |
Posted - 10 Mar 2007 : 20:49:32
|
Mon ikke denne debat var en der skulle tages privat, og ikke i en holdvalgs tråd? At Ole og Bror har et horn i siden på hinanden, kan vel ikke rage os andre, vi vil bare spille. |
 |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 10 Mar 2007 : 21:02:12
|
Seb
Jeg forklare bare reglerne, that's all.
|
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 11 Mar 2007 : 14:10:13
|
Seb
Jeg forklare bare reglerne, that's all.
Den er god med dig Ole! hvis det var det eneste du gjorde havde vi jo ikke fået lejlighed til at tage denne diskution 
Du er sgu fuld af løgn og sø-forklaringer Ole  |
 |
Edited by - BL on 11 Mar 2007 14:11:20 |
 |
|
Topic  |
|