FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Holdvalg til T2
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Holdvalg til T2
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 07 Mar 2007 :  14:57:01  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvornår kan man vælge hold til T 2??

Og får man en liste/opdatering på, hvem der efterhånden har lagt sit joypad på hylden..
Så man kan se, hvilke hold der bliver ledige efter dem som er stoppet!!

Syns det er svært at holde styr på efterhånden..???

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 07 Mar 2007 :  15:11:33  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvornår lærer folk at læse.

hvis du læser i nyheden om planen op til T2 står der:

19/03
Holdvalg for etablerede dmt'er starter kl 20.

Og listen med nye ledige hold kan vi først give 100 % nå tilmelding til T2 slutter 18/03 kl 24, da evt frameldinger kan nå at ombestemme sig.

For jeg gider ikke sige at et hold er frit, hvis personen så ombestemmer sig, for så står der 20 klar næste dag og tuder over hvorfor holdet alligevel ikke er frit.

Dog kan det siges at AC Milan er ledigt da personen røg ud af T1.

Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 07 Mar 2007 :  20:56:15  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Altså... hvis du nu vidste bedre! Så er mit oplæg her, smidt på forum, før den nyhed der er kommet på hjemmesiden!!!

Så rolig rolig

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 07 Mar 2007 :  21:30:53  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
kast nu lidt mere mudder efter hinanden please!!!

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 07 Mar 2007 :  21:58:36  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by NordenDK

Altså... hvis du nu vidste bedre! Så er mit oplæg her, smidt på forum, før den nyhed der er kommet på hjemmesiden!!!

Så rolig rolig

Hvad mener du? Nyheden kom på i går...

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 07 Mar 2007 :  22:19:12  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
og ole sendte da vidst egentlig også en mail ud igår, men ligemeget jeg holder med dig dennis

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 07 Mar 2007 :  22:22:11  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
vil rose Ole og resten af ledelsen for super god information so far

keep up the good work guys

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 07 Mar 2007 :  23:51:09  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by atuz

og ole sendte da vidst egentlig også en mail ud igår, men ligemeget jeg holder med dig dennis

gjorde han?

ikke til mig da....

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 08 Mar 2007 :  00:13:41  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

vil rose Ole og resten af ledelsen for super god information so far

keep up the good work guys

Mest Ole... men takker afligevel...

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 08 Mar 2007 :  07:49:49  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
hahaha bror, du er jo blandt de "nye" der får mails senere hvis de har vist sig seriøse nok .

Til Dennis: så kan jeg kun henvise til Tim's indlæg.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 08 Mar 2007 :  14:21:22  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

hahaha bror, du er jo blandt de "nye" der får mails senere hvis de har vist sig seriøse nok .

Til Dennis: så kan jeg kun henvise til Tim's indlæg.

Må jeg være fri!

jeg er ikke blandt de nye

Jeg har været karantæne-ramt ,men den er slut nu

Jeg behøver ikke bevise seriøsitet igen , den er bevist igennem adskellige T,s i træk!

Min karantæne er modtaget på baggrund af et skænderi med dig og ikke pga uspillede kampe!

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 08 Mar 2007 :  14:30:59  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
hehe Bror, du minder mig sgu om Teis fra forbrydelsen.

quote:
§2 Spillere i DMT FIFA-online
For at opnå spillerstatus i DMT FIFA-online kræves optagelse via turneringens ladderturnering via en seriøs og længerevarende deltagelse i denne. Alle aktive divisionsspillere i DMT FIFA-online har spillerstatus.

Har selv været igennem det samme, da jeg stoppede og startede igen efter et års tid. Sådan er det bare og intet galt i det. Men for de meste må det jo nok ses som en formalitet.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 08 Mar 2007 :  14:43:18  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

hehe Bror, du minder mig sgu om Teis fra forbrydelsen.

quote:
§2 Spillere i DMT FIFA-online
For at opnå spillerstatus i DMT FIFA-online kræves optagelse via turneringens ladderturnering via en seriøs og længerevarende deltagelse i denne. Alle aktive divisionsspillere i DMT FIFA-online har spillerstatus.

Har selv været igennem det samme, da jeg stoppede og startede igen efter et års tid. Sådan er det bare og intet galt i det. Men for de meste må det jo nok ses som en formalitet.

Må jeg være fri!

Jeg har været karantæne-ramt ,ikke stoppet som dig

Jeg behøver ikke bevise seriøsitet igen , den er bevist igennem adskellige T,s i træk!

Min karantæne er modtaget på baggrund af et skænderi med Ole og ikke pga uspillede kampe eller andet quitteri!

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 08 Mar 2007 :  14:54:02  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
og?

Når man af en eller anden grund har været udenfor DMT regi og skal starte igen, så er det nu måden det sker på.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 08 Mar 2007 :  16:49:58  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Sådan er reglerne bror og det er ens for alle.

Og endnu engang må jeg henvise til at vores skænderi var en meget lille del af grunden, selvom jeg godt ved du prøver at få det til at lyde som magtmisbrug af mig.

Har man været væk uanset grund så skal man ind med de nye på samme forudsætninger som de andre der kommer ind under kategorien nye DMT'er

Jeg kunne godt tænke mig noget udspil fra de andre ledere/gamle ledere som leger gemmeleg pt

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 08 Mar 2007 :  17:04:14  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

Og endnu engang må jeg henvise til at vores skænderi var en meget lille del af grunden, selvom jeg godt ved du prøver at få det til at lyde som magtmisbrug af mig.

aha - hvad var den store del af grunden så?

så vidt jeg husker; ren irretation,der fik vores "klammeri" til at ligne prikken over i,et.

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 160.79.111.14