FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Holdvalg til T2
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Holdvalg til T2
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 11 Mar 2007 :  14:18:42  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

hehe Bror, du minder mig sgu om Teis fra forbrydelsen.

quote:
§2 Spillere i DMT FIFA-online
For at opnå spillerstatus i DMT FIFA-online kræves optagelse via turneringens ladderturnering via en seriøs og længerevarende deltagelse i denne. Alle aktive divisionsspillere i DMT FIFA-online har spillerstatus.

Har selv været igennem det samme, da jeg stoppede og startede igen efter et års tid. Sådan er det bare og intet galt i det. Men for de meste må det jo nok ses som en formalitet.

Som Spez henviste til, så er det sådan og jeg måtte også igennem det samme da jeg kom tilbage i 2006.

jeg har spurgt jesper som bakker mig op at jeg har ret, så med mindre du kan komme med regler der bakker dig op så ser jeg dit sidste indlæg som injurie.

Det sjove er at du i flere dage har fået at vide hvordan sagerne står og du har intet lavet end at sidde og brokke dig her, i stedet for at tage tyrene ved hornene og klaget til udvalget hvor du prøver at overbevise dem om hvor stor en løgner jeg er og at jeg er fuld af sø forklaringer.

Jeg undrer mig bare

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 11 Mar 2007 :  17:34:31  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Og så tror jeg ord legen er ved at tage sin ende her....
Har været væk et par dage og ser så dette her huggeri. Skuffende....

Reglerne skal vi følge... Alle andre som har været karantæne ramt har også skullet starte fra bunden af.
Ingen tvivl om din seriøsitet.. Kender dig alt for godt til at tvivle... Du skal bare kastes ind i kampen igen og gøre det du er aller bedst til... PLAY BALL!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 11 Mar 2007 :  19:20:46  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
jaja, jeg ska nok...

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 11 Mar 2007 :  19:36:24  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

Det sjove er at du i flere dage har fået at vide hvordan sagerne står og du har intet lavet end at sidde og brokke dig her, i stedet for at tage tyrene ved hornene og klaget til udvalget hvor du prøver at overbevise dem om hvor stor en løgner jeg er og at jeg er fuld af sø forklaringer.

Jeg undrer mig bare

hmm hvad skulle jeg få ud af det???

min karantæne er overstået og en anden har fået retten til
fck,så det højeste jeg kan opnå er at få sået så meget mistillid til dig at du blir "kuppet" ,hvilket nok ikke sker pga af denne sag om dine udtalelser om tidligere forløb, størst sandsynlighed er altså :spild af tid .

Men mon ikke du i fremtiden kommer til at afslører "din mørke side" , som under valgkampen hvor du fik "bart" overbevist om at det jeg havde gjort for at opnå en karantæne var "helt utilgiveligt"

Edited by - BL on 11 Mar 2007 19:38:52
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 11 Mar 2007 :  21:30:30  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

jaja, jeg ska nok...

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 11 Mar 2007 :  21:41:56  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg kan ikke læse; Hvornår var det nu der var buffer-holdvalg?

Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 11 Mar 2007 :  22:06:05  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hatten af for Bror - han giver sgu ikke sådan lige op og så er han en rigtig hyggespreder.

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 12 Mar 2007 :  08:20:06  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg syns efterhånden er er på børnehave niveau det her, men meget sjovt at læse

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 12 Mar 2007 :  08:47:35  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så bare på med ladder vanten.... Ens for alle...

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 13 Mar 2007 :  14:53:43  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
dæ blæst ein wældi wind den daw uje fra west!

uuhadadada uhadadadada

så gik vi ujen for å kro, o så fik a en law tæsk

uuhadadada uhadadauha!

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 13 Mar 2007 :  15:45:08  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Jeg heter Kjell får jeg være med ikveld ?

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 13 Mar 2007 :  17:14:25  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Hej Jeg heter Kjell får jeg være med ikveld ?

aarh det er sgu surt at hedde kurt når man glider i en slutspurt!

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 13 Mar 2007 :  19:26:31  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
er lidt enig med atuz

og bror, du er posthunter..

al den tid du har brugt på at skabe dårlig stemning og diskutere med Ole kunne du ha spillet nogle ladderkampe?

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 13 Mar 2007 :  20:08:22  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
At I så bliver ved med at pointere det, gør jer ikke bedre. Lad nu barnet te sig, og koncentrer jer selv om kampene.

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 13 Mar 2007 :  21:49:58  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg synes stadig at det er god tidsfordriv

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.117.249.37