Author |
Topic  |
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 11 Mar 2007 : 14:18:42
|
quote: Originally posted by SpeZ
hehe Bror, du minder mig sgu om Teis fra forbrydelsen.
quote: §2 Spillere i DMT FIFA-online For at opnå spillerstatus i DMT FIFA-online kræves optagelse via turneringens ladderturnering via en seriøs og længerevarende deltagelse i denne. Alle aktive divisionsspillere i DMT FIFA-online har spillerstatus.
Har selv været igennem det samme, da jeg stoppede og startede igen efter et års tid. Sådan er det bare og intet galt i det. Men for de meste må det jo nok ses som en formalitet.
Som Spez henviste til, så er det sådan og jeg måtte også igennem det samme da jeg kom tilbage i 2006.
jeg har spurgt jesper som bakker mig op at jeg har ret, så med mindre du kan komme med regler der bakker dig op så ser jeg dit sidste indlæg som injurie.
Det sjove er at du i flere dage har fået at vide hvordan sagerne står og du har intet lavet end at sidde og brokke dig her, i stedet for at tage tyrene ved hornene og klaget til udvalget hvor du prøver at overbevise dem om hvor stor en løgner jeg er og at jeg er fuld af sø forklaringer.
Jeg undrer mig bare  |
 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 11 Mar 2007 : 17:34:31
|
Og så tror jeg ord legen er ved at tage sin ende her.... Har været væk et par dage og ser så dette her huggeri. Skuffende.... 
Reglerne skal vi følge... Alle andre som har været karantæne ramt har også skullet starte fra bunden af. Ingen tvivl om din seriøsitet.. Kender dig alt for godt til at tvivle... Du skal bare kastes ind i kampen igen og gøre det du er aller bedst til... PLAY BALL! |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 11 Mar 2007 : 19:20:46
|
jaja, jeg ska nok...  |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 11 Mar 2007 : 19:36:24
|
quote: Originally posted by caleb22
Det sjove er at du i flere dage har fået at vide hvordan sagerne står og du har intet lavet end at sidde og brokke dig her, i stedet for at tage tyrene ved hornene og klaget til udvalget hvor du prøver at overbevise dem om hvor stor en løgner jeg er og at jeg er fuld af sø forklaringer.
Jeg undrer mig bare 
hmm hvad skulle jeg få ud af det???
min karantæne er overstået og en anden har fået retten til fck,så det højeste jeg kan opnå er at få sået så meget mistillid til dig at du blir "kuppet" ,hvilket nok ikke sker pga af denne sag om dine udtalelser om tidligere forløb, størst sandsynlighed er altså :spild af tid .
Men mon ikke du i fremtiden kommer til at afslører "din mørke side" , som under valgkampen hvor du fik "bart" overbevist om at det jeg havde gjort for at opnå en karantæne var "helt utilgiveligt" 

|
 |
Edited by - BL on 11 Mar 2007 19:38:52 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 11 Mar 2007 : 21:30:30
|
quote: Originally posted by BL
jaja, jeg ska nok... 
 |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 11 Mar 2007 : 21:41:56
|
Jeg kan ikke læse; Hvornår var det nu der var buffer-holdvalg?
 |
 |
 |
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts |
Posted - 11 Mar 2007 : 22:06:05
|
Hatten af for Bror - han giver sgu ikke sådan lige op og så er han en rigtig hyggespreder.  |
Thomas Ravnkilde, Werder Bremen |
 |
|
atuz
Stribemaskinefører

181 Posts |
Posted - 12 Mar 2007 : 08:20:06
|
jeg syns efterhånden er er på børnehave niveau det her, men meget sjovt at læse  |
 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 12 Mar 2007 : 08:47:35
|
Så bare på med ladder vanten.... Ens for alle...  |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 13 Mar 2007 : 14:53:43
|
dæ blæst ein wældi wind den daw uje fra west!
uuhadadada uhadadadada
så gik vi ujen for å kro, o så fik a en law tæsk
uuhadadada uhadadauha!
  |
 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 13 Mar 2007 : 15:45:08
|
Hej Jeg heter Kjell får jeg være med ikveld ?  |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 13 Mar 2007 : 17:14:25
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Hej Jeg heter Kjell får jeg være med ikveld ? 
aarh det er sgu surt at hedde kurt når man glider i en slutspurt!
  |
 |
 |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 13 Mar 2007 : 19:26:31
|
er lidt enig med atuz
og bror, du er posthunter..
al den tid du har brugt på at skabe dårlig stemning og diskutere med Ole kunne du ha spillet nogle ladderkampe? |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
 |
|
Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts |
Posted - 13 Mar 2007 : 20:08:22
|
At I så bliver ved med at pointere det, gør jer ikke bedre. Lad nu barnet te sig, og koncentrer jer selv om kampene. |
 |
 |
|
atuz
Stribemaskinefører

181 Posts |
Posted - 13 Mar 2007 : 21:49:58
|
jeg synes stadig at det er god tidsfordriv |
 |
 |
|