Author |
Topic  |
JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 11:19:36
|
Jeg har ovehovedet ingen forståelse for, at man bliver slettet fra DMT og ikke kan logge på sin profil, bare fordi man holder pause.
|
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 11:27:38
|
Som jeg skrev igår jan, så var der travlhed og jeg er begyndt lærer DB, så anders sagde jeg bare skulle slette dem der ikke deltog i T2 og så røg alle.
Det er en beklagelse og alle dem der holder pause, altså har meldt fra (ikke dem der har karantæne) beklager jeg og hvis i gerne vil have adgang igen må i oprette jer igen under ny spillere så kan i få adgang igen. |
 |
 |
|
JBN

427 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 11:37:31
|
quote: Originally posted by caleb22
Som jeg skrev igår jan, så var der travlhed og jeg er begyndt lærer DB, så anders sagde jeg bare skulle slette dem der ikke deltog i T2 og så røg alle.
Det er en beklagelse og alle dem der holder pause, altså har meldt fra (ikke dem der har karantæne) beklager jeg og hvis i gerne vil have adgang igen må i oprette jer igen under ny spillere så kan i få adgang igen.
i har selvfølgelig taget en backup af Databasen inden i laver sådan et indgreb.
det kan godt være at jeg er et stædigt gammel fjols, men jeg kunne aldrig drømme om at oprette mig igen, og så må jeg jo tage de deraf følgende konsekvenser |
 |
 |
|
BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 12:07:21
|
Dette har intet at gøre med backup eller andre database ting. Når en spiller melder sig ud af DMT bliver personen fjernet, for ikke at optage hold. Samtlige data bliver gemt i en anden tabel i databasen, hvis spilleren ønsker at vende tilbage på et senere tidspunkt. (Så nej.. Vi har ikke brug for backup, da tingende automatisk bliver gemt).
Kan aldrig blive DMT's problem at en spiller ikke længere har tid eller lyst til at være aktiv længere, og så giver man altså afkald på at kunne poste comments og spille ladder kampe. Inkl. mig selv.