Author |
Topic  |
JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 11:19:36
|
Jeg har ovehovedet ingen forståelse for, at man bliver slettet fra DMT og ikke kan logge på sin profil, bare fordi man holder pause.
|
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 11:27:38
|
Som jeg skrev igår jan, så var der travlhed og jeg er begyndt lærer DB, så anders sagde jeg bare skulle slette dem der ikke deltog i T2 og så røg alle.
Det er en beklagelse og alle dem der holder pause, altså har meldt fra (ikke dem der har karantæne) beklager jeg og hvis i gerne vil have adgang igen må i oprette jer igen under ny spillere så kan i få adgang igen. |
 |
 |
|
JBN

427 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 11:37:31
|
quote: Originally posted by caleb22
Som jeg skrev igår jan, så var der travlhed og jeg er begyndt lærer DB, så anders sagde jeg bare skulle slette dem der ikke deltog i T2 og så røg alle.
Det er en beklagelse og alle dem der holder pause, altså har meldt fra (ikke dem der har karantæne) beklager jeg og hvis i gerne vil have adgang igen må i oprette jer igen under ny spillere så kan i få adgang igen.
i har selvfølgelig taget en backup af Databasen inden i laver sådan et indgreb.
det kan godt være at jeg er et stædigt gammel fjols, men jeg kunne aldrig drømme om at oprette mig igen, og så må jeg jo tage de deraf følgende konsekvenser |
 |
 |
|
BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 12:07:21
|
Dette har intet at gøre med backup eller andre database ting. Når en spiller melder sig ud af DMT bliver personen fjernet, for ikke at optage hold. Samtlige data bliver gemt i en anden tabel i databasen, hvis spilleren ønsker at vende tilbage på et senere tidspunkt. (Så nej.. Vi har ikke brug for backup, da tingende automatisk bliver gemt).
Kan aldrig blive DMT's problem at en spiller ikke længere har tid eller lyst til at være aktiv længere, og så giver man altså afkald på at kunne poste comments og spille ladder kampe. Inkl. mig selv.
Forum er selvfølgelig som altid åbent for alle. |
 |
|
JBN

427 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 12:28:17
|
quote: Originally posted by BIF
Dette har intet at gøre med backup eller andre database ting. Når en spiller melder sig ud af DMT bliver personen fjernet, for ikke at optage hold. Samtlige data bliver gemt i en anden tabel i databasen, hvis spilleren ønsker at vende tilbage på et senere tidspunkt. (Så nej.. Vi har ikke brug for backup, da tingende automatisk bliver gemt).
Kan aldrig blive DMT's problem at en spiller ikke længere har tid eller lyst til at være aktiv længere, og så giver man altså afkald på at kunne poste comments og spille ladder kampe. Inkl. mig selv.
Forum er selvfølgelig som altid åbent for alle.
det er da noget frygtelig vås at svare, selvfølgelig er det da DMT's problem.
Såvidt jeg er orienteret er DMT andet end at spille i Division at man melder fra eller holder pause, er jo ikke ens betydende med at man ikke har lyst til at spille en ladder eller træningskampe engang imellem, men det kan man jo så ikke efter de "nye" regler: enten så spiller man i division ellers er det ud af vagten.
hvis dette ikke er sandt så forklar venligst hvorledes det kunne lade sig gøre at dem der meldte fra til T1 kunne spille laddere igennem hele T1.
Det korte af det lange er, jeg opretter mig ikke igen (åndsvag princip sag), så det må hermed være farvel til DMT for altid |
 |
Edited by - JBN on 20 Mar 2007 13:02:22 |
 |
|
BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 13:16:26
|
Quote: Kan aldrig blive DMT's problem at en spiller ikke længere har tid eller lyst til at være aktiv længere.
Hvordan kan det nogle sinde blive DMT's problem at en person selv ønsker at stoppe ???
Jeg har da i hvert fald selv meldt mig fra... Har du ikke det ?
Og ja.. Du kan spille så mange træningskampe du vil.. Det er jo stadig adgang til spillefiler osv.
Jeg gentager mig selv.. Det eneste man ikke kan er at spille ladder kampe samt poste comments til nyheder osv. Hvis man engang ønsker at vende tilbage til DMT, så er alle data gemt.
|
 |
|
JBN

427 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 13:38:43
|
Quote: Kan aldrig blive DMT's problem at en spiller ikke længere har tid eller lyst til at være aktiv længere.
Hvordan kan det nogle sinde blive DMT's problem at en person selv ønsker at stoppe ???
Jeg har da i hvert fald selv meldt mig fra... Har du ikke det ?
Du taler udenom, det er korrekt at jeg har meddelt at jeg ikke ønsker at deltage i divisionerne i den kommende T.
Der har igennem tiderne været kotume for at selvom man ikke spillede i divisionerne, så kunne man have pausestatus og stadig spille laddere.
det kan man jo så ikke mere, og denne "nye" regel opstået fordi der fejlagtigt bliver rettet i Databasen, og nogen ikke har nosser til at kalde en fejl en fejl, og rette den.
en anden ting man i den forbindelse kunne spørge sig selv: Da vi diskuterede OB og det at være aktiv i divisionerne for at få lov at deltage. hvorfor blev det ikke nævnt at man fik sin bruger slettet hvis man ikke deltog i divisionerne(hvis det ikke er som jeg tror et dårligt forsøg på at skjule en fejl) så var der jo reelt ikke nogen behov for diskution, da man så bare kunne konstatere at et farvel til divisionerne betød farvel til din bruger på DMT
|
 |
Edited by - JBN on 20 Mar 2007 13:41:11 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 14:06:44
|
Jan no problem. |
 |
 |
|
BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 14:23:40
|
Jan du aner ikke hvad du snakker om lige nu. Er ikke for at diskuterer...Prøver bare at forklare hvordan vores system er bygget op, og hvordan det har fungeret de sidste mange år.
Så hvis andre skulle have samme tvivl som Jan så er dette hvordan det er bygget op.
Systemet har kørt som det gør i de sidste 3 år. Det vil sige at hvis en spiller melder sig ud ryger man i en ex spiller tabel, og har derfor ikke længere mulighed for at spille ladderkampe samt bruge de andre medlemsfunktioner.
Med hensyn til OB turneringen så har jeg kodet den til at kører helt uafhængigt af hovedturneringen. Så selv om man har en bruger i selve hovedturneringen, så vil man ikke kunne logge ind på OB siden. Dette gjorde jeg allerede før man startede på diskussionen. Hvorfor ? Fordi vi tidligere har haft en OB turnering der kørte selvstændigt.
Så hvor alle de fejl er henne ved jeg ikke... Og lad nu være med at påstå at det er en "fejl" der er kommet for nyeligt, for det er det ikke... Med mindre du har lavet noget som jeg ikke er klar over.
Case closed..
Jeg er alligevel ude af DMT ;) |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 14:24:44
|
Quote: Jeg gentager mig selv.. Det eneste man ikke kan er at spille ladder kampe samt poste comments til nyheder osv.
Det lyder da helt forkert det der!
Selfølgelig skal folk der holder pause fra divisoner stadig kunne spille ladder!
siden hvornår har man ikke kunne det!?
og hvis det er sandt , så laver vi det da bare om! SAP!!  |
 |
 |
|
Morfar

286 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 14:29:15
|
quote: Originally posted by BL
Quote: Jeg gentager mig selv.. Det eneste man ikke kan er at spille ladder kampe samt poste comments til nyheder osv.
Det lyder da helt forkert det der!
Selfølgelig skal folk der holder pause fra divisoner stadig kunne spille ladder!
siden hvornår har man ikke kunne det!?
og hvis det er sandt , så laver vi det da bare om! SAP!! 
"vi" ? nu skal du først ind i ledelsen først ikke BL :D |
 |
 |
|
JBN

427 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 14:44:24
|
Jeg kan ummidelbar nævne 2 fejl: John har haft en ladderkamp hængende længe 8-0 som mangler godkendelse såvidt jeg husker, Asse fik spillet et par laddere efter han var holdt, som kan ses hvis du har admin rettigheder under statistik den med datoerne for hvornår de sidst har været aktive ellers er det den der hedder admin. af nye deltagere, John kommentere en eller anden nyhed for en 3 ugers tid siden
men som skrevet tidligere jeg tager konskvensen af min holdning
slut............. |
 |
Edited by - JBN on 20 Mar 2007 14:53:43 |
 |
|
Yasir

256 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 14:54:25
|
quote: Originally posted by JBN
Jeg kan ummidelbar nævne 2 fejl: John har haft en ladderkamp hængende længe 8-0 som mangler godkendelse såvidt jeg husker, Asse fik spillet et par laddere efter han var holdt, som kan ses hvis du har admin rettigheder under statistik den med datoerne for hvornår de sidst har været aktive ellers er det den der hedder admin. af nye deltagere, John kommentere en eller anden nyhed for en 3 ugers tid siden
slut.............
LOOOL. Hvad vil du så med det ? Fordi du er blevet smidt ud, at du først skriver det nu :P For langt ude ven. |
 |
Edited by - Yasir on 20 Mar 2007 14:55:41 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 14:56:40
|
quote: Originally posted by JBN
slut.............
Den kamp, ville jeg godkende dagen efter jeg fik mail om den, men kampen var væk. Jeg blev slettet da jeg fik karantæne :S men har valgt at oprette mig igen for at poste comments til nyhederne (og så lidt for at spille ladder kampe) |

|
 |
|
Morfar

286 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 14:57:35
|
Jeg synes du går i meget små sko lige nu. 
 |
 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 14:59:13
|
Som jeg forstår det har du meldt dig ud af DMT... Correct me if I am wrong!!! Du har jo ikke ønsket at holde pause som jo er noget helt andet... De andre som stadigt kan spille ladder m.m. holder pause... De har ikke meldt sig ud som jeg mener du har ønsket. |
 |
 |
|
Topic  |
|