Author |
Topic  |
JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 14:59:46
|
quote: Originally posted by Yasir
quote: Originally posted by JBN
Jeg kan ummidelbar nævne 2 fejl: John har haft en ladderkamp hængende længe 8-0 som mangler godkendelse såvidt jeg husker, Asse fik spillet et par laddere efter han var holdt, som kan ses hvis du har admin rettigheder under statistik den med datoerne for hvornår de sidst har været aktive ellers er det den der hedder admin. af nye deltagere, John kommentere en eller anden nyhed for en 3 ugers tid siden
men som skrevet tidligere jeg tager konskvensen af min holdning
slut.............
LOOOL. Hvad vil du så med det ? Fordi du er blevet smidt ud, at du først skriver det nu :P For langt ude ven.
prøv at læse alle indlæg fra starten ellers forklar venligst hvad det er du gerne vil have svar på, og jeg skal se om jeg kan forklare dig det |
 |
 |
|
JBN

427 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 15:06:18
|
quote: Originally posted by daugaard
Som jeg forstår det har du meldt dig ud af DMT... Correct me if I am wrong!!! Du har jo ikke ønsket at holde pause som jo er noget helt andet... De andre som stadigt kan spille ladder m.m. holder pause... De har ikke meldt sig ud som jeg mener du har ønsket.
jeg har svaret på invitationen jeg fik til t2, at jeg ikke ønskede at deltage i t2, jeg har aldrig meldt mig ud, men det kan jo sagtens være at det er tilfældet at de to ting hænger sammen, som jeg forstår Anders forklaring.
|
 |
 |
|
Yasir

256 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 15:08:36
|
Jeg kan ummidelbar nævne 2 fejl: John har haft en ladderkamp hængende længe 8-0 som mangler godkendelse såvidt jeg husker, Asse fik spillet et par laddere efter han var holdt, som kan ses hvis du har admin rettigheder under statistik den med datoerne for hvornår de sidst har været aktive ellers er det den der hedder admin. af nye deltagere, John kommentere en eller anden nyhed for en 3 ugers tid siden
slut.............
LOOOL. Hvad vil du så med det ? Fordi du er blevet smidt ud, at du først skriver det nu :P For langt ude ven.
prøv at læse alle indlæg fra starten ellers forklar venligst hvad det er du gerne vil have svar på, og jeg skal se om jeg kan forklare dig det
Har skam også læst alle indlæg. Om du kan nævne 2fejl eller mio. af fejl, kommer det ikke til at gøre en forskel. Kom over det. thats life |
 |
 |
|
JBN

427 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 15:14:31
|
slut.............
prøv at læse alle indlæg fra starten ellers forklar venligst hvad det er du gerne vil have svar på, og jeg skal se om jeg kan forklare dig det
Har skam også læst alle indlæg. Om du kan nævne 2fejl eller mio. af fejl, kommer det ikke til at gøre en forskel. Kom over det. thats life
et lille råd prøv at læs dem engang til og prøv at se om du ikke kan får øje på at jeg et eller andet sted skriver at jeg tager konsekvensen af min holdning
så jeg forstår ikke hvad du mener med at jeg skal komme over det, forklar venligst? |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 15:32:26
|
Det er da ufatteligt at folk skal kommenterer ting og sager de intet ved om....
Jan har meldt ud at han holder PAUSE!! og det var ikke svært at forstå dengang han gjorde det!!
 |
 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 15:32:30
|
Som jeg forstår det har du meldt dig ud af DMT... Correct me if I am wrong!!! Du har jo ikke ønsket at holde pause som jo er noget helt andet... De andre som stadigt kan spille ladder m.m. holder pause... De har ikke meldt sig ud som jeg mener du har ønsket.
Jeg har svaret på invitationen jeg fik til t2, at jeg ikke ønskede at deltage i t2, jeg har aldrig meldt mig ud, men det kan jo sagtens være at det er tilfældet at de to ting hænger sammen, som jeg forstår Anders forklaring.
Tror bare det hele er et fortolknings spørgsmål... Jan min gode kammerat. Stopper du i DMT eller holder du bare pause? (Så vi kan få lukket debatten). |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 15:35:24
|
Derudover mener jeg at ledelsen reaktions-mønster i denne tråd er under ALT KRITIK!!
så få dog fingeren ud og prøv at vær lidt hjælpsomme istedet for fjendtlige når en dmt melder ud at der er sket en fejl, uanset om han så gjorde det med store eller små bogstaver er det jeres PLIGT at få debatten ned i en anden tone og iøvrigt lige forsøge at forstå manden inden i totalt afviser at i kan ha misforstået noget!!  
tak Bo , udemærket forsøg men nu skal der nok mere end et simpelt spørgsmål til at få Jan i godt humør igen... |
 |
Edited by - BL on 20 Mar 2007 15:36:19 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 15:45:48
|
Bror... Hvis vi skal forsøge at holde debatten i en sober tone så ville det være rart hvis du selv var med til det... Mit (lille) spørgsmål er af ingen fjendtlig tone overhovet. Det er simpelt for af få be- eller afkræftet hvad Jan vil da det hele er tolket på forskellige måde åbentbart/desvære/beklageligvis.... PLAY BALL!!!
|
 |
 |
|
JBN

427 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 15:51:53
|
Jeg har svaret på invitationen jeg fik til t2, at jeg ikke ønskede at deltage i t2, jeg har aldrig meldt mig ud, men det kan jo sagtens være at det er tilfældet at de to ting hænger sammen, som jeg forstår Anders forklaring.
Tror bare det hele er et fortolknings spørgsmål... Jan min gode kammerat. Stopper du i DMT eller holder du bare pause? (Så vi kan få lukket debatten).
Jeg holder pause, jeg trænger til en pause, og uden at rippe op i for meget så kender dem der står mig nær i DMT den egentlige grund, jeg har hele tiden haft et ønske om at vende tilbage til DMT, men omstændighederne gør at det ikke er lige nu.
det fremgår vist også af første indlæg i denne tråd
fra en anden tråd: [/quote]
det holder da fint, jeg har da ingen betænkeligheder ved at holde "pause" da jeg nu har prøvet at spille mig i superligaen 2 gange med 2 forskellige versioner af fifa
og jeg har en god fornemmelse af at jeg kunne gøre det igen hvis jeg får lysten tilbage, selvom det ikke burde kunne lade sig gøre(gammel knark) |
 |
Edited by - JBN on 20 Mar 2007 16:02:19 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 16:06:04
|
bessemor så tilmeld dig igen da. Under navnet Martin Lauridsen :) (aka. Kværulanten)
Jeg ser det er nok diskussion her inde så jeg lar det bare være-. |
 |
Edited by - Vidar Rekdal on 20 Mar 2007 16:06:47 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 16:14:20
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
bessemor så tilmeld dig igen da. Under navnet Martin Lauridsen :) (aka. Kværulanten)
Jeg ser det er nok diskussion her inde så jeg lar det bare være-.

Vi glæder os til Jans pause er slut!  |
 |
Edited by - BL on 20 Mar 2007 16:15:10 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 16:39:15
|
   |
 |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 17:37:25
|
problemet er administrativt...
databasen kan ikke håndtere pausestatus fordi vi anvender to forskellige tabeller i systemet;
et til "buffere" og et til "etablerede spillere"
Jan står i en tabel for gamle etablerede spillere, vi kan ikke flytte ham derfra til "buffer" da data omkring rating mv. ville være i risiko for at blive slettet, hvis han skulle ønske at komme tilbage en dag.
Eneste reelle mulighed er at oprette Jan som "pause" i systemet - dvs. med en dummy division vi kan kalde pause, men så vil han fremgå med hold osv. af deltagerlisten, hvilket er noget rod.
Derfor er nemmeste løsning, resignup, og derefter at huske at ledelsen skal overføre gamle registrerede data (rating osv.), hvis han får lyst til at spille division igen en dag |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 17:47:08
|
Aston Villas Diktator har talt :) 
Villa er ledige Jesper :D |
 |
Edited by - Vidar Rekdal on 20 Mar 2007 17:47:56 |
 |
|
JBN

427 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 17:57:13
|
quote: Originally posted by birthek
problemet er administrativt...
databasen kan ikke håndtere pausestatus fordi vi anvender to forskellige tabeller i systemet;
et til "buffere" og et til "etablerede spillere"
Jan står i en tabel for gamle etablerede spillere, vi kan ikke flytte ham derfra til "buffer" da data omkring rating mv. ville være i risiko for at blive slettet, hvis han skulle ønske at komme tilbage en dag.
Eneste reelle mulighed er at oprette Jan som "pause" i systemet - dvs. med en dummy division vi kan kalde pause, men så vil han fremgå med hold osv. af deltagerlisten, hvilket er noget rod.
Derfor er nemmeste løsning, resignup, og derefter at huske at ledelsen skal overføre gamle registrerede data (rating osv.), hvis han får lyst til at spille division igen en dag
Se!!! det var en forklaring man kunne bruge til noget  |
 |
 |
|
Topic  |
|