FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - DMT = DKs community nr. 1?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 DMT = DKs community nr. 1?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 25 Mar 2007 :  23:52:36  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

Det kan du ha' ret i. - det første. Men det kan stadig gøres hurtigere end på 6 uger.

Jo, hvem gider spille fifa 07 hvis 08 er udgivet?

hehehe se det er nok det mest useriøse du har sagt indtil nu

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 26 Mar 2007 :  16:34:40  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Prøv nu at høre hvad Bror siger - du kan ikke poste det samme emne en gang om måneden i håb om at folk har skiftet mening. Dette emne er blevet mere end grundigt uddebatteret, så egentlig kan denne tråd med fordel lukkes...

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 26 Mar 2007 :  16:55:20  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Emnet er ikke uddebateret så længe nogle er uenige.

Jeg kan se at N-emy er enig med mig.

Hvis jeg kan skabe flertal i DMT for mindst et af forslagene så er det vel ikke uddebateret?

Folk er bare meget naive her, og indtil videre har jeg stadig ikke hørt en begrundelse for at forslagene ikke duer - fra både Tim og Bror.

Meninger uden argumenter holder ingen vejne.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 26 Mar 2007 :  17:07:16  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Grunden til at vi ikke kommer med argumenter er jo bare, at de argumenter der er allerede blev fremsat i den forrige tråd du lavede. Derfor er det spild af tid at smide dem op igen ^^

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 26 Mar 2007 :  18:39:44  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

Emnet er ikke uddebateret så længe nogle er uenige.

Jeg kan se at N-emy er enig med mig.

Hvis jeg kan skabe flertal i DMT for mindst et af forslagene så er det vel ikke uddebateret?

Folk er bare meget naive her, og indtil videre har jeg stadig ikke hørt en begrundelse for at forslagene ikke duer - fra både Tim og Bror.

Meninger uden argumenter holder ingen vejne.

den naive her ,er vidst dig min ven

at 2 mand er uenige med resten af flokken skaber ikke grundlag for debat.

at jeg har argumenteret, har du selv lige erkendt i en tidligere post i denne tråd

Som der blev sagt så kan du finde alle folks argumenter i sidste måneds-"mbury"debat

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 26 Mar 2007 :  20:03:09  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det var to forskellige ting.
Jeg ville havde ebold og dmt sammen ..

Nu vil jeg komme med forslag til hvordan DMT kunne gøres bedre.

Og hvis jeg kan skabe et flertal så kan i ikke afskrive noget, det må i gi' mig ret i

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 26 Mar 2007 :  21:48:38  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
DMT fil: Det kommer op til debat hver eneste T, og det afhænger meget af det enkelte års fifa og holdningen blandt de medlemmer der i DMT på det tidspunkt. Jeg synes ikke det giver mening at have en fastlåst fil.
Det sagt, så er debatten til den kommende T2 fil jo igang, og der er barca-stats formentlig at finde blandt en af kandidaterne.

Præmier vil jeg personligt nok altid synes er en dårlig ide i DMT. Næsten uanset hvor små gevinster vi snakker om, så er mennesket nu engang sådan indrettet fra naturens side, at hvis der er egen vinding i sigte, så holder vi os ikke tilbage fra nogle som helst metoder. Vi er grundlæggende nogle super-egoistiske altomfattende-kapitalistiske selvglade dumme svin, så hvis vi kan vinde en slikkepind, så snyder vi for det.

Nyheder fra den internationale scene synes jeg ærlig talt at ebold.dk er bedre til, så det er ligeså nemt lige at smutte derover for at se hvad der rør sig.
- men hvis du tilbyder din arbejdskraft som en hyperaktiv news-poster, så tror jeg da dmt-ledelsen vil sætte pris på det.

Sæsonpauserne kan dårligt nok forkortes - der er en del formalia med playoff, holdvalg for nye/gamle, spillefils-test (jvf dit første delforslag), generel site-vedligeholdelse/oprydning/klargøring der skal klares. Det drives alt sammen af frivillige kræfter, som for de flestes vedkommende har et liv ude i virkeligheden at passe, så tingene tager den tid de tager. Derudover så tror jeg de fleste har godt af at få en lille pause fra fifa i pausen mellem T'erne, så man kan genvinde sin bold-lyst inden næste sæson starter.

Det er glimrende at du kommer med forslag, og du skal bestemt ikke lade dig gå på af ligegyldige kommentarer - uanset om forslaget er godt eller skidt, gammelt eller nyt, så fortjener det i det mindste respekt fordi der ligger en vilje til at drive DMT videre bagved forslaget!

(det sidste indlæg er IKKE ment som et oplæg til en friggin ligegyldig diskussion om pis og papir, så hvis der er nogen, som føler sig trådt over tæerne, så kontakt mig personligt på msn/irc/icq/mail I STEDET FOR at mudre den her tråd til, tak!)

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 27 Mar 2007 :  17:31:07  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Well spoken !

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 27 Mar 2007 :  21:51:38  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tak for et ordenligt svar! (:

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.223.239.65