Author |
Topic |
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 17 Apr 2007 : 09:59:49
|
T1 var god men ved godt at barca tilhængerne ikke kunne lide den fordi de ikke kunne løbe igennem som barcelona hvor der er 2 spiller der styrer det hele.
Jeg har selv svært ved T2 filen og scorer ikke ret meget men syntes alligevel den er spændene. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 17 Apr 2007 : 16:59:27
|
Det kunne være spændene at høre fra dem der stemte på classic-filen,om de overhovedet havde prøvet den da de stemte for den. |
|
Edited by - BL on 17 Apr 2007 16:59:55 |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 17 Apr 2007 : 23:04:39
|
Den samlede skill, der beregnes for de enkelte spillere på skærmen inde i fifa spillet, afhænger i voldsom stor grad af hvad spillerens favorit-plads er, og de enkelte attribut-skills på spilleren bliver ikke anderledes af at spilleren er på en anden plads - som Jonas også påpeger.
Spillefilen er opbygget ud fra en 4-4-2 opstilling, og hver af de 11 spillere har fået favorit-placering lig med deres aktuelle placering i denne 4-4-2 opstilling, for at sikre at alle hold har ens skills, når man ser på holdet inde i fifa.
4-4-2 er valgt dels ud fra at sådan har det altid været, og dels fordi det er en meget basal og meget anvendt formation. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 17 Apr 2007 : 23:18:25
|
hæhæ man fristes jo til at gentage spørgsmålet
quote: Originally posted by BL
Det kunne være spændene at høre fra dem der stemte på classic-filen,om de overhovedet havde prøvet den da de stemte for den.
|
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 17 Apr 2007 : 23:39:15
|
stop nu det der ligegyldige gentagelses-posting, folk kan udemærket godt huske hvad der blev skrevet bare een post længere oppe....jeg svarede f.eks. på det første indlæg fra Dennis, som jo snart er 15-17 indlæg siden |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 18 Apr 2007 : 00:44:52
|
quote: Originally posted by GoodPeace
stop nu det der ligegyldige gentagelses-posting, folk kan udemærket godt huske hvad der blev skrevet bare een post længere oppe....jeg svarede f.eks. på det første indlæg fra Dennis, som jo snart er 15-17 indlæg siden
hold nu op med det der neglichering-postering der!
stik mig et link til et svar på mit spørgsmål!
og ville det ikke ha været lettere bare at svare : ja eller nej istedet for alt den udenoms-postering du præsterer
|
|
Edited by - BL on 18 Apr 2007 17:19:01 |
|
|
Strudal
Fast mand på førsteholdet
488 Posts |
Posted - 18 Apr 2007 : 13:59:35
|
tud tud spil nu bare fifa istedet. |
Thomas Nebel Brøndby IF FORZA BRØNDBY
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 18 Apr 2007 : 17:11:53
|
quote: Originally posted by Strudal
tud tud spil nu bare fifa istedet.
hvad tuder du over? har du vand i kn.... ?? |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 18 Apr 2007 : 17:19:24
|
quote: Originally posted by BL
stop nu det der ligegyldige gentagelses-posting, folk kan udemærket godt huske hvad der blev skrevet bare een post længere oppe....jeg svarede f.eks. på det første indlæg fra Dennis, som jo snart er 15-17 indlæg siden
hold nu op med det der neglichering-postering der!
stik mig et link til et svar på mit spørgsmål!
og ville det ikke ha været lettere bare at svare : ja eller nej istedet for alt den udenoms-postering du præsterer
det undrer mig bare at der ikke blev svaret ja eller nej til et simpelt spørgsmål!
men man kan jo spørge igen! |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 18 Apr 2007 : 22:26:59
|
Ja, jeg prøvede alle 3 filer mod forskellige modstandere, inden jeg stemte. Derudover så har der aldrig i DMT været noget krav om at man skal stille op og forklare hvorfor man har stemt dit eller dat. Alle stemmer ud fra værd deres grundlag, og det ene grundlag er ikke bedre end det andet. Som du også kan se i denne tråd (hvis du ellers læser indlæggene, og ikke bare poster gentagelser), så er der delte meninger om filerne - og det ville der være uanset hvilken fil vi havde spillet med i T2.
|
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 19 Apr 2007 : 00:33:48
|
Ja, jeg prøvede alle 3 filer mod forskellige modstandere, inden jeg stemte. Derudover så har der aldrig i DMT været noget krav om at man skal stille op og forklare hvorfor man har stemt dit eller dat. Alle stemmer ud fra værd deres grundlag, og det ene grundlag er ikke bedre end det andet. Som du også kan se i denne tråd (hvis du ellers læser indlæggene, og ikke bare poster gentagelser), så er der delte meninger om filerne - og det ville der være uanset hvilken fil vi havde spillet med i T2.
ingen har stillet krav om forklaringer,det handlede kun om hvorvidt filen var blevet testet eller ej. tak for svar |
|
|
|
Topic |
|