FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Reglerne angående karantæne
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Reglerne angående karantæne
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  22:44:43  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Regler er som de er , og du har ret. Men modstanderenhar jo altid retten til at bestemme.
At tabe 1-7 er et stor nederlag. er det derimod f.eks. 2-3 og den karantæne-ramte spillere scorer et mål eller to, jamen så er der intet galt i at kræve omkamp fra modstanderens side. Det er der heller ikke i Yasirs tilfælde - det handler bare om moral og der synes jeg ikke det er første gang at DMT'ere opfører sig som egocentrede idioter.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  12:26:42  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Men det er jo det sygeste!!!

men Yasir! desværre.. sådan er det bare... Folk er bange for at tabe! og gør alt for en sejer!

Det så du jo selv med min BMT semi-finale sidste T...

SÅDAN er det bare!! åbenbart! ingen tvivl om, at den person du har gennem banket, må ha virkelig dårlig samg i munden!

I det mindste så spil kampen om! Tænk at tabe en kamp
7-1 og så tude så meget, at man vil kræve en sejer!

Jeg syns personligt, det er helt til grin!

Ellers så skulle i da bare ha trukket de antal mål fra, som den pågældende spiller har lavet!!!

Er ening med, at alle kan lave fejl! og at du har glemt at tage ham ud! det er en menneskelig fejl! og er hvad der kan ske!!

Men på på hesten igen! og hold så øje med karantæner!
for IRL var den jo heller ikke gået! men man burde ha forståelse med det herinde syns jeg!

7-1! gaal.....

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  13:01:04  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by NordenDK

Det så du jo selv med min BMT semi-finale sidste T...

SÅDAN er det bare!! åbenbart! ingen tvivl om, at den person du har gennem banket, må ha virkelig dårlig samg i munden!

Nej nordenbøl sådan er det nå en der kalder sig danmarks mester og hans modstander ikke kan finde ud af at få afviklet 2 kampe imod hinanden inden for 2 lange uger, plus de får 3 ekstra dage hvor danmark mesteren ikke møder op til sin EGEN aftale og prøver som et barn at smide ansvaret fra sig.

Jonas krævede sejren og et andet hold her vil gerne have omkamp og så kan man sige hvad man vil om personerne, men det er fandme uhyggeligt at selv voksne mennesker prøver at smide ansvaret fra sig og gøre det til en stor jammerdal.

Der var 5 voksne mennesker i udvalg og ledelse der kom frem til samme pointe, i din sag dennis, men det er åbenbart ikke vigtigt?
---------------------------------------------------------------------

Ja jeg ved godt at jeg er leder men er sgu træt af at lovhæve regler som folk selv har valgt og så bagefter bare få lort i hoved over folk egne fejl.

For at cutte det ned, du kan syntes hvad du vil om din modstander privat, men hvis du selv er skyld i situationen ved at lave en fejl, så tag dit ansvar, selvom det kan være surt.

Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  14:55:30  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Rolig nu.
Jeg har forstået, at det er min skyld

Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  15:12:10  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvad fanden er det for noget at skrive????

Hvorfor skal du nævne Danmarks Mester??? hvad har det med noget at gøre??? det var det helt tåbeligt!

Og min sag er jo ligemeget!

Påpeger bare,at sådan er der nogen mennesker som er!

Usportslig og unfair! Jeg blev forhændret! og Yasir glemte at fjerne en spiller! har man en god spotrsånd! spiller man da kampen om!

Skrivebords sejre er da inetet værd!
Jeg ville sgu da aldrig, hellere vinde 5-0 end at spille kampen! Det jo det samme IRL, hvis man møder op til en kamp, og modstanderen ikke kommer! og man vinder!
Så ville jeg da meget hellere. at spillet kampen og tabt! fordi det er sjovt at spille! end at vinde uden at spille! men det jo bare mig!

Og i min sag, ville Jonas jo ikke spille i mod mig, da han var bange for det nederlag, han ville få! og sådan er der nogen der er? det kan man jo ikke lave om på!

Og ja, i sidder 5 mennesker i udvalget, om jeg vil kalde jer voksne mennesker? undlader jeg at svare på!
Men det er tydeligt, i snakker MEGET sammen! inden en afgørelse!
Da der jo som du sikkert fandt ud, var mange, som også kunne se det fra min side af!!

Så hvorfor du koger op, og tuder ud her på forum, kan jeg ikke helt forstå!

Og lige til sidst! Jeg kalder mig skam ikke Danmarks Mester! Det er de turneringer jeg spiller og har vundet som giver mig den titel! Men at du kan sige det som du gør, er lige en tand for lav syns jeg!
Ellers siger min slut sætning i min signatur, jo egentlig det hele meget godt!

JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  15:28:43  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
nånå du blev forhindret?

og det siger du først 2 dage efter ???

norden jeg gider ikke bruge mere tid på at du syntes alle er imod dig af en eller anden grund.

Og hvis du vidste at jeg jonas ikke turde spille hvorfor gav du så ham muligheden for at få dem dømt?

sgu det samme som at presse hårdt imod en italiener i et straffefelt, de chance tager man ikke så.

Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  15:42:41  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Alle vil gerne slå den bedste! IKKE!!? det er altid det sjoveste! men havde ikke regnet med, at man ville gøre det, uden at spille!

Jeg personligt, syns da også det er sjovere, at spille mod nogen som er bedre end en selv! Men da ikke, at klage og tude, og så vinde kampen? hvor er det sjove i det?

Og ja, hele to dage efter! da jeg som nævnt tidligere! Var på kursus torsdag og fredag! I en lille hytte! på lands tyndskids marker! Men fuck nu det! det er glemt jo!

Det eneste jeg ville sige var bare! at desværre findes der nogen mennesker, som ikke lever efter fair play reglerne! og det kan man ikke lave om på!

Og det hele kommer af, at man taber 7-1 og en karantæne ramt spiller, scorer en eller to mål!
Så burde man sgu, være realist nok, til at indse, man nok ikke havde vundet alligevel!

JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  15:47:28  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jo men yasir var sur efter at modstanderen sagde 5-0, men modstanderen er ny og troede at det var rent ud med 5-0 hvis modstanderen glemte en karantæne, og da han fik hele reglen at vide sagde han også at han nok ville tage omkamp som ham og yasir aftalte.

og nordenbøl, i skulle spille tirsdag og du skrev torsdag .

Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  15:53:46  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
så kampen er blevet spillet om eller hvad? hvis den er det? hvorfor skriver så på dette topic endnu?

Ja, vi skulle spille tirsdag! og kom først hjem fradag aften jo! og tog afsted onsdag morgen! Kom hjem efter 24 om tirsdagen! efter at ha arbejdet siden ca kl 6 om morgen! så det havde været en lang dag!

Men fuck det! det er langtid siden!

GO CHELSEA I AFTEN!!!!!! WIN THE CUP!

JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  17:47:10  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
ahh, det er sgu skønt - dejlig sober debat. Så kender man sgu DMT igen. Det sjove ved det er, at i allesammen er grundlæggende enige, men skændes alligevel. Vel lidt det samme som når Venstre og Soc Dem skændes om velfærdspolitikken.

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng

78 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  20:09:21  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

så kampen er blevet spillet om eller hvad? hvis den er det? hvorfor skriver så på dette topic endnu?

quote:
Originally posted by caleb22

Yasir har været med i mange år og ved at klappen fælder, hans modstander som er ny havde bare misforstået reglerne til at man skulle tage de 5-0.

De har aftalt at spille kampen om.

EASO: Davidsen11
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  22:23:22  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Så stopper festen. Gider ikke sidde og glo på det personfnidder, det må i klare internt på msn eller over mail!!

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 27 Apr 2007 :  00:03:52  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
lige en afklaring til DF/Asmaa-|dioterne: man er en svans, hvis man har mere lyst til at knalde en af samme køn, fremfor en af modsat køn.

Hvis man gør noget dumt med fuldt overlæg, så er man ikke en svans, så er man bare en klamphugger

- derudover er jeg enig med ravnbrilde...

Edited by - GoodPeace on 27 Apr 2007 00:31:11
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  18:03:17  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Hvis man gør noget dumt med fuldt overlæg, så er man ikke en svans, så er man bare en klamphugger

Også her er jeg meget enig,men igen ville jeg nok ha udtrykt det i lidt skarpere vendinger

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 30 Apr 2007 :  14:24:57  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Og lige til sidst! Jeg kalder mig skam ikke Danmarks Mester! Det er de turneringer jeg spiller og har vundet som giver mig den titel! Men at du kan sige det som du gør, er lige en tand for lav syns jeg!
Ellers siger min slut sætning i min signatur, jo egentlig det hele meget godt!

Dennis du ved godt at Janteloven kun bliver brugt af folk (Skuespillere, Rige, Anja Andersen og nu fifa champs ...) der vil fortælle andre at de syns de er lidt bedre end resten.

At du åbenlyst er god til fifa fodbold er der ingen tvivl om, men det gør dig ikke til et bedre menneske .... u know. Så drop dit jantelovs pis, i forhold til Mother Theresa og andre i den dur er du bare nada og nul ..... ligesom os andre ...

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.15.204.106