FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Diverse ting i fifa til diskution.
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Diverse ting i fifa til diskution.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  23:40:04  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
På opfordring fra nogle i DMT der ikke tør at stå frem , nej seriøst bare på opfordring har jeg taget nogen af de situationer der har været klaget over i fifa.

De er er allesammen forbudt på Ebold (som følger ESL) hvor vi så kan diskutere om vi skal have de forbud i denne sæson eller næste sæson og evt have afstemning på et tidspunkt snarrest eller senere:
---------------------------------------------------------------------
Hjørnespark
Hjørnespark må ikke afvikles således, at bolden lander i det lille felt foran mål eller rammer træværket. I stedet skal bolden skydes højt ud i feltet uden for "5-meter-feltet" eller afleveres kort til den nærmeste medspiller. Flade hjørnespark ind i 5-meter-feltet er dog stadig tilladt.
---------------------------------------------------------------------
Tidsudtrækning (nøl):
Det er ikke tilladt bevidst at trække tiden ved at holde bolden i egne rækker i længere tid.
---------------------------------------------------------------------
Lange bolde med Q+W (den botten kalder through pass).

Det er ikke tilladt at bruge den kombination, der svarer til Q+W på keyboard ("make player run + stikning") til at lave lange, høje bolde fra eget forsvar. Det er stadig tilladt at bruge Q+W på modstanderens banehalvdel, og man kan fortsat lave lange bolde med andre kombinationer såsom med indlægs- og skudknapperne.
---------------------------------------------------------------------

Kom med jeres mening om i systens disse forbud skal være i DMT eller ej og om i syntes det eventuelt skal være i denne sæson eller næste sæson de evt skulle træde i kraft hvis de bliver vedtaget.










Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  23:54:14  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
LOL Har De ligget ned M.Bondum ned ?

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  23:56:29  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det skal heller ik være lov at spille med joypad, og man skal slettes ik røge en kampjoint. For så husker man ik hvem man skulle spille imod.

Wallah min fætter.


Go nat

Hilsen Stiv-Nordmand.

Love you all DMT're

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  00:02:52  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Synes det er for langt ude at lave regler om, hvordan et hjørne skal tages. Fat nu bare at I ikke skal (prøve på at) skrue den direkte ind. Q+W kombinationen er ikke ligeså farlig og nemmere at forsvare sig imod. Det med at trække tiden skal selvfølgelig helst ikke forekomme, og ville være fint at forbyde det.

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  11:15:25  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Mener heller ikke at reglerne skal laves om nu. Det er et spørgsmål om etik og fairplay.
Det er jo det samme som at sige at man ikke må sparke på mål når man får en rebound grundet målmanden parrerer bolden og ikke griber den!?!?!?!

De huller der stadigt er i fifa kan vi ikke gøre en pind ved.
Selvfølgelig er der Rocket shot men den er gjort ulovlig via §10.
Hjørnesparks luder trylle mål blev ikke ulovliggjort.

§10 Mål fra egen banehalvdel
Det er streng forbudt at lave mål fra egen banehalvdel. Kun hvis ens modstander kan godkende at det var et reelt mål, vil et sådanne mål blive godkendt. Det er derfor påpeget at man benytter Fifa Mulitool, der indenholder Demotools samt Fifabot. Dette bruges som bevis matriale, hvis der skulle opstå diskussion om en sådanne scoring.


Men 100% enig med Tims indlæg...


Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  13:14:35  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
well er der flertal for det kan det blive.

derfor det skal diskuteres nu.

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  13:52:22  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Problemet med disse ting er at man så skal have den nyeste fifabot kørende til hver kamp, for at bevise om modstanderen bruger q+w.

Jeg kan stille mig selv et andet spørgsmål, hvornår er der timeplay??? (der er selvfølgelig nogle grove tilfælde) men for det meste vil det være påstand mod påstand og udvalget/ledelsen vil ikke have en chance for at finde ud af hvem som taler sandt. Så skal man også til at bruge demotool.

Så kan man stille sig et tredje spørgsmål, kan det være rigtigt at man skal have 100 andre programmer åbne ved siden af fifa for at kunne spille en kamp.....

Selvfølgelig vil jeg ikke have folk udnytter disse ting. Derfor vil jeg mene at vi i denne situation ikke kan gøre andet end at henstille til folks samvittighed og fairplay!!

Så kan vi finde ud af om vi evt. til T3 start skal ændre reglerne og dermed kræve at man skal have bot, demotool osv til hver kamp, så man kan bevise om disse ting har fundet sted....


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  13:57:46  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
god ide spez

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  16:34:09  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
#Daugaard - hvis du mener det du skrev i dit indlæg kan du ikke være enig med Tim

#Topic - jeg synes også det ville være ærgeligt hvis man skulle bruge demotool og fifabot. i ebold-kampene bruger jeg ikke fifabot eller demotool men det er fordi folk respekterer reglerne.

Jeg mener derfor at det skal gøres til regler, hvis folk så ikke respekterer reglerne, så kan man jo altid vælge at sætte bot/tool på mod den enkelte modstander.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  17:25:00  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er fuldstændigt enig med Spez - fuldstændigt ,omend jeg havde udtrykt mig i lidt skarpere vendinger.


Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  17:59:14  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22


Tidsudtrækning (nøl):
Det er ikke tilladt bevidst at trække tiden ved at holde bolden i egne rækker i længere tid.





LOL vi må have EA til at updatere dommerne og fifa med nogle håndbold regler



Edited by - BL on 28 Apr 2007 19:07:45
Go to Top of Page

JonasBabz
Grusbane fejeknægt



15 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  18:33:22  Show Profile  Click to see JonasBabz's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes de regler skal på reglementet ^^
For der vil altid være nogen der ikke tænker fair :)

Desuden synes jeg det vil være en meget fin ide at sige man skal have bot op :)

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  19:12:09  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
En ting er helt sikkert; timeplay er det mindste problem af alle i DMT

timeplay er den mindst usportslige "bug" i fifa af alle ****ing **** bugs!


Edited by - BL on 28 Apr 2007 19:12:25
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.16.70.101