FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Forslag ang forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Forslag ang forum
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  14:49:19  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Nå...

Det er blevet påpeget flere gange at folk har et ansvar at leve op til når de færdes på DMTs forum.

- Man skal vise respekt for de andre mennesker.
- Snakken på forum, skal foregå i en god og sober tone.
- Man hænger ikke andre folk ud på forum.

Der står et helt regelsæt inden man logger på forum.


Derfor har jeg et forslag hvor der er 2 alternativer. Forslaget går ud på flg:

-Enten skal man nedlægge forum. Så slipper vi for alt det ævl og bøvl og personfnidder.

eller også skal ledelsen stramme sig op og få styr på forummet en gang for alle og hvis de mener at de ikke kan/vil dette, bliver vi nødt til at "ansætte" nogle "forum admins", som så kan holde styr på forum. Så slipper vi for, at tingene løber løbsk.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  14:55:11  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Torben og Bo har prøvet men så er der flere der tuder over censur så lidt svært at finde den gyldne mellemvej, men det kan blive løsningen i sidste ende at vi enten i ledelsen sætter meget hårdere kurs eller sætter nogen til det.

Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng



78 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  15:49:58  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes ikke man skal tage hensyn til dem der tuder over censur for sådan er det jo bare...Der er nogle klare regler for forum og det der er udenfor forums regelsæt tager "forum admins" sig af. Så må man leve med det



EASO: Davidsen11
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  17:26:42  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Niels Davidsen

Jeg synes ikke man skal tage hensyn til dem der tuder over censur for sådan er det jo bare...Der er nogle klare regler for forum og det der er udenfor forums regelsæt tager "forum admins" sig af. Så må man leve med det



Så vidt jeg kan observere handler det ikke så meget om at nogen tuder , men HVEM der tuder

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  20:42:38  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Det er flintrende ligegyldigt hvem som gør hvad.

Der er nogen som ikke overholder reglerne på forum og det skal vi have gjort noget ved nu......

Ledelsen har den magt at de kan fjerne usaglige og andre tåbelige indlæg, og det skal de til at benytte sig af.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 29 Apr 2007 :  10:36:28  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har haft tanken om at være mere stramtantet for jeg er fuldstændigt enig med dig Peter. Det er bare ikke til at holde ud at gå på forumet og læse diverse indlæg mere. Folk er grove mod hindanden. Folk er uforskammet. Folk er desideret hovedløse når man læser diverse indlæg.
Den seneste tid er forumet blevet værre og værre. Og vi må gøre noget ved det ALLE sammen.... Gamle som nye...
Tag nu lige at tænke over hvad I skriver. Hvis I absolut selv mener I skal genere andre, så gør det pr mail og ikke her på forumet offentligt tak! De er simpelthen ikke til at holde ud at læse. Selvfølgeligt skal der debateres emner m.m. og ikke personlige angreb og tilsvininger, men sagligt dabat!

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.218.129.100