FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - FAIR PLAY?????
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 FAIR PLAY?????
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  13:00:30  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address
Det er ord, er der vist mange som ikke ved hvad betyder!!

MEN DEN STØRTE AF ALLE MØDTE JEG DOG IDAG!

I EN MEGET TÆT KAMP! VED STILLINGEN 2-2 I 86MIN!!!!!!!!!!!!!

Ligger jeg en aflevering tilbage til min keeper fra midten af!
bolden stopper ca omkring straffesparks pletten! INGEN FARER OVER HOVEDET!!!!!!

Så sker det som nogen gange sker i FIFA! desværre... at bolden bliver låst, og ingen spillere kan røre ved den! min keeper løber bare rundt om den! helt forvirret! det samme gør min forsvar og så BARNET's angriber!

Efter 1min hvor intet sker! kan BARNET's angriber selvfølgelig godt få bolden! og kan trille den ind i et tomt net!!!!!!

SÅ KAN VI SGU SNAKKER OM FAIR ELLER IKKE FAIR???????
Men det her er dog det sygeste! at sidde og være tilfreds og glad over at vinde sådan???

Ja ja ja ja.... jeg sidder og tuder! og selvfølgelig kan jeg ikke vinde alle mine kampe!!! det er klart! og det gør skam intet at jeg taber!!!!

Men bare ikke lige på den her måde!!!!

Der her været så meget snak om FAIR PLAY på det sidste! så syns lige den her, burde høre ind under!!!

TILLYKKE Barnet du bare rigtig god...

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!

N-emy
Grusbane fejeknægt

10 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  13:09:14  Show Profile  Click to see N-emy's MSN Messenger address
Haha havde forventet at du lavede et indlæg her Dennis:P

Kan du ikke droppe det der? Hvis det var sket for dig havde du skrevet:

Don't HATE the PLAYER --- HATE the game

Derfor vil jeg bruge dit "slogan" i denne situation. Hvis du mener mit mål ikke er iorden, kan du umuligt mene at alle de bugmål du laver er iorden. Og hvis de ikke er det, ville jeg alligevel have vundet 2-1.

Ricki Sørensen
Barnet - 1 division
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  13:15:55  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address
Don't HATE the PLAYER --- HATE the game

kan man ikke bruge her!

Her er tale om en helt klar COMPUTER FEJL!!! som ingen kan gøre noget ved!

hvis jeg scorer på mine bug mål, som du kalder det! har man altid en mulighed for at dække op for det inden!

Fæld min spiller, dæk bolden af! Eller vind nærkampen!

I dette tilfælde! er der INTET at komme efter! jeg kan intet stille op jo! kun kigge på, mine tosser løber rundt om bolden! indtil du så scorer!!!!

Men gider ikke lange snakke her mere! det er fint du vandt! og det var rigtig flot!!! TFK!
jeg må videre til den næste!!!

JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

N-emy
Grusbane fejeknægt

10 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  13:20:42  Show Profile  Click to see N-emy's MSN Messenger address
Selvfølgelig kan man bruge det her. Det er en bug. Desuden er der ligeså stor mulighed for at du kunne få fat i bolden her som der er for at få fat i dem på de lange afleveringer du laver til angriberen. Det eneste problem er at du ikke så hvem du havde kontrol over af dine spillere. Det var en spiller udenfor billedet, så hvis du bare havde løbet ned mod dit mål havde du haft samme mulighed som mig for at få bolden.

Men ja jeg indrømmer det er et tyndt mål, men som jeg tidligere har ytret mig om her på forummet, er jeg ligeså stor modstander af bugmål som lange afleveringer og hjørnesparksbuggen, og derfor mener jeg det er på linje med disse, og da de ikke er forbudt endnu må de godkendes.

Desuden ville jeg måske kunne gå med til at annullere målet, men ikke på den måde som du efterfølgende whiner, og kalder alt mit spil for held og lykketræf.

Hvis du ikke gider en lang snak om det her, hvorfor fanden har du så posted et indlæg om det så alle kan se det?

Ricki Sørensen
Barnet - 1 division
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  13:52:04  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address
Lige en sidste post fra mig i den her sag!

Lad os lige gennemgå dine mål så!

det 1: Spil foran feltet! min forsvar nikker væk! du skyder føtste gang, et stykke foran det store felt! BUM!!! helt oppe i hjørnet! flot mål! ingen tvivl om det! Men jo, jeg tillader mig at kalde det lykke traf!

det 2: Du løber med din spiller foran mit felt, jeg tackler ham, bolden rammer en af mine forsvarsspillere, og ryger hen til dig! og wupti, så er du fri i feltet!! Det er det, jeg klader heldigt!

det 3: Tja.. behøver vel ikke nærmere forklaring! men det kalder jeg også både lykketraf og heldigt i ET!!!

Men på den anden side, er det jo så også min egen skyld! du står godt i forsvaret! ingen tvil om det! Jeg kunne jo bare ha scoret flere mål end dig! og udnyttet min 60-40 i boldbesiddelse lidt bedre! Du er en god spiller! Det ved alle! også mig! men derfor, kan man jo godt være heldig! og det var du så lige i dag!!

Men vi må videre! Jeg må bare rive dig rundt i den næste kamp! TFK

JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  14:21:31  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address
Altså hvis jeg havde spillet mod dig NordenDK, og der er sket det samme, havde jeg sq nok gjort det samme som Barnet gjorde.
Det er jo en fejl i spillet, og sådan er det

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 28 Apr 2007 :  14:21:44  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
flot, det her kunne i have sagt til hinanden på msn???

jeg ved godt reglerne ikke altid bliver overholdt på forum, men direkte at lave et nyt topic bare for at hænge en modstander ud for en scoring er for langt ude.

jeg stopper dette topic inde det kører videre ud.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.148.228