FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Tag den!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Tag den!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 09 May 2007 :  00:16:58  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote

Den må fandme gøre nas!

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 09 May 2007 :  00:21:46  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hahah ! :-D

- Lad os diskutere om det istedet om MOM, til grin man !

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt

48 Posts

Posted - 09 May 2007 :  16:03:27  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
AV FOR SATAN.
Nogen der ved om han blev båret fra banen eller om han spillede videre og hvis han blev båret af banen om hvad der er sket med ham for det ser virkelig vildt ud!

FORZA KODE-OLE
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 09 May 2007 :  16:27:23  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
photoshop is your friend

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 09 May 2007 :  16:58:45  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by DJ Jepsen1980

AV FOR SATAN.
Nogen der ved om han blev båret fra banen eller om han spillede videre og hvis han blev båret af banen om hvad der er sket med ham for det ser virkelig vildt ud!

ved første øjekast ser det vildt ud, nu man man jo håbe bolden er blødest lol det plejer de da at være hehe
jeg tror faktisk ikke der er brugt fotoshop her, et ansigt er meget fleksibelt ,og heldigvis som tidligere nævnt er bolden det også

Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts

Posted - 09 May 2007 :  17:06:48  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
bolden er da flad

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 09 May 2007 :  17:10:21  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Morfar

bolden er da flad

ok den ser lidt suttet ud men det tror jeg nu ikke den er , den blir bare godt ægget af at side i fjæset på ham da!

Edited by - BL on 09 May 2007 17:15:41
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 11 May 2007 :  07:03:44  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBN

photoshop is your friend

Jeg må indrømme at jeg er enig.. baggrunden er alt for sløret i forhold til et "real pic"

Go to Top of Page

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt

48 Posts

Posted - 11 May 2007 :  18:38:21  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by JBN

photoshop is your friend

Jeg må indrømme at jeg er enig.. baggrunden er alt for sløret i forhold til et "real pic"

det kan altså godt være rigtigt man godt godt indstille et kamera til at fokusere på noget så det andet bliver sløret helt til og jeg tror sådan nogle fotografer til fodboldkampe har det bedste udstyr

FORZA KODE-OLE
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.190.40