FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - IRC dmt channel
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 IRC dmt channel
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 12 Mar 2004 :  22:16:54  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja jeg vil lige tage det op, da jeg hørte at den chat channel skulle til at bruges meget emre og skulle være mere åben og demokratisk og alligevel kan man ikke joine normalt, men man skal inviteres, hvilket jo først får folk til at droppe den og blive væk, fordi anders og stefan tror de ejer den.

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  13:01:33  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvor har du fra, at man skal inviteres til den?

sidst jeg var derinde, der var der da ingen problemer med at komme ind....(men jeg har selvfølgelig også snydekoder installeret på min pc )

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  13:42:45  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg prøvede at joine i går aftes og der stod
cant join channel dmt it's invite only
men det skal der jo ikke gøres noget ved når det er anders og VT klikken

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  13:55:28  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
og stadig her til formiddag kunne jeg heller ikke joine.
står stadig it invites only

Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  14:52:38  Show Profile  Reply with Quote
hmm må sgu gi Ole ret! har lige prøvet nu! og jeg får samme besked.. invite only..... håber bestemt det er en fejl

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina

Edited by - Jac Li on 13 Mar 2004 14:54:46
Go to Top of Page

OnyX
Fast mand på førsteholdet

341 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  15:27:35  Show Profile  Send OnyX an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

ja jeg vil lige tage det op, da jeg hørte at den chat channel skulle til at bruges meget emre og skulle være mere åben og demokratisk og alligevel kan man ikke joine normalt, men man skal inviteres, hvilket jo først får folk til at droppe den og blive væk, fordi anders og stefan tror de ejer den.

øhhhhh? det er ikke mig du mener, vel? går ud fra du ville ha' skrevet søren...

Stefan
HSV forever!

Go to Top of Page

Tjerrild
Klubmester og topscorer

835 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  16:21:38  Show Profile  Visit Tjerrild's Homepage  Send Tjerrild an ICQ Message  Click to see Tjerrild's MSN Messenger address  Reply with Quote
De problemer har været oppe og vende før.

Men det er ikke værrer end at ledelsen kan oprette ny kanal, det skulle være ret nemt. Er der ikke en Irc kyndig blandt dem, så er der måske et medlem der vil hjælpe til.

Det er ikke holdbart med den anden, hvis der er mange som vil bruge den.

Jeg har siddet og leget med mIrc, men har ikke forstand på det overhovdet.

Jeg tror jeg har oprettet #fifa-forever på quakenet, men tror den forsvinder igen når jeg hopper af.

google er din ven, fandt lige det her. Kan det ikke bruges skal der nok være en guide der kan et andet sted.

http://home3.inet.tele.dk/b-jensen/setup.htm

------------------------------
Mikael Tjerrild -
MZ: Calvin and Hobbes FC
Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  16:58:55  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg havde #fifa-forever på quakenet også på et tidspunkt

og har den vidst allerede igen, nu skal der bare komme nogen stykker derind så man kan få bot på den (L eller Q bot self. som er de bots der bruges af quakenet)

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002

Edited by - Apollo on 13 Mar 2004 17:09:51
Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  17:28:40  Show Profile  Reply with Quote
hvorfor lave en ny ??? hvis den anden er officiel - skal den da være åben for diverse dmt medlemmer og ikke kun lige en indviet kreds.....

Go to Top of Page

Tjerrild
Klubmester og topscorer

835 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  17:37:56  Show Profile  Visit Tjerrild's Homepage  Send Tjerrild an ICQ Message  Click to see Tjerrild's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du misforstår os Jac Li

Vi mener jo netop at der skal være en Irc kanal som er åben for alle.

Det er den nuværende ikke.

Så derfor vil det jo være oplagt at lave en ny, hvor alle kunne tale med og det var ledelsen der sad på "rettigheder" og ikke en flok forhenvæende medlemmer.

------------------------------
Mikael Tjerrild -
MZ: Calvin and Hobbes FC
Go to Top of Page

Esben Lauritsen

372 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  17:40:19  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er Ole der taler over sig igen. DMT's chan er tilsyneladende blevet overtaget af nogen andre personer, som har valgt at den skal være lukket for uvedkomne. Det er sørgeligt at se, da vi faktisk har haft den chan siden Fifa 99. Desværre er der intet at gøre ved det, og vi kan ligeså godt få etableret en ny chan, evt. på QuakeNet.

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  17:46:58  Show Profile  Reply with Quote
nå okay! det var der jo ikke nogen der havde nævnt før...... ;o) men var det ikke en ide istedet at banke en ordentlig chat op på selve dmt siden ?

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  19:57:53  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
hold kæft hvor du er en VT røvslikker esben, undskyld udtrykket, men det er ikke andre der har overtaget.
det er stadig anders og så en som jeg tror er stefan, da han ahr hans gamle chat-nick men kan være en bot.

Men vil give jac li ret i det er ondsvagt at skulle starte en ny op, men hvis nogen kan finde ud af at få lavet en channel med bots der kan opret holde den når folk går ud ville det være godt

Go to Top of Page

Esben Lauritsen

372 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  22:17:16  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Stefan har ikke været på irc i lang tid!

Samtidig kender jeg Anders godt nok til, at jeg med sikkerhed kan sige, at han ikke ville lukke chanen af for andre, i hvert fald ik' med vilje! Af den grund vil jeg mene at chanen er blevet overtaget af andre, som ikke vil have uvedkomne ska komme ind!

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  22:32:19  Show Profile  Reply with Quote
tror bare vi stopper diskussionen her inden den ender i mudderkast!!! hvis nogen andre har overtaget the channel, må der enten oprettes en anden eller der må laves en på selve dmt siden.... hvem der så er skyld i hvad - er jo totalt ligegyldigt

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 13 Mar 2004 :  22:39:55  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
men #fifa-forever på quakenet lyder da som en god mulighed, de har jo deres L og Q bots som holder styr på tingene..
De overtakes som har været på det netværk på det sidste er blevet meldt til politi'et og de 2 små børn som har gjort det, har ikke lavbet noget efter det.
Og de channels kom også ret hurtig op igen, så de må have lidt styr på det jo
+ de overtakes skete via folks BNC (bouncers som holder folk online hele tiden på den server)

Jeg sidder på #fifa-forever (på quakenet) lige nu, og der skal sidde 3 eller 4 derinde på samme tid i nogen timer (3 eller 4 timer), før man kan få den L bot, som så vil kunne holde styr på det hele. Jeg er næsten hele tiden online der, da jeg har en irc proxy til at holde mig online.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002

Edited by - Apollo on 13 Mar 2004 22:41:45
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000