Author |
Topic |
BIF
Bold-bestyrelsen
336 Posts |
Posted - 14 Mar 2004 : 01:31:47
|
Ole lukkeøje er på spil igen kan jeg se...
Ja, #DMT er blevet invite.. men det er lige præcis som Ebbe siger at den er blevet overtaget af andre.
Jeg var den eneste der holdt kanalen, da vores botnet pt. er nede. Og da min BNC døde forleden dag, så var kanalen fri, og nogle andre har så overtaget den og sat +invite. |
|
|
Hugobart
Fast mand på førsteholdet
472 Posts |
Posted - 14 Mar 2004 : 01:40:20
|
hva gør det egtenlig, der var aldrig nogen der brugte den anyways |
Lars
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 14 Mar 2004 : 08:30:08
|
grunden til ingen brugte den var at for det meste af tiden var det ikke en dmt kanal, men en kanal med et gammelt slæng der bestemte det hele og sendte op-besked som kun dem med @ kunne læse. men måske vi skulle bruge martins. |
|
|
|
BIF
Bold-bestyrelsen
336 Posts |
Posted - 14 Mar 2004 : 14:11:33
|
Pas nu på ole.... Det skulle nødigt blive til udelukkelse
Ledelsen kan til enhver tid idømme en spiller karantæne, såfremt der er dokumenteret trusler, misbrug, snyd eller injurier, beskyldninger og lignede mod andre deltagere i DMT Fifa-forever - eksempelvis via DMT Fifa-forevers officielle forum.
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 14 Mar 2004 : 15:17:43
|
såså piger, og især Ole: stop det mudderkast lige nu.
tak.
Det har tidligere været diskuteret at flytte den officielle irc channel fra eefnet, så nu hvor andre har nappet den fra os på eefnet, er det jo en passende lejlighed til det.
Jeg ved ikke om det skal være på quakenet eller et andet sted, og er mest tilbøjelig til at lade det være på det sted, som flest DMT'ere oftest er logget på.
Er der andre bud end quakenet?
|
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 14 Mar 2004 : 15:40:05
|
quote: Originally posted by BIF
Pas nu på ole.... Det skulle nødigt blive til udelukkelse
Ledelsen kan til enhver tid idømme en spiller karantæne, såfremt der er dokumenteret trusler, misbrug, snyd eller injurier, beskyldninger og lignede mod andre deltagere i DMT Fifa-forever - eksempelvis via DMT Fifa-forevers officielle forum.
bare for runde det af, så har dig og nøden nogle ulovlig ting herinde på samvigtigheden, som jeg ikke vil komme nærmere ind på og selvom det var en træningskamp må man ikke udgive sig for en anden vel anders |
|
Edited by - caleb22 on 14 Mar 2004 15:45:05 |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 14 Mar 2004 : 16:38:55
|
quote: Originally posted by GoodPeace
såså piger, og især Ole: stop det mudderkast lige nu.
tak.
Ole, hvilken del af ovenstående er det du ikke forstår?
Du skal ikke svare her, du skal bare holde dig til emnet, og undlade fnidder.
|
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 14 Mar 2004 : 19:11:24
|
så er #fifa-forever vores igen (endelig )
vi har at alle fra DMT får "op" (dem der bestemmer) ikke som der var i den anden, hvor der gik lang tid før man fik det (48 timers døgn idle?)
det man bare skal gøre er at skrive /msg Q HELLO "ens e-mail" "ens e-mail igen" så får man et password sendt til den e-mail man skriver der.
når i så får det password skal i gå op i File->Options og vælge Connect og perform, husk at enable jeres perform der under skal i skrive: /MSG Q@CServe.quakenet.org AUTH "username" "password" jeres username vil være det nickname i havde da i sagde hej til Q
Når i har gjort det, vil den altid logge jer ind. Og når i så er auth første gang, kan man add jer til vores bot, så i kan sidde og have magt
nå var det alt for svært? så kan i altid lige tage et kig forbi her: http://www.quakenet.org/faq/faq.php?c=1&f=51#51 der står der hvordan i siger hej, og resten får I i jeres e-mail. Og resten skal jeg nok sørge for.
Så join da vores nye irc channel #fifa-forever @ quakenet |
Martin "Apollo" Nygaard Tidliger Arsenal Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002 |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 14 Mar 2004 : 23:33:53
|
vi takker mange gange for Martins hjælp med at sætte en IRC kanal op til DMT.
Til alle jer, som ikke har en IRC klient, så er der adgang til kanalen via den java-chat, som nu ligger på sitet.
Der linkes til den i forum-menuen, så skynd dig at kig forbi #fifa-forever og deltag i lidt DMT snik snak.
|
|
|
|
BIF
Bold-bestyrelsen
336 Posts |
Posted - 14 Mar 2004 : 23:34:52
|
Ved ikke hvad hverken jeg eller Nødskov for den sags skyld har på samvittigheden...
Hvis du henviser til den trænings som jeg spillede til et DMT træf mod errm.. ja kan ikke huske hans navn.. Men som jeg huske det så troede han selv han spillede mod Lars Holdt.
Så ja vi havde lidt sjov til et af de første DMT træf, men det er da bestemt ikke noget at have dårlig samvittighed over. Desuden var Nøden slet ikke til stede den dag. |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 16 Mar 2004 : 13:57:37
|
- og forresten, så er IRC endnu en protokol, som den sagnomspundne Miranda kan logge på - det er sgu skønt kun at have en applikation til ICQ+MSN+IRC
Martin, er der nogen måde, hvor man kan tvinge brugere af den her IRC kanal til at oplyse deres email, real name, eller lignende, så vi bedre kan genkende folk herinde?
|
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 16 Mar 2004 : 15:05:00
|
i options kan man skrive e-mail og real name via en irc client, ved ikke om miranda kan det |
Martin "Apollo" Nygaard Tidliger Arsenal Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002 |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 16 Mar 2004 : 15:32:38
|
I miranda kan man udfylde følgende felter:
nick alternative nick full name User ID (Ident)
- det svarer vel nogenlunde til, hvad der står i whois - eller hvad?
Så en regel om at folk skal skrive deres rigtige navn, vil så bare være selvbestaltet?
|
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 22 Nov 2004 : 00:18:10
|
lad os bringe den her op til toppen igen!
IRC er et rigtig godt sted at hænge ud for DMT'ere
Vores egen kanal findes på #fifa-forever, og derudover kan man f.eks. gå på #esl.fifa hvor man let kan finde folk at spille mod via dir ip
er der andre gode fifa kanaler på quakenet? |
|
|
|
unicus
Kegle-bold dreng
89 Posts |
Posted - 22 Nov 2004 : 00:22:22
|
Syns alle skal komme seg på irc.
Det er mye lettere å få tak i folk du skal spille mot i feks DMT, og det er en veldig fin måte å kommunisere på.
Les gjerne denne http://www.quq.dk/irc/ for hjelp til programmet MIRC, eller bruk miranda som mange allerede bruker |
Winner of 2nd.B T1 2005
|
|
|
Topic |
|