FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Officel DMT T-shirt
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Officel DMT T-shirt
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/12

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 24 Feb 2006 :  20:04:27  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Mit forslag: Front

Back:

Det der "ghost" er bare for at vise at jeg mener der skal være et eller andet på ryggen...

Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet

357 Posts

Posted - 24 Feb 2006 :  20:06:10  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja, det er flot nok, men hvad skal der så være på ryggen?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 24 Feb 2006 :  20:17:44  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by BL

Det er flot Bo , dog havde jeg ønsket at vi var sluppet med de "skarpe kanter" i toppen af logoet,som det er nu , er der ikke rigtig nogen mening med dem.

de er ikke rigtig skarpe

jeg mener at top linjen burden "rettes" ud så den er lige.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 24 Feb 2006 :  20:21:05  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Blev vi ikke enige om sort t-shirt??? Bo?

Edited by - BL on 24 Feb 2006 20:21:23
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 24 Feb 2006 :  23:17:50  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 25 Feb 2006 :  01:16:22  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Altså jeg mener selfølgelig det samme om logoet som før , men holdkæft det blir sgu godt det der Bo!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 25 Feb 2006 :  01:28:19  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
nu skal vi bare lige slå koldt vand i blodet og væbne os med tålmodighed til vi har det helt på plads i alle detaljer ,
så kunne det gå hen og blive en ren succes-historie!

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Feb 2006 :  01:32:16  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
synes ikke det blå billede ting passer så godt til sort/guld ...

men den sorte er klart den bedste synes jeg

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 25 Feb 2006 :  01:44:53  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

synes ikke det blå billede ting passer så godt til sort/guld ...

enig , jeg hæftede mig mest ved helheds indtrykket af fronten..

men John mente ikke det var realistisk med dit motiv..
må være noget med egenskab og art i trykket....

Edited by - BL on 25 Feb 2006 01:45:31
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 25 Feb 2006 :  10:36:23  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Helt enig... Fronten er helt ok sådan. Og så med hvid tekst. "Dansk Modem Turnering".
Jeg ville igen blot illustrere et evt. billed artwork på ryggen. Er det det vi vil have?.. Et billed på ryggen eller er URL'en det eneste vi skal have? Skal den være buet som jeg har vist eller skal den blot være lige, eller en helt tredje måde at vise det på.... Kom frisk med forslag....

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 25 Feb 2006 :  11:32:39  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er helt frisk på det du har lavet der... men vi skal bare have fundet noget til ryggen istedet for det blå der.. men har desværre ingen idé om hvad det skulle være

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 26 Feb 2006 :  22:04:02  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har nu lidt mere info.. Jeg får et prøvetryk tilsendt enten i uge11 eller 12..
Samtidig vil jeg gøre lidt reklame for ham (for at folk i jylland kan se kvalitet inden de bestiller)..
Det store stumpemarked i Herning messecenter den 11. Marts, vil han være tilstede med sit sædvanlige repetore af trøjer og andet godt tøj. muligvis vil undertegnede også deltage i denne bod.

Edited by - zinky on 26 Feb 2006 22:08:56
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 28 Feb 2006 :  22:01:27  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

I første omgang har vi besluttet at finde ud af, om der er tilslutning til dette. Med andre ord, er der nogen der er interesseret i at købe en T-shirt med DMT tryk? - skriv i dette topic såfremt, så vi kan vurdere...

Hvis dette er aktuelt fortsat, vil vi sætte en eller anden grafikkyndig igang med at lave et udkast...

Hvis prisen ikke er for høj, vil jeg da nok gerne købe en som vi kan have på til stævner hvis vi kommer det. Og ellers bare for at reklamere. God idé!

Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 28 Feb 2006 :  22:03:16  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaB-ern

quote:
Originally posted by daugaard

Leveres i .AI fil og i CMYK farver. Lige til trykken.

Fuck det er flot

Rigtigt fedt, det syntes jeg vi skal bruge

Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 28 Feb 2006 :  22:05:35  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det mærke som der er blevet lavet kan vi ikke sætte det på ligesom der er gjordt på den øverste tegning, i stedet for at have det så stort?
Det er ellers et fedt mærke

Go to Top of Page
/12 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.15.139.249