FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Officel DMT T-shirt
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Officel DMT T-shirt
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/12

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 01 Mar 2006 :  15:38:33  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Chrallle

Det mærke som der er blevet lavet kan vi ikke sætte det på ligesom der er gjordt på den øverste tegning, i stedet for at have det så stort?
Det er ellers et fedt mærke

Nu er der sendt afsted til trykkeren.. Det som Bo har lavet til sidst, pånær det blå. det regner vi med at holde fri til evt. clan tags eller sådan noget lignede

Go to Top of Page

MR-LarZEN
Fast mand på førsteholdet

492 Posts

Posted - 01 Mar 2006 :  17:00:50  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg vil kun have sådan en t-shirt hvis Ole han stiller op i en Frøken Våd T-Shirt konkurrence

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

- Billede under udarbejdelse =)
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 01 Mar 2006 :  17:02:41  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by MR-LarZEN

Jeg vil kun have sådan en t-shirt hvis Ole han stiller op i en Frøken Våd T-Shirt konkurrence

Han er dum nok til at gøre det Michael

Go to Top of Page

MR-LarZEN

492 Posts

Posted - 01 Mar 2006 :  17:05:45  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Med al respekt for Ole, så kan jeg kun give dig ret

VI ELSKER DIG OLE

*Stavefejl rettet*

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

- Billede under udarbejdelse =)

Edited by - MR-LarZEN on 01 Mar 2006 17:07:29
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 02 Mar 2006 :  16:01:30  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har dags dato modtaget tryk til forsiden, ikke bagsiden.
Jeg vil så lige forhører mig om, hvorfor bagside logoet ikke fulgte med.
Men trykket er et som passer til små trøjer på maven (altså passer perfekt til det) mens det måske vil knibe en smule med at fylde maven ud på en stor t-shirt.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 12 Mar 2006 :  19:45:00  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så er trykket overgivet, og der leges med farver, da man er bange for at DMT på skjoldet ikke vil kunne læses

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 25 Mar 2006 :  11:19:38  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så er den klar. Den er dog ikke sort eller hvid, som ellers var planlagt. den er derimod RØD.

Prisen vil ligge omkring 70 kr. for at få det til at løbe rundt

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Mar 2006 :  11:23:48  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
synes den er blevet ret flot på trods af min hidtidige kritik...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 25 Mar 2006 :  11:25:23  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
top nice..

Jeg har lige et spørgsmål af nysgerrighed. Hvordan er størrelserne? Er en L en L osv.. Er de almindelige i str. eller er de meget små eller meget store??

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 25 Mar 2006 11:26:37
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 25 Mar 2006 :  11:28:23  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

top nice..

Jeg har lige et spørgsmål af nysgerrighed. Hvordan er størrelserne? Er en L en L osv.. Er de almindelige i str. eller er de meget små eller meget store??

De er en lille smule større end normalt. billedet der er en medium, men svarer til en størrelse M/L

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 25 Mar 2006 :  12:24:16  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
bare surt den er rød

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 25 Mar 2006 :  12:31:15  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBN

bare surt den er rød

Det var lige det der passede bedst til de andre farver.

Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 25 Mar 2006 :  12:47:54  Show Profile  Reply with Quote
den er da fed nok
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 25 Mar 2006 :  13:32:49  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det lyder som om der er opbakning

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 25 Mar 2006 :  14:41:22  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja det er fint nok, eneste forskel jeg syntes der kunne være, var så jeg ogs¨har sagt til dig john, at der brude være hvide striber eller ligende. men jeg er klar.

Go to Top of Page
/12 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.133.119.75