Author |
Topic |
Sir Jensen
Klubmester og topscorer
991 Posts |
Posted - 01 Jun 2005 : 16:18:16
|
quote: Originally posted by Yasir
quote: Originally posted by Alex
Væk med skader ... også fordi at (totalt latterligt efter min mening) at ens udskiftere er så piv ringe
yep. giver dig ret
Jeg synes at drible-spillerne har fået rigeligt med fordele i dette spil. Først blev skade-karantæne fjernet, og nu vil i også have fjernet skaderne helt...? Hvis skaderne skal fjernes, så skal karantæner for gule og røde kort i hvert fald også fjernes. |
_________________________ André Jensen DMT - AGF Ingen titler MZ - Dynamo Brabrand ´GF for altid ICQ: 171973684 |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 01 Jun 2005 : 17:33:25
|
Skade-karantæner blev udelukkende fjernet fordi EA shits var så flinke at gøre det møg-besværligt og nærmest umuligt at notere hvem der får skader.
- og husk så at dette er en debat, og ikke en afstemning, så hvis man giver sin mening til kende, så er det en god ide at komme med nogle konkrete holdninger også.... |
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 01 Jun 2005 : 21:57:46
|
Btw, så så jeg aldrig hvad der var svært, ved at se skader? Rødt kors! Det andet var bare "træthed". Så kunne man jo bare kun notere, hvis der var en "rigtig skade" (rødt kors). (Lille sidespor. Måske overvejelse til T3?) |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 23 Jun 2005 : 16:56:19
|
Tim, det besværlige er at man ikke får en popup i det øjeblik skaden sker, så man har ikke en naturlig pause i spillet til at notere skaden. Derudover bliver det heller ikke skrevet med en popup hvis man skifter den skadede spiller ud. Endelig bliver det ikke skrevet i match facts, hverken at skaden opstod, eller at udskiftning blev foretaget.
- det er korrekt, at der er et rødt kors ud for spillerens navn, men man sidder jo typisk og fokuserer spillet, og ikke på navnene, og man har jo ikke en pause til at skrive i, bare fordi man pludselig ser en skadet spiller.
|
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 23 Jun 2005 : 16:57:58
|
- og generelt til den her post, så er det min opfattelse at vi IKKE skal fjerne skader til T3, da jeg ikke har set nogle gode argumenter for det.
- hvis der kommer nogle flere gode argumenter og/eller ønsker om at fjerne dem, så får vi dem smidt med i en eventuel afstemning op til T3.
|
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 23 Jun 2005 : 18:37:36
|
så synes jeg at vi skal til at skrive den ned ligesom i gamle dage |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 23 Jun 2005 : 18:41:13
|
hvordan? altså hvis der skal være bare en smule retfærdighed så kræver det vel at alle kan registrere når der sker en skade, og det kan være svært som modstander?
synes egentlig det nuværende system er acceptabelt under de forhold som EA nu byder os |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 23 Jun 2005 : 23:45:36
|
Hvorfor er det viktig og skrive ned en skade ??
Hvilke konsekvenser får det ?
Er det ik nok at konsentrere seg om og notere målscorere og mom ? Jeg tror jeg må skaffe mig en sækretær under kampene. |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 23 Jun 2005 : 23:47:37
|
Hvis det skal være så fandens realistisk så får man ik karantæne for og ha skadet en spiller i real life. Såfremt man ik har oppført sig meget voldelig. P.t. så er det kun Inters Tae Kwan Doe team som klarer det. |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 24 Jun 2005 : 11:40:14
|
Vidar, i real life får man karantæne af gule og røde kort, og der er ofte en sammenhæng mellem det at skade andre spillere og så at modtage et gult/rødt kort.
(med mindre man som Inter's onde drenge, bruger beskidte tricks og koder, så man kan skade spillere uden at får kort for det )
Peter, jeg kan ikke se hvordan vi med rimelighed skal kunne notere skader under kampene, når spillet er som det er? |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 24 Jun 2005 : 12:27:26
|
ikke så meget snak nu! bare væk med skaderne! |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 24 Jun 2005 : 12:35:36
|
de kommer ikke væk, med mindre der kommer mere snak - reel snak. |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 24 Jun 2005 : 14:42:07
|
Skaderne skal ikke væk, det er da en naturlig del af spillet.
Mht. til problematiken med at se hvem der er skadet og hvorfor, så kan man jo bare gøre det sådan at dem der føler det nødvendigt at skifte en skadet spiller ud, de skal notere skaden og så må de have en mand ude i næste runde, som vi plejer. Dem der vælger at holde manden på banen hele kampen, på trods af skaden, dem sker der intet.
Ved godt at lige om lidt så kommer der folk frem og siger at det favorisere dem der er foran i kampen, da de bare kan holde deres skadet spiller inde.......
Jamen det er da rigtigt, og sådan vil det også være irl, ikke helt på samme måde, forstil jeg denne irl situation, kampuret står på 60 min. Hold A har brugt alle sine udskiftninger, de fører 5-0, de får en mand skadet, ikke meget men nok til at skaden kunne forværres ved at lade ham blive inde. De kan uden problemer trække manden ud, og bruge ham ugen efter. Var stillingen nu sådan at de var bagud 0-1, så kunne man godt forestille sig at de holdt manden på banen, og at skaden blev forværret således at han ikke kunne bruges ugen efter.
Ved godt at det er en tynd sammenligning, men den viser at selv i irl er holdene forskelligt stillet afhængigt af situationen.
Så i min verden er det en god ide....
1. Skiftes manden ud, så er det = med en dags karantæne 2. Beholdes han på banen, så er han klar ugen efter. |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 24 Jun 2005 : 15:10:48
|
Lad os bare have den som den var i T2 |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 24 Jun 2005 : 16:03:06
|
egentlig en fin tanke JJ, men det uheldige er bare, at modstanderen heller ikke kan se nogen steder, at en spiller er skiftet ind og en anden ud - så det forudsætter at personen med skaden er ærlig efter kampen. Det ville selvfølgelig også være dejligt, hvis alle var det, men der er jo drastisk vigtige ting på spil i DMT kampe, så det er ikke altid at alle kan modstå fristelsen.
(der er anvendt en smule ironi i ovenstående, lad være med at flippe skævt nogen af jer ) |
|
|
|
Topic |
|