Selvom man spiller med lyd, så er det da ikke sikkert, at man spiller med kommentatorer, og selv hvis man gør, så er det ikke sikkert, at man lige opfatter hvad de siger, fordi man nok ikke altid hører efter dem.
Ja, man kan se korset, men kan ikke lige skrive ned der, eller også kigger man ikke på spillernavnene.
Det kan også være jeg bare overdriver og frygter de der skænderier med enkelte perfide typer, som vil forsøge at nægte, at de havde en skade, og det kan da godt være, at vi kan tage dem med igen.
man kan ikke træne i at lave skader, men man kan træne i at lave tacklinger, der ikke udløser frispark og/eller kort, og jo flere tacklinger man laver, desto flere skader laver man
Altså når vi her i DMT spiller fifa, spiller vi altid fair. Man kan ikke undgå at se hvis man får en skade på sit hold. Modstanderen kan også se det nede i baren i hjørnet hvis man kigger efter. Ellers er det almindelig fairplay at sige det efter kampen, hvis man ikke selv opdager det, og kommentatoren ikke siger noget.
Normalt, de kampe jeg har været med i har folk gået ind og kontrolleret for skader, så snart kommentatoren har antydet noget.
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007
Altså når vi her i DMT spiller fifa, spiller vi altid fair. Man kan ikke undgå at se hvis man får en skade på sit hold. Modstanderen kan også se det nede i baren i hjørnet hvis man kigger efter. Ellers er det almindelig fairplay at sige det efter kampen, hvis man ikke selv opdager det, og kommentatoren ikke siger noget.
Normalt, de kampe jeg har været med i har folk gået ind og kontrolleret for skader, så snart kommentatoren har antydet noget.
ellers, kan man kigge på kamp fakta efter kampen. der står alt
Peter, tal for dig selv ( - det var ment som en kompliment, hvis du ikke skulle kunne gennemskue det)
Det kan godt være jeg overdramatiserer problemet, og at vi sagtens vil kunne få noteret skader ned i kampene, og dermed få dem med i karantæne-systemet igen - vi smider det da bare til afsteming til T3 start. Hvis der kommer tvister om det mellem spillere, så må vi jo løse dem til den tid.