FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Debat: Kontaktform MSN/ICQ mv.
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Debat: Kontaktform MSN/ICQ mv.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/9

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 31 May 2005 :  18:06:49  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
@AndersOlsen

Du kan bare vælge "bloker" hvis du vil have folk skal se dig som offline på msn. Så den funktion har msn altså. ICQ har ikke multichat funktion btw...

Men det der er altså småting... Og jeg fatter ikke hvorfor folk vil være "invisible". Så galt er det da ikke at folk kan skrive til én...

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 31 May 2005 :  18:27:14  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Og så er det nu, jeg gerne vil vide hvor vigtigt det er at have multi-chat for at aftale en kamp med sin modstander?

Jeg tror også det har noget med alder at gøre, som ung har man et behov for at have mange kontakter, men jo ældrere man bliver, des mindre bliver behovet for at have 150 personer på sin kontaktliste.

Kald mig bare gammel, men jeg vil gerne kunne vælge hvem og hvornår mine kontakter indenfor forskellige genre, skal vide hvornår jeg er online. FX. ønsker jeg ikke at min chef, skal kontakte mig udenfor arbejde, ej heller at DMT-folk skal kontakte mig i et væld mens jeg er på arbejde.

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 31 May 2005 :  19:31:43  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AndersOlsen

Og så er det nu, jeg gerne vil vide hvor vigtigt det er at have multi-chat for at aftale en kamp med sin modstander?

Har jeg heller ik sagt. Men det er da generelt et plus ved msn messenger.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 31 May 2005 :  19:34:43  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
så kan du bare blokkere den møkkete chef mens du er hjemme enkelt og greit , da ser han ik at du er på. Og mens du er på jobb , man blir ik nedlesset av folk der vil spille ??
haha

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 31 May 2005 :  19:35:48  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Hvorfor ikke bare bruge et meget mere enkelt og effektivt system?

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 31 May 2005 :  20:03:02  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvorfor ik ICQ...?

Fordi flere vil bruge msn. Derfor.

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 31 May 2005 :  20:08:39  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Ja lad DMT sige goddag til 10 nye ustabile brugere, og sige farvel til 5 faste og stabile brugere pga man skipper ICQ til fordel for MSN...

God ide..

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 31 May 2005 :  20:16:03  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis man stopper i DMT fordi man skal til at bruge msn er der vist noget galt i forvejen

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 31 May 2005 :  20:21:47  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
hold nu op med det pis, og kom med nogle konstruktive forslag...

vi har et semialvorligt problem, der gerne skulle løses...

start thinking ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 31 May 2005 :  20:38:07  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Jeg synes da personligt det var et godt forslag at inkludere noget mere i kontaktformularen...

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 31 May 2005 :  21:02:16  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
det skal nok blive gjort ... kan kun blive bedre .. spørgsmålet er om det er nok?

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Sir Jensen
Klubmester og topscorer

991 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  01:58:30  Show Profile  Send Sir Jensen an ICQ Message  Reply with Quote
Godt at debatten kommer, men som jeg ser det så er der en masse MSN-folk i DMT, der allerede forventer at man gider bruge sin MSN på dem.

Jeg startede i DMT med ICQ, og det er stadig den jeg ønsker at bruge i DMT sammenhæng. Så er det i hvert fald sagt.
Min MSN bruger jeg privat, og til at holde kontakt med venner, familie og fjerne bekendte.

Jeg ignorerer normalt alle henvendelser på MSN (med ganske få undtagelser af folk jeg har snakket meget med i DMT), og man skal ikke regne med at få så meget som et Nej-svar fra mig. Hvis man spørger mange gange nok, er der til gengæld en fin chance for at blive blokeret.
Jeg er ved og være træt af alle de folk der henvender sig til mig på MSN. Ofte drejer det sig endda bare om ladder kampe.
Jeg har ALDRIG i DMT sammenhæng bedt om at andre spillere skal henvende sig til mig på MSN!

Så selvom vi nu har en debat om valg af ICQ eller MSN, så har jeg aldrig fået det valg, for MSN er over mig som pesten, selvom jeg aldrig personligt har være tilhænger af MSN i DMT.
Jeg logger normalt på ICQ når jeg kan/vil spille, og enkelte gange må jeg desværre nogle gange selv bruge MSN til at henvende mig, fordi folk slet ikke har ICQ. Det er trist.

Som i generelt nok kan forstå, så ER det et problem at der er to ligestillede kontaktformer, da nogle kun kan kontaktes på ICQ, mens andre kun kan kontaktes på MSN.

Så jeg mener helt sikkert, at der skal foretages et valg, hvor kun en af kontaktformerne er den officielle DMT-kontaktform.
Jeg vil dog klart tale for at det bliver ICQ.

Hvis man helt dropper ICQ, må jeg jo så oprette en MSN-konto nr. 2, hvor jeg kan have alle DMT folk i.
For som skrevet gider jeg generelt ikke have DMT folk i min private MSN. De DMT folk der er i min MSN lige nu, er folk som jeg godt gider at snakke med om andet end kun DMT.

Den største ærgelse ved at MSN skulle blive officiel kontaktform, er dog ikke de praktiske problemer.
Det er tilgengæld at det lede modbydelige svin til Bill Gates, atter engang vinder En lille sejr i hans imperium, men et stort nederlag for DMT.

MZ - Dynamo Brabrand
´GF for altid

Edited by - Sir Jensen on 01 Jun 2005 02:05:29
Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  02:23:27  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Offline meddelser: msgplus.net
Ændre navne: msgplus.net
Privat anliggende: Jamen så blokér DMT folk, og så åbn for dem du ska spille mod, når du får tid?

Ser godt nok et større problem i at skulle til at bruge BÅDE msn og icq, hvilket jeg pt. slet ikk bruger. Grunden er at jeg ikke vil have to programmer kørende, når jeg i stedet kan have alle mine venner, familie, bekendte OG folk fra DMT samlet et sted - MSN.

Hvis man kun gider at snakke med folk fra DMT når der ska games, ja så har man bar blokeret personerne, indtil man får tid. Efter kampen siger man tfk og blokerer igen vedkommende. Hvor tæt på ens "privatliv" kommer de? Seriøst?

MSN er jo hva de unge vil ha' i dag

Edited by - cmeilandt on 01 Jun 2005 02:25:06
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  07:40:57  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Jeg synes man skulle droppe alt snak, om hvad ekstra-programmer til MSN kan rette op af fejl! - det er ikke relevant!! Og når man samtidig reklamere for spyware og adware programmer stå jeg helt af.

Det må være et spg om ICQ standard vs. MSN standard. Og der kan der grundet funktioner, ikke være tvivl om hvilket der er bedst.

Og hvis de unge vil spille FIFA, så installerer man ICQ for at kunne spille.

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  08:01:53  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er en god pointe du har der Carsten.Den havde jeg ikke selv tænkt over.
quote:
Originally posted by Carsten Meilandt

Offline meddelser: msgplus.net
Ændre navne: msgplus.net
Privat anliggende: Jamen så blokér DMT folk, og så åbn for dem du ska spille mod, når du får tid?

Ser godt nok et større problem i at skulle til at bruge BÅDE msn og icq, hvilket jeg pt. slet ikk bruger. Grunden er at jeg ikke vil have to programmer kørende, når jeg i stedet kan have alle mine venner, familie, bekendte OG folk fra DMT samlet et sted - MSN.

Hvis man kun gider at snakke med folk fra DMT når der ska games, ja så har man bar blokeret personerne, indtil man får tid. Efter kampen siger man tfk og blokerer igen vedkommende. Hvor tæt på ens "privatliv" kommer de? Seriøst?

MSN er jo hva de unge vil ha' i dag

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page
/9 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000