FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Debat: Kontaktform MSN/ICQ mv.
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Debat: Kontaktform MSN/ICQ mv.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/9

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  11:10:48  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
for mig er det akkurat det samme hvad vi skal bruge..
Om vi bruger msn eller icq bare alle er på samme plads. En evt løsning er Trillian eller Miranda for at se begge protokoller. Men syns ik det er det udseendemessig godt hverken trillian eller miranda. har ik prøvet de nyeste versjoner så måske det har bedret sig. Men for mig så er det lidt kedelig og ha Icq installeret kun fordi 1 person i min division ik gider og bruge Msn. Ved ik hvordan det er i de andre divisioner , men i 2 division er der kun AGF jeg ik finder på msn. Kunne tenkt mig en løsning som alle kunne lide og at ingen smuttet ud av dmt på grund av en slig tåpelig debatt.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  13:51:36  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Carsten Meilandt

Offline meddelser: msgplus.net

- medmindre msgplus har oprettet deres egen server med rettelser/tilføjelser til MSN protokollen, så passer dette simpelthen ikke.

Forklar venligst hvordan det skulle virke?

*host*miranda is win*host*

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  13:58:55  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Beskeden er ikke sendt offline som i ICQ. Den ligger og venter på at blive sendt lige så snart personen kommer online.... DVS. at hvis men laver en offlinebesked, og derefter logger af, så sendes den kun næste gang man åbner for MSN og personen er online. Så sendes beskeden først der...
Holdning... Jammen jeg er jo lidt af en grafiknørd som mange har fundet ud af, så jeg hælder mest til MSN... Men til gengæld hænger ICQ stadigt ved som i gamle dage.... Lidt nostalagi måske!

Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  14:11:18  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Mr.Corleone

Det er en god pointe du har der Carsten.Den havde jeg ikke selv tænkt over

Ironi

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  14:20:28  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace
- medmindre msgplus har oprettet deres egen server med rettelser/tilføjelser til MSN protokollen, så passer dette simpelthen ikke.

Som Bo siger, ja. Beskeden ligger og venter på afsenderens computer, indtil begge personer er online, hvis altså at "forfatteren" af beskeden logger af, inden modtageren kommer online.

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  14:23:23  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tror ik det er ironi. Så er det i hvert fald mærkeligt
Du har jo ret. Det med at blokere dem man ikke skal spille mod løser jo alle problemer.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  14:31:48  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jamen så er der ingen ko på isen

Jeg har lige et spørgsmål til jer der "kun" vil bruge icq til DMT:
Har i kun DMT kontakter på jeres ICQ eller har i andre venner og bekendte" der?

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  14:35:38  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:
Originally posted by GoodPeace

Som Bo siger, ja. Beskeden ligger og venter på afsenderens computer, indtil begge personer er online, hvis altså at "forfatteren" af beskeden logger af, inden modtageren kommer online.

- så har det heller intet med offline beskeder at gøre. Det er nærmere en slags "online-notifikation inkl besked"

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  15:01:31  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis nu man forestiller sig at man stod op kl. 6 om morgenen for at arbejde. Du starter din com og ser at dine 2 sidste modstandere er offline. Så skriver du denne offline meddelse om hvornår du kan spille osv, og smutter på work. Når du så kommer hjem, og de andre er vågnet, har de fået meddelsen og har måske svaret tilbage hvornår de kan.
Blot et eksempel på, hvad det kunne bruges til :)

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  15:36:55  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
- hvis du lader din egen computer og MSN være tændt hele dagen, ja så ville det virke.

Det er stadig ikke i nærheden af offline beskeder

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  15:49:44  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Kan I ikke se det besværlige, i at man hele tiden skal markere den enkelte bruger, og beslutte sig for vedkommende skal kunne se en, hvadenten man er på arbejde eller er hjemme?

Jeres argumenter holder ikke en meter.

Carsten:
På min ICQ findes der DMT-folk og enkelte andre personer, jeg ikke ønsker på min private MSN.

Forslag:
Selvom flertallet primært bruger MSN, vil jeg foreslå udelukkende at bruge ICQ, da den protokol er så meget bedre, til det vi bruger den til. Lad ICQ være et krav for at spille med i DMT.

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"

Edited by - AndersOlsen on 01 Jun 2005 15:52:01
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  15:50:12  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
derudover ... ville det være rart hvis diskussionen kom tilbage på sporet ..

forslag til forbedringer ang. kontakt people

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  16:05:38  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AndersOlsen

Kan I ikke se det besværlige, i at man hele tiden skal markere den enkelte bruger, og beslutte sig for vedkommende skal kunne se en, hvadenten man er på arbejde eller er hjemme?

Jeres argumenter holder ikke en meter.

Carsten:
På min ICQ findes der DMT-folk og enkelte andre personer, jeg ikke ønsker på min private MSN.

Forslag:
Selvom flertallet primært bruger MSN, vil jeg foreslå udelukkende at bruge ICQ, da den protokol er så meget bedre, til det vi bruger den til. Lad ICQ være et krav for at spille med i DMT.

og det holder ikke .. desværre .. det har vi prøvet ...

der ryger omkring dobbelt så mange medlemmer ind i DMT systemet efter vi frigav msn ... vil jeg anslå ...

derfor er det klart den bedste protokol til rekruttering ... det er i hvert fald bevist ... men ændrer ikke ved problemets natur med to standarder naturligvis...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  16:20:45  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Forslag:

Hvad er det vi bruger ICQ til som MSN ikke kan ?

Go to Top of Page

Sir Jensen
Klubmester og topscorer

991 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  16:32:49  Show Profile  Send Sir Jensen an ICQ Message  Reply with Quote
quote:

quote:

Forslag:

Hvad er det vi bruger ICQ til som MSN ikke kan ?

Det spørgsmål kan man jo også sagtens vende rundt.

Og angående bekendte/venner i ICQ, så har jeg næsten ingen der. Dem jeg har, bruger også msn og kontakter mig normalt via msn og ikke icq.

MZ - Dynamo Brabrand
´GF for altid
Go to Top of Page
/9 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.147.27.154