Author |
Topic |
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet
359 Posts |
Posted - 01 Jun 2005 : 16:40:18
|
Netop derfor vil det jo være genialt at droppe icq, fordi du så, (så mig) kan køre med en protokol og styre det hele derfra. DMT, venner, familie osv osv..
Det er ikk nær så bøvlet som at have 2 programmer kørende, når man kan nøjes med et jo |
|
Edited by - cmeilandt on 01 Jun 2005 16:41:09 |
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 01 Jun 2005 : 18:29:12
|
Der skal jo bruges to klienter, uanset hvilken vælges!
Enten har du MSN + ICQ installeret, alternativt skal nogle tvinges til at have MSN + MSN installeret.
|
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 01 Jun 2005 : 18:32:54
|
quote: Originally posted by AndersOlsen
Enten har du MSN + ICQ installeret, alternativt skal nogle tvinges til at have MSN + MSN installeret.
Ja, men det er et fåtal... Man bliver sgu nødt til at se på hvor mange der får gavn af en ændring og hvor mange det kommer til at genere. Og det lyder altså som småting. Man bliver nødt til at kigge ud over sin egen næsetip og se hvad der er bedst for DMT's fremtid.
Personligt er jeg ligeglad - jeg vil stadig bruge både mails, msn, icq og irc uanset hvad der sker. Men jeg udtaler mig for hvad der er bedst for DMT i det her tilfælde. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 01 Jun 2005 : 18:41:53
|
quote: Originally posted by Uncle Istvan
Ja, men det er et fåtal... Man bliver sgu nødt til at se på hvor mange der får gavn af en ændring og hvor mange det kommer til at genere. Og det lyder altså som småting. Man bliver nødt til at kigge ud over sin egen næsetip og se hvad der er bedst for DMT's fremtid.
Personligt er jeg ligeglad - jeg vil stadig bruge både mails, msn, icq og irc uanset hvad der sker. Men jeg udtaler mig for hvad der er bedst for DMT i det her tilfælde.
har lige tjekket efter ... ud af DMTs pt. 39 aktive spiller har 6 ikke oplyst msn adresse ... derudover er der så dem, der har oplyst en msn, men som aldrig bruger den ...? og så dem der har en msn, men som ikke har oplyst den fordi de ikke har taget sig sammen til det... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 01 Jun 2005 : 19:33:41
|
Og til sammenligning, har præcis 6 deltagere i den nuværende turnering ikke oplyst ICQ-nummer.
Så det er vist same-same... |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
cmeilandt
359 Posts |
Posted - 01 Jun 2005 : 19:45:52
|
Og til sammenligning, har præcis 6 deltagere i den nuværende turnering ikke oplyst ICQ-nummer.
Så det er vist same-same...
Men hvor mange som har oplyst deres icq, bruger det? Altså, personligt kender jeg en: Mig
Altså, er vi enige om at problemet bedst kan løses ved at "tvinge" folk til at kun bruge den ene af de to programmer? og så må er jo en afstemning til?? |
|
|
|
cmeilandt
359 Posts |
Posted - 01 Jun 2005 : 19:48:53
|
Forstår jeg altså ikke helt? MSN + MSN er da det samme ? |
|
|
|
CliFaxZ
355 Posts |
Posted - 01 Jun 2005 : 20:33:29
|
Han vil have to forskellige mails En til DMT og en til andre ting |
Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 01 Jun 2005 : 21:53:47
|
Jeg kan virkelig ikke se det store problem? Hvor svært kan det være at ofre et par mb på et program, som de kan have kørende i baggrunden?? Jeg har absolut ikke det mindste problem med det... |
|
|
|
cmeilandt
359 Posts |
Posted - 02 Jun 2005 : 00:08:47
|
Naa, men Tim.. Nu er det jo for ar gøre det hele meget nemmere og have et program. Tjae, altså, jeg ser det nu heller ikk som det store problem, men synes personligt at det er fedt at have både DMT, venner osv., samlet et sted. |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 02 Jun 2005 : 00:55:04
|
Så det er vist same-same...
ikke same same ... fordi msn protokollen er den suverænt mest brugte hos nye deltagere ... det er grunden til at vi overhovedet tog msn ind, og grunden til at den bliver ved med at være her ...
men igen kreative løsningsforslag til kontaktproblemet istedet for det her icq vs. msn tis, thx |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 02 Jun 2005 : 01:04:43
|
Jamen kreative løsninger? Hvad forventer du? Kan ikke rigtig se hvilken slags løsninger der menes, udover kun at have en officiel chatprotokol. Få flere på IRC ville selvfølgelig være nice.
Påkrævet til forskellige turneringer (så er der lidt at sammenligne med):
DMT: MSN eller ICQ.
WL: Kun MSN
SFTLA: Kun MSN
ESL: ICQ eller IRC.
ESL er mest ladders og derfor finder folk hinanden på IRC og udfordrer hinanden derefter. Som jeg ser det er DMT den eneste turnering med fare for at folk løber udenom hinanden fordi det hedder eller. Havde det heddet og havde færre tilmeldt sig. Derfor er det i mine øjne vigtigt kun at have 1 officiel messenger. MSN! |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
Edited by - IstvaN on 02 Jun 2005 01:06:42 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 02 Jun 2005 : 01:10:52
|
ved sq ikke hvad jeg forventer ...
men der må sq da være løsninger der kan mindske det problem der tildels er ...
efter at have set at vi snakker om 6 deltagere på hver side burde problemet være minimalt .. hvis folk gad hoppe på begge klienter når de er online .. eller aftale via mails ... så konklusionen må vel være at vi må skabe nogle måder hvorpå folk gør det ... jeg tror også at en udvikling hvor folk bruger irc til at aftale deres kampe er en fornuftig løsning ... men igen kræver det at folk gider/vænnes til det...
jeg kan bare ikke komme i tanker om hvordan derfor .. forslag .. |
|
|
The Wizard
Klubmester og topscorer
686 Posts |
Posted - 02 Jun 2005 : 10:51:50
|
TRILLIAN DET VIRKER |
Rennes 1 Division Martin Ø Krisensen icq: 111827195 MSN: 2player@tele2adsl.dk Member since The Year 2000
|
|
|
cmeilandt
359 Posts |
Posted - 02 Jun 2005 : 11:06:05
|
Altså drenge. Vi må snart ha indset at vi kun skal have et påkrævet program. MSN eller ICQ. Videre kunne det være rigti fedt med stor aktivitet inde på irc.
Så derfor er eneste udvej vel at lave en konkret afstemning der hedder: 1. MSN 2. ICQ
??? |
|
|
|
Topic |
|