Author |
Topic |
The Wizard
Klubmester og topscorer
686 Posts |
Posted - 02 Jun 2005 : 11:17:43
|
Hvorfor ikke trillian eller miranda de kan da håndtere det hele.... |
Rennes 1 Division Martin Ø Krisensen icq: 111827195 MSN: 2player@tele2adsl.dk Member since The Year 2000
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 02 Jun 2005 : 14:11:15
|
Martin: Det er ikke så meget, hvorvidt Miranda eller Trilian kan håndtere begge protokoller. Det er mere hvorvidt det er smart at have to sidestillede klienter, som man frit kan vælge imellem.
Som det ser ud nu, er det de etablerede DMT'ere der bruger ICQ, mens de nyere brugere primært bruger MSN. |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 08 Jun 2005 : 18:04:19
|
Måske skulle man have nogle mere fast spilletidspunkter. Det bliver mindre fleksibelt, men nemmere at styre for ledelsen. Altså fx sætte en kamp til at blive spillet om søndagen kl. 20. Så skal man møde op der. Selvfølgelig hvis man ikke kan det skal man kunne spille den før eller evt wildcarde kampen til en anden dato. Det fjerner dog enhver tvivl om hvem der har været mest online osv osv. Enten er man der eller også er man der ikke. Bare et forslag om lidt strammere rammer. Jeg priser mig lykkelig over at spille i superligaen hvor halvdelen da er nogenlunde online og det kun er få der er svære at få afviklet kampe med. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 08 Jun 2005 : 21:30:08
|
når det er 14 dagers deadline kan jeg ik fatte at man skal ha problemer med at spiller 4-5 kampe. en kamp tar nja 15 mins ? Jeg klarer og spille alle kampene i en runde på under en uge. Såfremt mine modstandere er online. Det som er bra er når man spiller et par kampe i slengen da går der ik så meget tid.
synes hellere det ik skal være en konkurranse i at være mest online.... |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 09 Jun 2005 : 10:02:51
|
her må jeg bakke vidar 100% op, han har fuldstændig ret. Det meste drejer sig om planlægning, jeg tror at man gør det værre end det er. Jeg har da spillet en hel runde på to dage, ingen problem. Og hvis det er helt håbløst og man slet ikke kan få tid til noget som helst, jamen så kan man vel ikke være med. |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 09 Jun 2005 : 10:41:34
|
Enig med Peter og Vidar! Det gælder bare om at snakke sammen, og så tager en kamp jo kun 15 min som Vidar siger... |
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 09 Jun 2005 : 11:50:09
|
Vil nødig lyde som ham den bedrevidende, men sagen handler ikke så meget om folk har tid eller ej, mere om det har vist sig der har været problemer med at få afviklet kampe, da man har forskellige chat-klienter.
Jeg tror problemet er størst i 2. div, og til dels også i 1. div. De fleste i superligaen bruger begge eller det samme chatprogram.
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 09 Jun 2005 : 13:19:24
|
Det handler kun om planlægning, kommunikation og tid .... intet andet.
Hvis jeg ved at en kamp skal spilles tirsdag kl. 21.15, så er det intet problem at tænde computeren og spille kampen.
Men jeg tænder sku ikke computeren og sidder og kigger på skærmen i 2 timer i håb om at der måske dukker en op jeg kan spille med, der er jeg heldigvis så privilligeret at jeg har andre ting jeg kan bruge min tid på
Så koden er:
Planlægning Kommunikation
Er desværre ikke selv nogen sand mester til dette, men prøver at øve mig, så jeg bliver endnu bedre |
|
Edited by - Keyboardcowboy on 09 Jun 2005 13:20:08 |
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 09 Jun 2005 : 14:09:46
|
Kan du så ikke koordinere en kamp mod de mægtige fra Madrid? |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 09 Jun 2005 : 14:42:30
|
Helt sikkert !
1. Første skridt var jo at sende dig en mail. 2. Det næste skridt er så at du svarer på den mail.
Ps.: Har ikke checket min mail de sidste 2 dage "så den kan jo ligge og vente på mig", i såfald er vi jo godt på vej.
|
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 09 Jun 2005 : 14:51:42
|
Mail - hvad fanden er nu det for noget nymodens skidt? |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 09 Jun 2005 : 15:09:48
|
Det var noget min datter på 7 år fortalte mig om, så måtte lige prøve at se .... virker noget nemmere end at sende en brevdue, men nu må vi se |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 04 Jul 2005 : 19:56:45
|
Mangler en udmeldelse fra ledelsens side om hvad man ønsker der skal ske.....
Har lige oplevet en situation i KC hvor jeg havde en løs aftale om en kamp søndag, jeg sidder søndag aften og har både icq og msn tændt, så er man vel helgarderet ...... men nej min modstander har siddet hele aften på dmt irc kanal .......
Jeg er sådan set ligeglad med om vi skal mødes på icq,msn,trillian,mirc eller what ever !
Men jeg gider godt nok ikke at have 3 programmer kørende for at spille fifa |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 04 Jul 2005 : 20:25:44
|
Synes Ledelsen skal bestemme sig for 1 FUCKINGS program der alle skal bruge !!!
MSN eller ICQ
Så kan dem der ik vil bruge en af delerne bare Fuck off :) Vi er her for at spille fifa ik diskutere hvilket program der er best |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 04 Jul 2005 : 20:28:04
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Mangler en udmeldelse fra ledelsens side om hvad man ønsker der skal ske.....
Har lige oplevet en situation i KC hvor jeg havde en løs aftale om en kamp søndag, jeg sidder søndag aften og har både icq og msn tændt, så er man vel helgarderet ...... men nej min modstander har siddet hele aften på dmt irc kanal .......
Jeg er sådan set ligeglad med om vi skal mødes på icq,msn,trillian,mirc eller what ever !
Men jeg gider godt nok ikke at have 3 programmer kørende for at spille fifa
ja fair nok ... den skal lige vendes efter debatten, så kommer vi med et forslag eller en beslutning om status quo eller whatever debatten har ført til ... vi prøver ikke at trække noget ned over hovedet på jer, så det kan godt være debatten skal startes igen efter vores udmelding |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Topic |
|