FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Debat: Kontaktform MSN/ICQ mv.
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Debat: Kontaktform MSN/ICQ mv.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/9

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 04 Jul 2005 :  20:47:17  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
MSN - det er det mest udbredte i Danmark. -.-

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Asse
Fast mand på førsteholdet

475 Posts

Posted - 04 Jul 2005 :  20:59:50  Show Profile  Reply with Quote
Foretrækker nu klart IRC...

Men hvis det ikke kan lade sig gøre er MSN at foretrække..
Som Istvan siger.. mest udbredt..

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 04 Jul 2005 :  21:13:21  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
icq!!

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 04 Jul 2005 :  22:21:25  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Bror Larsen

icq!!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 05 Jul 2005 :  19:08:45  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by Bror Larsen

icq!!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Konstruktivt indlæg

Jeg synes også helt klart der kun skal være 1 bestemt klient. Eller bliver det, som nu, noget roderi..

Go to Top of Page

Sir Jensen
Klubmester og topscorer

991 Posts

Posted - 07 Jul 2005 :  15:40:20  Show Profile  Send Sir Jensen an ICQ Message  Reply with Quote
Pleeease lad ikke MSN blive den eneste mulighed.
Jeg gider ikke have min MSN offentlig i DMT, da den bliver spammet af møgunger der vil spille ladder kampe.

Derudover er der af og til nogle fjolser, der ikke kan forstå at man ikke gider eller kan spille ligakamp når nu man er online.
Vi er nogle der bruger computeren til andet end Fifa

MZ - Dynamo Brabrand
´GF for altid

Edited by - Sir Jensen on 07 Jul 2005 15:41:47
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 07 Jul 2005 :  15:43:20  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Sir Jensen

Jeg gider ikke have min MSN offentlig i DMT, da den bliver spammet af møgunger der vil spille ladder kampe.

Derudover er der af og til nogle fjolser, der ikke kan forstå at man ikke gider eller kan spille ligakamp når nu man er online.
Vi er nogle der bruger computeren til andet end Fifa

fuldstændig enig!!

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 07 Jul 2005 :  15:43:24  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

2 MSN konti er ikke forbudt sidst jeg spurgte hos MS...ja ok, jeg har aldrig spurgt dem, men det er en smal sag at lave en ekstra konto.

- og de der "møgunger" der vil spille ladderkampe, er jo DMT's fremtid, om du vil det eller ej

men nu lader vi flertallet bestemme, så må vi se hvad det bringer

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 07 Jul 2005 :  15:46:47  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
og iøvrigt, uanset udfaldet af den her afsteming, så vil der stadig blive arbejdet på at få flere folk til at bruge IRC, som jo er et glimrende sted at finde en trænings/ladder-makker.

Go to Top of Page

Sir Jensen
Klubmester og topscorer

991 Posts

Posted - 07 Jul 2005 :  15:54:52  Show Profile  Send Sir Jensen an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

2 MSN konti er ikke forbudt sidst jeg spurgte hos MS...ja ok, jeg har aldrig spurgt dem, men det er en smal sag at lave en ekstra konto.

- og de der "møgunger" der vil spille ladderkampe, er jo DMT's fremtid, om du vil det eller ej

Du har da ret i at jeg kan bruge to MSN-kontoer, og det bliver i så fald også løsningen.
Synes dog stadig det er rarest at kunne have msn kørende, og så åbne for icq ved siden af, når man har tid til DMT.
Med to MSN-kontoer, kunne jeg forestille mig at jeg ikke er særlig meget på min DMT-konto.

Ved ikke om andre folk holder det hele i en msn-konto, for så er det jo kun mig der har problemet

Stem ICQ - så ved du at det bliver til noget

MZ - Dynamo Brabrand
´GF for altid
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 07 Jul 2005 :  16:23:39  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:
Originally posted by GoodPeace

Du har da ret i at jeg kan bruge to MSN-kontoer, og det bliver i så fald også løsningen.
Synes dog stadig det er rarest at kunne have msn kørende, og så åbne for icq ved siden af, når man har tid til DMT.
Med to MSN-kontoer, kunne jeg forestille mig at jeg ikke er særlig meget på min DMT-konto.

Ved ikke om andre folk holder det hele i en msn-konto, for så er det jo kun mig der har problemet

Stem ICQ - så ved du at det bliver til noget

"du er ikke alene - DMT er til for dig" ;-) Ja nu må det være nok med alt den snak om msn, enhver kan jo se at det ikke holder i længden!!

Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 07 Jul 2005 :  17:15:21  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har KUN 1 MSN konto, og det kan ikk fungere bedre.. De små "møgunger" du omtaler, synes jeg nu ikk er så galt.. Hvis du svarer nej et par gange, blir du helt sikkert ikke spurgt som den første mere.

Og det med at du ikk vil "offentliggøre" din msn, hva er det da for noget? Kom lig med et agument for at man ikke burde gøre det??

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 07 Jul 2005 :  21:24:47  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det mest skodede ved MSN, er at man ikke lige kan smide en offline besked
(udover det klamme reklamefyldte interface, men det løser Miranda for mig )
- men omvendt ved jeg ikke hvornår jeg sidst har fået en offline besked fra en DMT'er, den slags klares over mail.

Jeg synes selv helt klart at ICQ er 10 gange federe end MSN, men hvis DMT skal vælge, så har MSN desværre overhalet icq i udbredelse, og er derfor mere brugbart for DMT.

Det sidste alternativ, IRC, har jeg det lidt svært med, mest fordi jeg ikke ved nok om hvordan jeg sikrer mig, at jeg nu også taler med vedkommende, og ikke bare en anden, der udgiver sig for at være en. Det irriterer mig også grusomt ved IRC, at folk ikke bare ALTID har en unik identifikation, så jeg kan have dem i en kontaktliste og se om de er online. Jeg skal istedet ind på en channel og læse nogle ofte platte barnlige top-idiotiske quake/cs-agtige super-taber-nørde navne igennem, og se om jeg kan gætte hvem der er den person, jeg leder efter. IRC er fantastisk til at chatte of finde en trænigns/ladder-makker, men ikke til at mødes til et aftalt kamptidspunkt.

Det med navnene er selvfølgelig også et skod problem i standard MSN interface, men med enten Miranda, Trillian, Gaim eller MSN Plus, kan man selv omdøbe sine kontakter.

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 07 Jul 2005 :  21:45:24  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Kunne man ikke enten afslutte afstemningen omkring dette et par dage før deadline for tilmelding til T3? Alternativt udskyde tilmelding til T3 et par dage.

For mig kunne det have betydning for min deltagelse, alt efter hvilken klient der bliver valgt. Jeg ønsker ikke at tilmelde mig turneringen, hvis jeg så skal springe fra igen, og modtage karantæne.

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 07 Jul 2005 :  22:00:10  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
seriøst ?

Go to Top of Page
/9 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.118.195.30