Author |
Topic |
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 01 Jan 2006 : 23:12:22
|
asse og totti skal du nok også regne med, men kan sagtens følje dig strudal sådan er det detsværre faktisk hver gang og især er det lidt skuffende at nu hvor det endelig er i jylland at der ikke kommer flere, men sådan er det hver gang, men syntes da ikke du skal aflyse af den grund. hvis du ligger de 2 overnævnte i er det faktisk 1 mere end de 2 sidste træf jeg har holdt. |
|
|
|
Yasir
Fast mand på førsteholdet
256 Posts |
Posted - 02 Jan 2006 : 20:09:53
|
ja, jeg har glædet mig helt vildt meget til det. Håber ikke den bliver aflyst, især ik hvis man har aftalt med vollsmose boys der skal ned og hilse lidt på Ole |
|
|
|
Strudal
488 Posts |
Posted - 02 Jan 2006 : 21:58:56
|
meningen med et træf er vel så mange kommer som muligt, jeg skal bruge en af mine kostbare weekender på at holde et træf så vil jeg sgu også se så mange så muligt, og 12 er for lidt for at jeg gider spilde min weekend på et træf, hvor det går ud på at møde dem man spiller imod hver dag, og så kommer der 12, og vi er faktisk ret mange flere end 12 med i dmt. |
Thomas Nebel Brøndby IF FORZA BRØNDBY
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 02 Jan 2006 : 22:03:19
|
quote: Originally posted by Strudal
meningen med et træf er vel så mange kommer som muligt, jeg skal bruge en af mine kostbare weekender på at holde et træf så vil jeg sgu også se så mange så muligt, og 12 er for lidt for at jeg gider spilde min weekend på et træf, hvor det går ud på at møde dem man spiller imod hver dag, og så kommer der 12, og vi er faktisk ret mange flere end 12 med i dmt.
tjah hvad havde du regnet med? du har da været med så længe så du ved hvad standarden er? ... men altså er jo 100% op til dig, om du gider bruge tid/ressourcer på det ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 02 Jan 2006 : 23:07:40
|
Strudal trenger du at være der da ? |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 03 Jan 2006 : 00:43:41
|
Kan heller ikke lige se problemet og da slet ikke grundlaget
Troede rent faktisk ikke man aflyste et dmt træf,så længe der bare var 3 mand til stede!
Så falder det jo fra hinanden
Dyb respekt for samtlige der måtte ha gennemført/arrangeret et dmt-træf til dato
Udvidet Respekt for dem der har taget ansvaret for det!!
|
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 03 Jan 2006 : 08:02:04
|
Tjaaah Thomas !
Nu har du været med i så mange år, og hvor mange træf har du så været med til .... ???????
Godt så !
Hvordan kan du så regne med at der dukker mere end 12 op, tror faktisk at 12 vil være en slags rekord.
Der er pt. tilmeldt 38 hold i divisionerne, så 12 er ca. 1/3, hvilket er ganske pænt !
Og så skal man regne med Jylland/sjælland komplekset, det er ikke alle der hverken har tid/råd eller lyst til den lange tur, så'n er det bare. Der kommer som regl en jyde eller 2 til træf i Kbh. og hatten af for det, men det kan nok heller ikke forventes at der kommer flere den anden vej, det minimere allerede deltagere antallet betydeligt.
|
|
|
|
Strudal
488 Posts |
Posted - 03 Jan 2006 : 21:22:37
|
ok ok ro på vi holder da bare træf, no problems der, bare synd for dem som ikke gider med. |
Thomas Nebel Brøndby IF FORZA BRØNDBY
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 03 Jan 2006 : 21:33:05
|
vil opfordre evt. måske´er til at melde sig ;-)
det er en dag, der skal rives ud af kalenderen ... og det er sq ret sjovt at sætte ansigt på folk fra irc, msn og icq og samtidig få gamet noget fifa |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 03 Jan 2006 : 21:42:16
|
quote: Originally posted by birthek
vil opfordre evt. måske´er til at melde sig ;-)
det er en dag, der skal rives ud af kalenderen ... og det er sq ret sjovt at sætte ansigt på folk fra irc, msn og icq og samtidig få gamet noget fifa
kan huske til WCG, mega griner fordi jeg gættede forkert hele tiden
|
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 03 Jan 2006 : 21:45:11
|
ja og hvis der kommer nye med så skal i ikke stå og fundere for jesper er erik bo's tvillingebror, så de er som 2 dråber vand |
|
Edited by - caleb22 on 03 Jan 2006 21:45:58 |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 04 Jan 2006 : 07:53:07
|
Både på og udenfor banen |
|
|
|
CliFaxZ
355 Posts |
Posted - 04 Jan 2006 : 16:18:56
|
quote: Originally posted by caleb22
ja og hvis der kommer nye med så skal i ikke stå og fundere for jesper er erik bo's tvillingebror, så de er som 2 dråber vand
Hehe .. Er det røde vi snakker om her eller? |
Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK |
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 13:55:00
|
nu er det vist snart på tide at der bliver meldt klart ud, bliver træffet til noget eller ej? vi er jo nogle der har en familie, så det kræver lidt planlægning at rive en dag ud af kalenderen, hvis du Srudal ikke har lyst til at holde træffet så meld klart ud eller fortæl hvad er grænsen for hvormange vi skal være for at du gider spilde en week-end på os. vi går jo og regner med at vi skal til træf. og findes der alternativer til afholdelse hvis Studal ikke gider?. SÅ EN KLAR UDMELDING ØNSKES SKAL VI TIL TRÆF ELLER EJ |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 14:09:49
|
til bessemor aka. JBN
Posted - 03/01/2006 : 21:22:37 -------------------------------------------------------------------------------- ok ok ro på vi holder da bare træf, no problems der, bare synd for dem som ikke gider med.
-------------------------------------------------------------------------------- Thomas Nebel VFB Stuttgart FORZA BRØNDBY
|
|
|
|
Topic |
|