FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Liste over deltager til træf
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Liste over deltager til træf
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 01 Jan 2006 :  23:12:22  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
asse og totti skal du nok også regne med, men kan sagtens følje dig strudal sådan er det detsværre faktisk hver gang og især er det lidt skuffende at nu hvor det endelig er i jylland at der ikke kommer flere, men sådan er det hver gang, men syntes da ikke du skal aflyse af den grund. hvis du ligger de 2 overnævnte i er det faktisk 1 mere end de 2 sidste træf jeg har holdt.

Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 02 Jan 2006 :  20:09:53  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja, jeg har glædet mig helt vildt meget til det.
Håber ikke den bliver aflyst, især ik hvis man har aftalt med vollsmose boys der skal ned og hilse lidt på Ole

Go to Top of Page

Strudal

488 Posts

Posted - 02 Jan 2006 :  21:58:56  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
meningen med et træf er vel så mange kommer som muligt, jeg skal bruge en af mine kostbare weekender på at holde et træf så vil jeg sgu også se så mange så muligt, og 12 er for lidt for at jeg gider spilde min weekend på et træf, hvor det går ud på at møde dem man spiller imod hver dag, og så kommer der 12, og vi er faktisk ret mange flere end 12 med i dmt.

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 02 Jan 2006 :  22:03:19  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Strudal

meningen med et træf er vel så mange kommer som muligt, jeg skal bruge en af mine kostbare weekender på at holde et træf så vil jeg sgu også se så mange så muligt, og 12 er for lidt for at jeg gider spilde min weekend på et træf, hvor det går ud på at møde dem man spiller imod hver dag, og så kommer der 12, og vi er faktisk ret mange flere end 12 med i dmt.

tjah hvad havde du regnet med? du har da været med så længe så du ved hvad standarden er? ... men altså er jo 100% op til dig, om du gider bruge tid/ressourcer på det ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 02 Jan 2006 :  23:07:40  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Strudal trenger du at være der da ?

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 03 Jan 2006 :  00:43:41  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kan heller ikke lige se problemet og da slet ikke grundlaget

Troede rent faktisk ikke man aflyste et dmt træf,så længe der bare var 3 mand til stede!

Så falder det jo fra hinanden

Dyb respekt for samtlige der måtte ha gennemført/arrangeret et dmt-træf til dato

Udvidet Respekt for dem der har taget ansvaret for det!!

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 03 Jan 2006 :  08:02:04  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tjaaah Thomas !

Nu har du været med i så mange år, og hvor mange træf har du så været med til .... ???????

Godt så !

Hvordan kan du så regne med at der dukker mere end 12 op, tror faktisk at 12 vil være en slags rekord.

Der er pt. tilmeldt 38 hold i divisionerne, så 12 er ca. 1/3, hvilket er ganske pænt !

Og så skal man regne med Jylland/sjælland komplekset, det er ikke alle der hverken har tid/råd eller lyst til den lange tur, så'n er det bare. Der kommer som regl en jyde eller 2 til træf i Kbh. og hatten af for det, men det kan nok heller ikke forventes at der kommer flere den anden vej, det minimere allerede deltagere antallet betydeligt.

Go to Top of Page

Strudal

488 Posts

Posted - 03 Jan 2006 :  21:22:37  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
ok ok ro på vi holder da bare træf, no problems der, bare synd for dem som ikke gider med.

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 03 Jan 2006 :  21:33:05  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
vil opfordre evt. måske´er til at melde sig ;-)

det er en dag, der skal rives ud af kalenderen ... og det er sq ret sjovt at sætte ansigt på folk fra irc, msn og icq og samtidig få gamet noget fifa

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 03 Jan 2006 :  21:42:16  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

vil opfordre evt. måske´er til at melde sig ;-)

det er en dag, der skal rives ud af kalenderen ... og det er sq ret sjovt at sætte ansigt på folk fra irc, msn og icq og samtidig få gamet noget fifa

kan huske til WCG, mega griner fordi jeg gættede forkert hele tiden

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 03 Jan 2006 :  21:45:11  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja og hvis der kommer nye med så skal i ikke stå og fundere for jesper er erik bo's tvillingebror, så de er som 2 dråber vand

Edited by - caleb22 on 03 Jan 2006 21:45:58
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 04 Jan 2006 :  07:53:07  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Både på og udenfor banen

Go to Top of Page

CliFaxZ

355 Posts

Posted - 04 Jan 2006 :  16:18:56  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

ja og hvis der kommer nye med så skal i ikke stå og fundere for jesper er erik bo's tvillingebror, så de er som 2 dråber vand

Hehe .. Er det røde vi snakker om her eller?

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  13:55:00  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
nu er det vist snart på tide at der bliver meldt klart ud, bliver træffet til noget eller ej? vi er jo nogle der har en familie, så det kræver lidt planlægning at rive en dag ud af kalenderen, hvis du Srudal ikke har lyst til at holde træffet så meld klart ud eller fortæl hvad er grænsen for hvormange vi skal være for at du gider spilde en week-end på os. vi går jo og regner med at vi skal til træf. og findes der alternativer til afholdelse hvis Studal ikke gider?. SÅ EN KLAR UDMELDING ØNSKES SKAL VI TIL TRÆF ELLER EJ

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  14:09:49  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
til bessemor aka. JBN

Posted - 03/01/2006 : 21:22:37
--------------------------------------------------------------------------------

ok ok ro på vi holder da bare træf, no problems der, bare synd for dem som ikke gider med.

--------------------------------------------------------------------------------
Thomas Nebel
VFB Stuttgart
FORZA BRØNDBY

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.200.151