FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Spørgsmål om DMT
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Spørgsmål om DMT
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 17 Jan 2006 :  22:01:15  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaB-ern

Tak for hjælpen, har nu fået spillet mine 2 første kampe.

nice
noget du vil fortsætte med ?

Husk lige en ting :
Tem & BirtheK Altid Spiller med (black hacker)

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 18 Jan 2006 :  09:24:50  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det fattede jeg ikk helt det der, Yasir?

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 18 Jan 2006 :  13:35:38  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yasir

quote:
Originally posted by AaB-ern

Tak for hjælpen, har nu fået spillet mine 2 første kampe.

nice
noget du vil fortsætte med ?

Husk lige en ting :
Tem & BirtheK Altid Spiller med (black hacker)

Det kan jeg sagtens forestille mig...

Hvad er ''black hacker''?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Jan 2006 :  14:48:34  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
sikker på det kan relateres til Oles teori om "gemte" værdier i FIFA på visse hold, og brug af offsidehack, shoothack og speedhack!

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 18 Jan 2006 :  14:51:59  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Følte du kampene hurtige nok i forhold til EASO?

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 18 Jan 2006 :  15:27:16  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
sikker på det kan relateres til Oles teori om "gemte" værdier i FIFA på visse hold, og brug af offsidehack, shoothack og speedhack!

Jamen det er jo også sandt. Jeg læste da forleden på www.fifa06-rumors.com at der var en liste over hold, der havde skjulte styrker, som man ikke kunne ændre ved i spillet.

Blandt andet var Barcelona sat til at have passing evne +10 uanset hvad man satte holdende til. Jeg har længe ville holde det for mig selv, men nu måtte jeg ud med det.

Så der er visse hold der skal korigeres inden næste sæson. Blandt andet skal Man Utd, have tilskrevet +20 i langt de fleste ting, fordi de er nedskrevet i den originale database, fordi de er så populære.

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 18 Jan 2006 :  15:27:24  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

Du glemte den frygtede "keeper-dropmode-code"

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 18 Jan 2006 :  15:35:59  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Følte du kampene hurtige nok i forhold til EASO?

Ja

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 18 Jan 2006 :  17:45:40  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
og fik du koderne til at virke med dmtfilen?
ellers må du lige vende tilbage engang

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 19 Jan 2006 :  14:30:06  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

og fik du koderne til at virke med dmtfilen?
ellers må du lige vende tilbage engang

Hvilke koder?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 19 Jan 2006 :  15:32:15  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Han tager bare gas på dig

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 19 Jan 2006 :  16:15:13  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tem

Han tager bare gas på dig

Nåå

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page