FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Hvordan F%#"¤%#¤!"% kan man det !
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Hvordan F%#"¤%#¤!"% kan man det !
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  17:13:32  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Fatter ikke en meter at hvordan man kan stille op til ledervalg når man har karantæne fra DMT, gælder karantænen kun nogle funktioner i DMT ....

Det er sku så langt ude det her ....

Bliver John valgt så stopper jeg fandme "også langt ude" men man kan sku ikke sætte ræven til at vogte høns.

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  17:14:33  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
ups forkerte forum sikkert, men en eller anden klog rykker det nok.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  17:18:36  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
JA syntes også det er mærkeligt.

for det første mener jeg helt klart det altid har heddet man skal være aktiv i divisionerne fo at stille op som leder og for det andet at han stiller op når han er i karantæne da han jo ikke er stemme berettiget.

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  17:24:41  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Enig med johnny...

Blandt andet derfor jeg stiller op til ledelsen.. for at få den regl lavet.. synes også det er langt ude.

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  17:35:58  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
også Enig

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  17:58:37  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det bliver nok svært for den gode John at høste nogen stemmer - han har fået karantæne pga ren og skær dovenskab og uvilje mod at spille en sæson færdig, så det kan man jo ikke kalde at "gå foran med et godt eksempel" og derfor kan han efter min mening slet slet ikke være leder i DMT.

- men JJ, du kan jo stille forslag til DMT om at tilføje nyt regelkrav om at man skal spille i divisionerne for at kunne stille op til ledervalg - så kan det måske komme med ved næste regel-revision.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  18:03:15  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det har været en regl tidligere, skal da nok lade være med at nævne hvem som har fjernet den ....... men kan da sige at det ikke er mig

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  18:20:51  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Helt enig!!

Der skal lave en regel som siger at dem som skal stille op til valget skal have samme status som dem der stemmer!!

Oveni det, mener jeg samtidigt at der burde sættes minimums krav til folks computer og internet forbindelser, så slipper vi for de værste laggere..

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  18:23:04  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Ville være en glimrende ide Peter.... især hvis du tog rundt og checkede om folk opgav de rigtige forbindelser...

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  18:45:21  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
SpeZ -> det er præcis det jeg har skrevet, på forum ved ledelse valget...

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  18:57:52  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Det har været en regl tidligere, skal da nok lade være med at nævne hvem som har fjernet den ....... men kan da sige at det ikke er mig

det er desværre ikke korrekt ... kan godt krave ældre eksemplarer af reglerne frem ...

da vi overtog regelsættet i sin tid, var det (om muligt) mere tvetydigt end i dag ... derudover husker vi jo alle at Tjerrild var leder trods en inaktiv spillerstatus

om reglen har eksisteret uskreven skal jeg ikke kunne sige ... men den har ikke været nedfældet efter min bedste overbevisning ...

principielt er jeg personligt enig ... ikke så meget fordi jeg synes John ikke skal stille op ... men fordi det potentielt danner en åben mulighed for "hostile" takeover af DMT, at ikke-medlemmer kan stille op...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  21:14:18  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Der skal laves en regel om det.
Det er virkelig latterligt, at en med karantæne kan for lov at være med til at styrre det hele.

Sådan noget bliver jeg sur over.

LAD VÆRE MED AT STEMME PÅ JOHN TIL LEDERVALG.

Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet

329 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  22:32:41  Show Profile  Reply with Quote
ja han ska sku ik ind i ledelsen når han lige hasr meldt sig ud det er fandme også utroligt dumt at han overhovedet kan melde sig til ledervalg han får ihvertfald ik min stemme!
Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  22:42:23  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Fatter ikke en meter at hvordan man kan stille op til ledervalg når man har karantæne fra DMT, gælder karantænen kun nogle funktioner i DMT ....

Det er sku så langt ude det her ....

Bliver John valgt så stopper jeg fandme "også langt ude" men man kan sku ikke sætte ræven til at vogte høns.

Rudy kunne

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  22:45:29  Show Profile  Reply with Quote
Skal lige nævnes at jeg også har siddet i ledelsen uden at have været aktiv i turneringen...
Havde dog ikke karantæne.

Er fair nok med en regel ændring.. Men så ville jeg dog tilføje punktet at medlemmer der har karantæne fra DMT ikke kan opstille som leder. Kan ikke se hvorfor tidl. aktive spillere (uden karantæne) ikke skal kunne stille op.
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  07:29:59  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Er det kun mig som er sulten

Edited by - Keyboardcowboy on 17 Sep 2006 07:58:40
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.147.48.226