Altså det kan være flintrende ligegyldigt om der har været en sådan regel eller ej. Faktum er at der ikke er det nu. Derfor skal vi have lavet en, der siger at man skal være aktiv medlem af dmt for at kunne stille op til ledelse, udvalg etc.
Update: Nå jeg kan se at JJ har editeret sit indlæg, og slettet det som jeg har svaret på.
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007
Skal lige nævnes at jeg også har siddet i ledelsen uden at have været aktiv i turneringen... Havde dog ikke karantæne.
Er fair nok med en regel ændring.. Men så ville jeg dog tilføje punktet at medlemmer der har karantæne fra DMT ikke kan opstille som leder. Kan ikke se hvorfor tidl. aktive spillere (uden karantæne) ikke skal kunne stille op.
Anders de små vennetjeneste julelege dengang snakker vi ikke om nu.
Grunden til det som åbenbart har været mere en uskreven regel med hensyn til at være aktiv i divisionerne var for at have mere "kontakt" til det der forgår i DMT og have mere omgang med dem der spiller end hvis man var inaktiv.
Jeg vil dog foreslå det som noget der kan stemmes i pausen mellem T3 og T1.
Altså det kan være flintrende ligegyldigt om der har været en sådan regel eller ej. Faktum er at der ikke er det nu. Derfor skal vi have lavet en, der siger at man skal være aktiv medlem af dmt for at kunne stille op til ledelse, udvalg etc.
Update: Nå jeg kan se at JJ har editeret sit indlæg, og slettet det som jeg har svaret på.