FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Forslag til regelændring
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Forslag til regelændring
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 20 Sep 2006 :  07:53:54  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Støtter Jesper 100%

Folk skal sende deres computers specs til ledelsen inden sæsonen hvorefter Spec'cops fra ledelsen tager rundt i landet og checker om det er rigtigt, dernæst kan turneringen gå i gang, og der vil være repræsentanter fra ledelsen til enhver kamp, for at checke om udstyret bliver skiftet, om John quiter før tid, om Ole bruger koder, eller om andre bruger koder mod Ole "som vi plejer" .....

Så fra og med næste T, så skal i vogte jer for Spec'cops .....

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 20 Sep 2006 :  09:21:23  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Støtter Jesper 100%

Folk skal sende deres computers specs til ledelsen inden sæsonen hvorefter Spec'cops fra ledelsen tager rundt i landet og checker om det er rigtigt, dernæst kan turneringen gå i gang, og der vil være repræsentanter fra ledelsen til enhver kamp, for at checke om udstyret bliver skiftet, om John quiter før tid, om Ole bruger koder, eller om andre bruger koder mod Ole "som vi plejer" .....

Så fra og med næste T, så skal i vogte jer for Spec'cops .....

man kunne jo køre dxdiag, og tage et sceenshot af den første side der får man jo alle systemoplysningerne og på den side med skærm får man oplysninger omkring GFX.

men det skal så siges at på trods af Rasmus computer ikke lever op til EA's krav så har jeg spillet anstændige kampe mod ham, hvor der har været minimalt lag

det skal lige siges at det ikke er min PC.
256MB ram er lige i underkanten da windows xp's minimums krav er 256MB

Edited by - JBN on 20 Sep 2006 09:35:38
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 21 Sep 2006 :  08:37:38  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Der viser du jo så selv hvad problemet er med sådan et screenshot, man kan ikke se hvis computer det er taget fra, så hvis man vil snyde sig ind så er det piece of cake ....

Så tak for anskueliggørelsen

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 21 Sep 2006 :  10:37:08  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Der viser du jo så selv hvad problemet er med sådan et screenshot, man kan ikke se hvis computer det er taget fra, så hvis man vil snyde sig ind så er det piece of cake ....

Så tak for anskueliggørelsen

Prøv lige at kigge på screenshotet engang til, jeg ser tydelig en dato og et tidspunkt, samt at jeg er på irc chatten, hvor man kunne udveksle ip adresse, og det skulle vist kunne gøre det, men alt kan jo mistænkeliggøres hvis man ønsker det. der er så desværre gået 21 minutter fra jeg har startet testen til jeg har fået fumlet et screenshot frem, burde kunne gøres hurtigere hvis man er i topform

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 21 Sep 2006 :  22:13:34  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Er godt klar over at det ville give en rimlig solidt billed af hvordan tingene ser ud, for hvem gider at snyde med det .....

Problemet er jo bare at dem der vil snyde, kan snyde.

Vi behøver ikke at sende screenshots ind, det er bare at udfærdige en regl hvor det står beskrevet, og så overholder alle i DMT den .... ligesom de plejer, altså bortset fra dem der ikke gør, og dem opsnapper vi ikke med screenshots alligevel, så der jeg vil hen er at det er spild af tid at sende screenshots ind.

Lav en regl .... 99,9 % overholder den

Og så er der altid en stakkels tåbe som ikke kan finde ud af det, og så'n vil det altid være :)

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.225.56.181