FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Spørgsmål til afstemning
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Spørgsmål til afstemning
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

jakob
Grusbane fejeknægt

6 Posts

Posted - 04 Dec 2006 :  19:20:38  Show Profile  Click to see jakob's MSN Messenger address  Reply with Quote
hej alle sammen kan vi ikke tage afstemningen op igen om hvor hvidt man SKAL spille over easo. fordi har lige spillet en kamp, over ip hvor personen brugte det som et våben at hans pc laggede så meget at jeg ikke kunne se en skid. tabte kampen 6-0 og er rimlig træt af det. ved det aldrig kunne ske så meget vis det var over easo. så hvad siger i??? kan den ikke klare en ny stemmerunde

på forhånd tak
Jakob

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 04 Dec 2006 :  19:22:06  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
bare lige så alle ved det...
han har ikke spillet mod mig xD

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 04 Dec 2006 :  19:23:31  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Siger ham der lagger mest ^^

.- Men Jacob det er ikke noget med easo tror jeg næppe. og desuden er det også valgfrit om du skal spille over easo.

Vinder af 2Div.

Edited by - Kasper Pedersen on 04 Dec 2006 19:24:39
Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 04 Dec 2006 :  19:24:26  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg lagger da ikke mer :D

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 04 Dec 2006 :  20:13:59  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Som våben??? Tror ikke lige der er nogen andre der kan udnytte det som våben andet end Rasmus...
Har du nogensinde hørt om HAMACHI?
Prøv det og føl forskellen... for her kan alle være med!
Btw... Jacob?... Jacob hvem?... og hvilket hold spiller du med?

Edited by - daugaard on 04 Dec 2006 20:14:58
Go to Top of Page

Vega
Grusbane fejeknægt

28 Posts

Posted - 04 Dec 2006 :  20:31:30  Show Profile  Click to see Vega's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har lige skullet forestille og spille mod ham, men for fanden hvor en gang crap, det nægter jeg simpelthen. 20 minutter inde i kampen, begynder det at lagge for vildt, og efter 30 min. ryger forbindelsen. Vi prøvede så at starte et spil op 3-4 gange bagefter men forbindelsen gik hver gang. Desuden er det en kopi som han spiller med, og det er bare ikke godt nok, når det er en regl at ha original for at deltage i DMT. Det er med garanti den eneste grund til at han spiller over Dip. Mit hold er AC Horsens.

Edited by - Vega on 04 Dec 2006 20:43:44
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 04 Dec 2006 :  20:51:59  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
punkt 1) forummet er ikke til denne type beskeder. hvis du har problemer med en modstander så kontakt ledelsen på msn, irc eller mail
punkt 2) din forumprofil skal have klart angivet navn, efternavn og hold

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 05 Dec 2006 :  09:16:33  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
For mig kan det se ud til at han hedder :

Grusbane Fejeknægt. Initialene GF.

Og han er sikkert agf tilhænger

Go to Top of Page

jakob
Grusbane fejeknægt

6 Posts

Posted - 05 Dec 2006 :  16:37:21  Show Profile  Click to see jakob's MSN Messenger address  Reply with Quote
Spiller med Everton...
syntes bare det er lidt for ringe at der skal "bøjes" regler for nogen, når det er så åbentlyst at han ikke spiller med org fifa. så burde man vel skride ind som ledelse ikk????
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 05 Dec 2006 :  17:24:57  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er ikke ledelsens opgave at rende og spille politimand - det er faktisk ikke nogen andres opgave end lige netop politiet :)

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 05 Dec 2006 :  17:36:40  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jakob og vega i skal have signatur på som vil stå hvor de fleste har banner der mindst skal indeholde fornavn og første bogstav i efternavnet eller gerne hele efternavnet samt jeres klub.

jeg har spillet 2 kampe imod elfsborg hvor det laggede minimalt men ikke noget der havde afgørende betydning og jeg har en ret lille forbindelse.

Go to Top of Page

Vega
Grusbane fejeknægt

28 Posts

Posted - 06 Dec 2006 :  16:29:41  Show Profile  Click to see Vega's MSN Messenger address  Reply with Quote
GoodPeace: De regler der er sat gælder åbenbart ikke så?

caleb22: så er der signatur på. :)

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 06 Dec 2006 :  23:39:18  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jo, de gælder.

Ledelsen arbejder på 100% frivillig basis, og det er ikke rimeligt at de skal bruge deres tid på at rende rundt på den håbløse opgave at tjekke om folk går over for rødt eller ej.

Go to Top of Page

Vega
Grusbane fejeknægt

28 Posts

Posted - 07 Dec 2006 :  21:21:02  Show Profile  Click to see Vega's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Jo, de gælder.

Ledelsen arbejder på 100% frivillig basis, og det er ikke rimeligt at de skal bruge deres tid på at rende rundt på den håbløse opgave at tjekke om folk går over for rødt eller ej.

Hvad så når der er en med en kopi som deltager i DMT turneringerne, og man ved det?

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 07 Dec 2006 :  21:52:14  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har jeg også spurgt om. Så skulle han jo gerne smides ud...

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 07 Dec 2006 :  23:27:24  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Politimand eller ej... Smides ud eller ej...
Det må være ens egen samvittighed som sættes på prøve her! Og rigtigt som Goodpeace siger. DMT ledelsen skal ikke rende og bruge tid på være politimand.

Ellers kan man (hvis det vedtages) bruge et screenshot af at man er logget ind på EASO som bevis på at man har købt og betalt FIFA spillet... Men helt ærligt... Det virker afligevel lidt langt ude ik?

Har også spillet mod Alex.... Og med minimal lag. Faktisk slet ingen... Vi spillede med Hamachi og det gik glimrende.

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.147.81.54