FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Spørgsmål til afstemning
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Spørgsmål til afstemning
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 08 Dec 2006 :  09:24:23  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Er det nogle sponsor penge ifra Ea til denne her turnering ?

For hvis ik så skjønner jeg ik hvorfor man ik kan bruge warez :):)

Så længe man ik snakker højt om det . Ulovlig ja klart , men hov hov . Man kan ik ha dårlig samvittighed for og bruge pirat kopi når Ea giver ud et spill der ligner det samme som året før og man må hele tiden update hehe.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 08 Dec 2006 :  11:13:14  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
hov hov vidar ingen warez, det er jo ikke EA der gør noget galt, det er os der køber spillet.

Og der er jo forskel i år syntes jeg i forhold til sidste år, spez kan ikke score på sine gamle indlæg mere

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 08 Dec 2006 :  15:08:34  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
LOL rejser han endnu rundt der på fløjen

BOMBE

Go to Top of Page

Vega
Grusbane fejeknægt

28 Posts

Posted - 09 Dec 2006 :  11:11:04  Show Profile  Click to see Vega's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vil da også lige sige, at mig og Elfsborg har fået vores kamp afviklet nu. Vi manglede en halvleg, og denne gang uden noget lag! Dejligt! Jeg vandt halvlegen 3-0 og dermed samlet 3-1. :)

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 09 Dec 2006 :  13:01:08  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Er det nogle sponsor penge ifra Ea til denne her turnering ?

For hvis ik så skjønner jeg ik hvorfor man ik kan bruge warez :):)

Så længe man ik snakker højt om det . Ulovlig ja klart , men hov hov . Man kan ik ha dårlig samvittighed for og bruge pirat kopi når Ea giver ud et spill der ligner det samme som året før og man må hele tiden update hehe.

Vi understreger lige endnu engang!

1) Vi går udfra at alle deltagere i DMT har en original kopi af FIFA i og med dette er en forudsætning for at deltage i vores tuinering.

2) Der er ikke bevist forskel i Direct IP / EASO, der kan forsvare at vi bør tage en afstemning og ekskludere Direct IP som mulighed for folk

3) Hvis man har problemer med en anden deltager, med lag mod en anden deltager eller lignende - så kontakter man ledelsen og så løser vi problemet derfra

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 09 Dec 2006 :  18:14:25  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jep jeg har original kopi denne gangen

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.142.201.190