FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - 1 uges udsættelse af slut-datoen for ligaen??
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 1 uges udsættelse af slut-datoen for ligaen??
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

KennethF
Grusbane fejeknægt

6 Posts

Posted - 09 Feb 2007 :  18:09:12  Show Profile  Reply with Quote
Hej alle DMT'ere!

Jeg er kommet i den uheldige at jeg pga. et skidt bundkort, pludselig står og mangler computer, formodentlig den næste 1½uges tid (hvis man kan regne med ekspedienten i butikken).
Efter lidt snak med ledelsen har jeg fået af vide mine kampe kun kan blive udsat, hvis der generelt er stemning for at skyde slutdatoen for ligaen 1uge.

Desuden kan jeg se, at der generelt mangler at blive spillet en del kampe.

Så hvad siger i til at rykke slut datoen for DMT ligaen 1 uge, og dermed få afviklet nogle flere kampe og få en mere retfærdig afslutning på ligaen?

Dette ville da være kedeligt med en masse dømte kampe, håber i er enige.... Og har en smule medlidenhed med min sag :-/...

Strudal
Fast mand på førsteholdet

488 Posts

Posted - 09 Feb 2007 :  20:49:57  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg syntes det er en fin ide at rykke den en uge

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 09 Feb 2007 :  21:14:10  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
er ligeglad . Morfar vi har en kamp

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 09 Feb 2007 :  21:42:48  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det med at der alligevel mangler nogle kampe er jo noget pis. Folk må sgu bare spille deres kampe til tiden.

Jeg har dog ikke noget imod at rykke det en uges tid, men er der ellers ikke mulighed for, at du kan nasse en halv time på en anden computer?

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 09 Feb 2007 :  22:15:13  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tem

Det med at der alligevel mangler nogle kampe er jo noget pis. Folk må sgu bare spille deres kampe til tiden.

Jeg har dog ikke noget imod at rykke det en uges tid, men er der ellers ikke mulighed for, at du kan nasse en halv time på en anden computer?

¨

nu kom jeg lige da t1 var sat igen .. og jeg vil utrolig gerne igang med t2 og har ventet spændt hele ugen ..

så jeg synes ikke det skal udskydes 1 uge .. samtidig skal du vel bare spille dine kampe til tiden, som tim siger?

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

KennethF
Grusbane fejeknægt

6 Posts

Posted - 09 Feb 2007 :  22:22:57  Show Profile  Reply with Quote
Jeg kan desværre ikke nå at spille 5kampe på ½times nasseri.... desværre...

t2 behøves jo ikke rykkes frem...

Så det kommer jo ikke til at betyde noget i forhold til den jo..

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 09 Feb 2007 :  22:27:06  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by KennethF

Jeg kan desværre ikke nå at spille 5kampe på ½times nasseri.... desværre...

t2 behøves jo ikke rykkes frem...

Så det kommer jo ikke til at betyde noget i forhold til den jo..

synes stadig ikke det skal udsættes ..
Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng

78 Posts

Posted - 09 Feb 2007 :  22:31:27  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg vil gerne have den udsat da jeg også har pc problemer + vinterferie

EASO: Davidsen11
Go to Top of Page

KennethF
Grusbane fejeknægt

6 Posts

Posted - 09 Feb 2007 :  22:37:37  Show Profile  Reply with Quote
Er det muligt at lave en afstemning i dette forum, hvor man ikke bare kan stemme på ny, på en anden computer??
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  01:13:19  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
nej ikke afstemningerne her på forum.

vi prøvede under ledervalg, men der var der nogen der ikke var voksne nok og prøvede at påvirke valget.

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  07:32:12  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Jeg kunne godt tænke mig at høre ledelsen, om det ville ændre noget i sidste ende hvis vi udskyder slut på denne T.

Der er 2 senarier.

Jeg vil ikke spille for lang tid med et "gamlelt spil" i en T3 når der er udkommet et nyt.

Der skal være tid til debat og test af spillefil mellem T1 og T2 og mellem T2 og T3.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 10 Feb 2007 07:32:56
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  12:02:13  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
det vil ikke have konsekvenser i forhold til t3 pga. sommerferie

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  12:44:52  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Altså, såfremt det ikke har nogen konsekvenser, det jeg har skrevet i sidste post, kan jeg ikke se hvorfor det skulle være et problem at udskyde deadline med en uge.. Det er fint for mig så.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  14:50:36  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ikke det der ligner! man må vil spille sine kampe som de nu ligger!!

Også selvom der opstår noget uforudset! Sådan er det bare!

Selvom man ikke selv er herre over det! Skal kampene bare afvikles til tiden!!

Sådan har jeg i hvertfald fået det skåret ud i pap!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  17:48:26  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by NordenDK

Ikke det der ligner! man må vil spille sine kampe som de nu ligger!!

Også selvom der opstår noget uforudset! Sådan er det bare!

Selvom man ikke selv er herre over det! Skal kampene bare afvikles til tiden!!

Sådan har jeg i hvertfald fået det skåret ud i pap!

Sådan burde det jo være , men som jeg husker det , er det mere reglen end undtagelsen at den sidste runde blir en anelse udsat.

Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet

329 Posts

Posted - 13 Feb 2007 :  03:22:05  Show Profile  Reply with Quote
Jeg stemmer for udsættelse fordi da det er vinterferie her den sidste uge kan det være folk ik kan nå at spille deres kampe da nogen måske skal på f.eks. skiferie eller som kenneth skriver at nogen har PC problemer og de burde have lov til at få en chance for at spille de sidste kampe
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.220.98.157