FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Forslag. Takt og tone 2
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Forslag. Takt og tone 2
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 13 Feb 2007 :  13:25:48  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Tak til Anders

Her er et godt eksempel på hvordan tingene udvikler sig og havde udviklet sig endnu værre havde det ikke værret for en leder.

Jeg gentager gerne mig selv og mener at det er jeg i min gode ret til da dette er et seriøst forslag til at tonen og opførslen på boardet chatten eller generelt os imellem.

Stop navnelegen stop hvem der sagde hvad stop hvorfor

Start god opførsel klar uafsluttede problemer med modstandere og ledelsen via email. Brug din klage instans via ledelsen.

Der dømmes efter demokratiets regler af den af demokratiet valgte ledelsen.

Stop Jeres frustration over ovenstående og tænk større. Kommer dette andre ved en XXXXXXX eller LEDELSEN og JEG
999 ud af 1000 vil svaret være NEJ.

Tænk før du skriver

Set i lyset af mit tidligere indlæg er dette stadig et forslag til debat. Set i lyset af jeg blev lukket ned inden andre fik chancen for at komme med noget saglig tillader jeg mig at prøve igen.

hvis ledelsen finder det forkert forstår jeg hvis topic lukkes men det er et forsøg på at få problemet i tale og flere udmeldinger fra isæt den nye ledelse omkring emnet.

Jeg beder til en saglig dialog uden personfnidder. Hvad gør vi for at forandre stemningen både internt som eksternt

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 13 Feb 2007 :  14:54:57  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
og du tror du er den enste med de ønsker?

her de sidste dage har der været lidt for mange kommentarer til negative tråde, det gør jo ikke sagerne bedre , så forsøg at skriv i så positive vendinger som overhovedet muligt når du forsøger at lære folk noget,,,

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 13 Feb 2007 :  15:22:11  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Don't hate the player ! Hate the GAME !!!!

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 13 Feb 2007 :  15:24:36  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
well som leder vil jeg sige at det er en meget hårfin balance for lukker man konsekvens for svineri med det samme har folk tudet over diktatur.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 13 Feb 2007 :  15:37:05  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

well som leder vil jeg sige at det er en meget hårfin balance for lukker man konsekvens for svineri med det samme har folk tudet over diktatur.

Det er klart at man som admin er nød til at lade folk tale ud, som i en tv-debat der kører af sporet...

Men at man flere dage efter stadig kan poste sine sure opstød og kommentarer i allerede godt tilsvinede tråde , er fuldstændigt unødvendigt!

Edited by - BL on 13 Feb 2007 15:37:41
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 13 Feb 2007 :  15:38:06  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vi i ledelsen agter bestemt ikke at stå med pisk og trusler for at stoppe folk i at udlade deres til tider respektløse udtalelser og meninger her på forum.
Der er ingen tvivl om at vi overvåger trådene. Løfter en pejefinger når det er ved at gå galt for barnlige sjæle. "Min far dyrker mere sex end din far".....
Folk har da ret til at komme med deres meninger her på forum uden at skulle blive rakket ned med diverse tilsvininger m.m.
Men vi kan kun opfordre folk endnu engang til at tænke før der skrivers... Vi er her jo alle fordi vi syntes det er et cool samlingssted for fælles interresse.
Hold jer muntre.... Det er sjovest... PLAY BALL!!!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 13 Feb 2007 :  15:39:28  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Vi i ledelsen agter bestemt ikke at stå med pisk og trusler for at stoppe folk i at udlade deres til tider respektløse udtalelser og meninger her på forum.
Der er ingen tvivl om at vi overvåger trådene. Løfter en pejefinger når det er ved at gå galt for barnlige sjæle. "Min far dyrker mere sex end din far".....
Folk har da ret til at komme med deres meninger her på forum uden at skulle blive rakket ned med diverse tilsvininger m.m.
Men vi kan kun opfordre folk endnu engang til at tænke før der skrivers... Vi er her jo alle fordi vi syntes det er et cool samlingssted for fælles interresse.
Hold jer muntre.... Det er sjovest... PLAY BALL!!!

Damn den skulle jo først ha været her :

Det er klart at man som admin er nød til at lade folk tale ud, som i en tv-debat der kører af sporet...

Men at man flere dage efter stadig kan poste sine sure opstød og kommentarer i allerede godt tilsvinede tråde , er fuldstændigt unødvendigt!

Go to Top of Page

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 13 Feb 2007 :  15:49:27  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Bl hvordan kommer du frem til at Jeg er den eneste med de ønsker. jeg kan da se det påvirker andre så kom nu op over bordkanten igen og spil med på en saglig dialog.

Dette skal ikke være en pege fingre konkurrence men udelukkende en omgang selvjustits

Jeg er positiv omkring hele emnet ellers ville jeg ikke bruge energi på at skrive herinde

Jeg er indrettet således at jeg tror på det bedste i os alle og netop derfor føler jeg den nedladende barnlige og tilsvinende tone der efterhånden er kommet til bør stoppes.

Husk på du bruge 95% mental energi på at være sur vred indebrændt imens du kun bruge 5% mental energi på at være glad

Se hvis vi alle kunne forvalte de forskelle lidt bedre var der nok meget der så anderledes ud

Jeg ser ledelsen blander sig og kommer med synspunkter og holdninger til fremtiden. Jeg mener stadig ikke der skal svines vi må kunne kommunikere på et mere voksent niveau så jo det skal stoppes der skal ikke svines

Se nu igennem alt dette og få the fun back in the game

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 13 Feb 2007 :  15:57:20  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
hehe.... Bror.... Var igang med at skrive den da du postede den anden...
quote:

Enig... Jeg har krummet tæer op til flere gange iløbet af de sidste 2 uger over måden der skrives på i forum for tiden. Nogle holder hoved koldt andre ikke. Men igen, hvor går grænsen for at lege mægler eller politimand. Det er en svær balancegang..... Men er mest af alt enig i at vi burde have stoppet tråden. Hvis den havde fortsat ville den helt sikkert være stoppet. Men den stoppede mere eller mindre selv...

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts

Posted - 14 Feb 2007 :  16:24:14  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så drenge ....nu leder jeg jer lige på sporet igen.
Indlæg som ikke har med nedenstående at gøre slettes uden varsel

Her er et godt eksempel på hvordan tingene udvikler sig og havde udviklet sig endnu værre havde det ikke værret for en leder.

Jeg gentager gerne mig selv og mener at det er jeg i min gode ret til da dette er et seriøst forslag til at tonen og opførslen på boardet chatten eller generelt os imellem.

Stop navnelegen stop hvem der sagde hvad stop hvorfor

Start god opførsel klar uafsluttede problemer med modstandere og ledelsen via email. Brug din klage instans via ledelsen.

Der dømmes efter demokratiets regler af den af demokratiet valgte ledelsen.

Stop Jeres frustration over ovenstående og tænk større. Kommer dette andre ved en XXXXXXX eller LEDELSEN og JEG
999 ud af 1000 vil svaret være NEJ.

Tænk før du skriver

Set i lyset af mit tidligere indlæg er dette stadig et forslag til debat. Set i lyset af jeg blev lukket ned inden andre fik chancen for at komme med noget saglig tillader jeg mig at prøve igen.

hvis ledelsen finder det forkert forstår jeg hvis topic lukkes men det er et forsøg på at få problemet i tale og flere udmeldinger fra isæt den nye ledelse omkring emnet.

Jeg beder til en saglig dialog uden personfnidder. Hvad gør vi for at forandre stemningen både internt som eksternt

--------------------------------------------------------------------------------

.

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 16 Feb 2007 :  01:46:11  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Totorules

Bl hvordan kommer du frem til at Jeg er den eneste med de ønsker.

Toto? hvordan kom du frem til at jeg har sagt sådan?

Dette er bestemt ikke første gang jeg får skudt noget i skoene , hvad går der af jer?

Læser i ikke de post i citerer!!??

Go to Top of Page

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  01:28:05  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
og du tror du er den enste med de ønsker?

Ja det står således i dit svar lige under min indledning.
Jeg ved ikke lige hvordan man får tingene indrammet her men har jeg misforstået det du skrev i dit indlæg skal jeg med det samme undskylde

I samme forbindelse ville Jeg gerne informeres hvad meningen er med ovenstående

Jeg undskylder såfremt jeg har misforstået noget jeg har trods alt kun din tekst at forholde og tolke på hvilket kan afsted komme misforståelser.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  01:42:44  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Totorules

Bl hvordan kommer du frem til at Jeg er den eneste med de ønsker. jeg kan da se det påvirker andre så kom nu op over bordkanten igen og spil med på en saglig dialog.

Dette skal ikke være en pege fingre konkurrence men udelukkende en omgang selvjustits

Jeg er positiv omkring hele emnet ellers ville jeg ikke bruge energi på at skrive herinde

Jeg er indrettet således at jeg tror på det bedste i os alle og netop derfor føler jeg den nedladende barnlige og tilsvinende tone der efterhånden er kommet til bør stoppes.

Husk på du bruge 95% mental energi på at være sur vred indebrændt imens du kun bruge 5% mental energi på at være glad

Se hvis vi alle kunne forvalte de forskelle lidt bedre var der nok meget der så anderledes ud

Jeg ser ledelsen blander sig og kommer med synspunkter og holdninger til fremtiden. Jeg mener stadig ikke der skal svines vi må kunne kommunikere på et mere voksent niveau så jo det skal stoppes der skal ikke svines

Se nu igennem alt dette og få the fun back in the game

ved ikke hvad du er ude efter men her er det du skrev...

hvordan du kom frem til at skyde mig det i skoene fatter jeg simpelthen ikke , men ok som du selv siger har du nok misforstået noget og så har du jo allerede undskyldt det...

Edited by - BL on 18 Feb 2007 01:44:47
Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  02:27:31  Show Profile  Reply with Quote
Alle urelevante post's er slettet
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  12:49:48  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvad sker der for det der bizarre censurtrip !!!

nu må i fandme til at slappe af med de modrights ...

lad dog folk udtrykke deres holdninger sålænge det ikke er direkte injurierende eller hetzende

censur stinker ... stop det tak!

og derudover lad venligst være med at rette i jeres allerede eksisterende poster, da det ødelægger trådstrukturen ...

hvis ikke det snart læres må vi fjerne muligheden for at rette i sine egne posts!

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  13:04:06  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Enig med Jesper. For jeg skylder 2 tuborg

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.147.81.172