Author |
Topic |
Totorules
Klubmester og topscorer
536 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 13:25:48
|
Tak til Anders
Her er et godt eksempel på hvordan tingene udvikler sig og havde udviklet sig endnu værre havde det ikke værret for en leder.
Jeg gentager gerne mig selv og mener at det er jeg i min gode ret til da dette er et seriøst forslag til at tonen og opførslen på boardet chatten eller generelt os imellem.
Stop navnelegen stop hvem der sagde hvad stop hvorfor
Start god opførsel klar uafsluttede problemer med modstandere og ledelsen via email. Brug din klage instans via ledelsen.
Der dømmes efter demokratiets regler af den af demokratiet valgte ledelsen.
Stop Jeres frustration over ovenstående og tænk større. Kommer dette andre ved en XXXXXXX eller LEDELSEN og JEG 999 ud af 1000 vil svaret være NEJ.
Tænk før du skriver
Set i lyset af mit tidligere indlæg er dette stadig et forslag til debat. Set i lyset af jeg blev lukket ned inden andre fik chancen for at komme med noget saglig tillader jeg mig at prøve igen.
hvis ledelsen finder det forkert forstår jeg hvis topic lukkes men det er et forsøg på at få problemet i tale og flere udmeldinger fra isæt den nye ledelse omkring emnet.
Jeg beder til en saglig dialog uden personfnidder. Hvad gør vi for at forandre stemningen både internt som eksternt
|
René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen. |
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 14:54:57
|
og du tror du er den enste med de ønsker?
her de sidste dage har der været lidt for mange kommentarer til negative tråde, det gør jo ikke sagerne bedre , så forsøg at skriv i så positive vendinger som overhovedet muligt når du forsøger at lære folk noget,,,
|
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 15:22:11
|
Don't hate the player ! Hate the GAME !!!! |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 15:24:36
|
well som leder vil jeg sige at det er en meget hårfin balance for lukker man konsekvens for svineri med det samme har folk tudet over diktatur. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 15:37:05
|
quote: Originally posted by caleb22
well som leder vil jeg sige at det er en meget hårfin balance for lukker man konsekvens for svineri med det samme har folk tudet over diktatur.
Det er klart at man som admin er nød til at lade folk tale ud, som i en tv-debat der kører af sporet...
Men at man flere dage efter stadig kan poste sine sure opstød og kommentarer i allerede godt tilsvinede tråde , er fuldstændigt unødvendigt!
|
|
Edited by - BL on 13 Feb 2007 15:37:41 |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 15:38:06
|
Vi i ledelsen agter bestemt ikke at stå med pisk og trusler for at stoppe folk i at udlade deres til tider respektløse udtalelser og meninger her på forum. Der er ingen tvivl om at vi overvåger trådene. Løfter en pejefinger når det er ved at gå galt for barnlige sjæle. "Min far dyrker mere sex end din far"..... Folk har da ret til at komme med deres meninger her på forum uden at skulle blive rakket ned med diverse tilsvininger m.m. Men vi kan kun opfordre folk endnu engang til at tænke før der skrivers... Vi er her jo alle fordi vi syntes det er et cool samlingssted for fælles interresse. Hold jer muntre.... Det er sjovest... PLAY BALL!!! |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 15:39:28
|
quote: Originally posted by daugaard
Vi i ledelsen agter bestemt ikke at stå med pisk og trusler for at stoppe folk i at udlade deres til tider respektløse udtalelser og meninger her på forum. Der er ingen tvivl om at vi overvåger trådene. Løfter en pejefinger når det er ved at gå galt for barnlige sjæle. "Min far dyrker mere sex end din far"..... Folk har da ret til at komme med deres meninger her på forum uden at skulle blive rakket ned med diverse tilsvininger m.m. Men vi kan kun opfordre folk endnu engang til at tænke før der skrivers... Vi er her jo alle fordi vi syntes det er et cool samlingssted for fælles interresse. Hold jer muntre.... Det er sjovest... PLAY BALL!!!
Damn den skulle jo først ha været her :
Det er klart at man som admin er nød til at lade folk tale ud, som i en tv-debat der kører af sporet...
Men at man flere dage efter stadig kan poste sine sure opstød og kommentarer i allerede godt tilsvinede tråde , er fuldstændigt unødvendigt!
|
|
|
|
Totorules
Klubmester og topscorer
536 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 15:49:27
|
Bl hvordan kommer du frem til at Jeg er den eneste med de ønsker. jeg kan da se det påvirker andre så kom nu op over bordkanten igen og spil med på en saglig dialog.
Dette skal ikke være en pege fingre konkurrence men udelukkende en omgang selvjustits
Jeg er positiv omkring hele emnet ellers ville jeg ikke bruge energi på at skrive herinde
Jeg er indrettet således at jeg tror på det bedste i os alle og netop derfor føler jeg den nedladende barnlige og tilsvinende tone der efterhånden er kommet til bør stoppes.
Husk på du bruge 95% mental energi på at være sur vred indebrændt imens du kun bruge 5% mental energi på at være glad
Se hvis vi alle kunne forvalte de forskelle lidt bedre var der nok meget der så anderledes ud
Jeg ser ledelsen blander sig og kommer med synspunkter og holdninger til fremtiden. Jeg mener stadig ikke der skal svines vi må kunne kommunikere på et mere voksent niveau så jo det skal stoppes der skal ikke svines
Se nu igennem alt dette og få the fun back in the game |
René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen. |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 15:57:20
|
hehe.... Bror.... Var igang med at skrive den da du postede den anden... quote: Men at man flere dage efter stadig kan poste sine sure opstød og kommentarer i allerede godt tilsvinede tråde , er fuldstændigt unødvendigt!
Enig... Jeg har krummet tæer op til flere gange iløbet af de sidste 2 uger over måden der skrives på i forum for tiden. Nogle holder hoved koldt andre ikke. Men igen, hvor går grænsen for at lege mægler eller politimand. Det er en svær balancegang..... Men er mest af alt enig i at vi burde have stoppet tråden. Hvis den havde fortsat ville den helt sikkert være stoppet. Men den stoppede mere eller mindre selv...
|
|
|
|
Don Corleone
Bold-bestyrelsen
427 Posts |
Posted - 14 Feb 2007 : 16:24:14
|
Så drenge ....nu leder jeg jer lige på sporet igen. Indlæg som ikke har med nedenstående at gøre slettes uden varsel
Her er et godt eksempel på hvordan tingene udvikler sig og havde udviklet sig endnu værre havde det ikke værret for en leder.
Jeg gentager gerne mig selv og mener at det er jeg i min gode ret til da dette er et seriøst forslag til at tonen og opførslen på boardet chatten eller generelt os imellem.
Stop navnelegen stop hvem der sagde hvad stop hvorfor
Start god opførsel klar uafsluttede problemer med modstandere og ledelsen via email. Brug din klage instans via ledelsen.
Der dømmes efter demokratiets regler af den af demokratiet valgte ledelsen.
Stop Jeres frustration over ovenstående og tænk større. Kommer dette andre ved en XXXXXXX eller LEDELSEN og JEG 999 ud af 1000 vil svaret være NEJ.
Tænk før du skriver
Set i lyset af mit tidligere indlæg er dette stadig et forslag til debat. Set i lyset af jeg blev lukket ned inden andre fik chancen for at komme med noget saglig tillader jeg mig at prøve igen.
hvis ledelsen finder det forkert forstår jeg hvis topic lukkes men det er et forsøg på at få problemet i tale og flere udmeldinger fra isæt den nye ledelse omkring emnet.
Jeg beder til en saglig dialog uden personfnidder. Hvad gør vi for at forandre stemningen både internt som eksternt
-------------------------------------------------------------------------------- René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.
. |
Vinder af DMT,s fairplay pris 2006. DMT Leder..så ka i lære det
torsoe666 på EASO |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 16 Feb 2007 : 01:46:11
|
quote: Originally posted by Totorules
Bl hvordan kommer du frem til at Jeg er den eneste med de ønsker.
Toto? hvordan kom du frem til at jeg har sagt sådan?
Dette er bestemt ikke første gang jeg får skudt noget i skoene , hvad går der af jer?
Læser i ikke de post i citerer!!??
|
|
|
|
Totorules
Klubmester og topscorer
536 Posts |
Posted - 18 Feb 2007 : 01:28:05
|
og du tror du er den enste med de ønsker?
Ja det står således i dit svar lige under min indledning. Jeg ved ikke lige hvordan man får tingene indrammet her men har jeg misforstået det du skrev i dit indlæg skal jeg med det samme undskylde
I samme forbindelse ville Jeg gerne informeres hvad meningen er med ovenstående
Jeg undskylder såfremt jeg har misforstået noget jeg har trods alt kun din tekst at forholde og tolke på hvilket kan afsted komme misforståelser. |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 18 Feb 2007 : 01:42:44
|
quote: Originally posted by Totorules
Bl hvordan kommer du frem til at Jeg er den eneste med de ønsker. jeg kan da se det påvirker andre så kom nu op over bordkanten igen og spil med på en saglig dialog.
Dette skal ikke være en pege fingre konkurrence men udelukkende en omgang selvjustits
Jeg er positiv omkring hele emnet ellers ville jeg ikke bruge energi på at skrive herinde
Jeg er indrettet således at jeg tror på det bedste i os alle og netop derfor føler jeg den nedladende barnlige og tilsvinende tone der efterhånden er kommet til bør stoppes.
Husk på du bruge 95% mental energi på at være sur vred indebrændt imens du kun bruge 5% mental energi på at være glad
Se hvis vi alle kunne forvalte de forskelle lidt bedre var der nok meget der så anderledes ud
Jeg ser ledelsen blander sig og kommer med synspunkter og holdninger til fremtiden. Jeg mener stadig ikke der skal svines vi må kunne kommunikere på et mere voksent niveau så jo det skal stoppes der skal ikke svines
Se nu igennem alt dette og få the fun back in the game
ved ikke hvad du er ude efter men her er det du skrev...
hvordan du kom frem til at skyde mig det i skoene fatter jeg simpelthen ikke , men ok som du selv siger har du nok misforstået noget og så har du jo allerede undskyldt det...
|
|
Edited by - BL on 18 Feb 2007 01:44:47 |
|
|
BIF
Bold-bestyrelsen
336 Posts |
Posted - 18 Feb 2007 : 02:27:31
|
Alle urelevante post's er slettet |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 18 Feb 2007 : 12:49:48
|
hvad sker der for det der bizarre censurtrip !!!
nu må i fandme til at slappe af med de modrights ...
lad dog folk udtrykke deres holdninger sålænge det ikke er direkte injurierende eller hetzende
censur stinker ... stop det tak!
og derudover lad venligst være med at rette i jeres allerede eksisterende poster, da det ødelægger trådstrukturen ...
hvis ikke det snart læres må vi fjerne muligheden for at rette i sine egne posts! |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 18 Feb 2007 : 13:04:06
|
Enig med Jesper. For jeg skylder 2 tuborg |
|
|
|