FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Forslag. Takt og tone 2
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Forslag. Takt og tone 2
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  13:31:02  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Damn du har tabt mig Bror jeg har svaret dig og det ser ud til du ikke helt forstår hvad jeg ikke forstår med din linie

Men lad mig endelig forklarer mig.

Jeg er sikker på jeg ikke er den eneste der har de ønsker jeg omtaler i min åbningspost.

jeg er sikker på andre sidder med ting der har generet dem og opfordre dem til at få det sagt men med en god tone os imellem.
som svar på dit spørgsmål kan jeg kun sige nej jeg tror ikke jeg er den eneste herinde med de ønsker

Jeg kan se der har været en dialog der tilsyneladende er blevet censureret bort. Jesper virker vred og ja censur er bestemt noget man skal være varsom med men går det i personfnidder angreb under bæltestedet og er direkte uden for topic er det vel relevant at advare og senere stoppe.

Vi har på det sidste set ting der ikke hører hjemme i dette forum så ligenu skal folk vel finde et stå sted igen så lad nu folk og ledelsen finde fodfæste

Så ved Jeg heller ikke lige om Jesper kan ændre i modrights er tiden ikke vel overstået jeg mener jobbet er vel afhændet eller tager jeg fejl ?

Håber dette dækker

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.

Edited by - Totorules on 18 Feb 2007 13:35:30
Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  14:08:38  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg bliver nødt til at sige, at det er du skal strø nogle kommaer ud over dine ord, hvis du vil gøre dig forhåbninger om, at nogen skal kunne forstå noget som helst.

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  14:09:55  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
"Jeg bliver nødt til at sige, at det er du skal". Flot Ravn.

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  15:28:05  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Totorules

Damn du har tabt mig Bror jeg har svaret dig og det ser ud til du ikke helt forstår hvad jeg ikke forstår med din linie

Jeg er sikker på jeg ikke er den eneste der har de ønsker jeg omtaler i min åbningspost.

jeg er sikker på andre sidder med ting der har generet dem og opfordre dem til at få det sagt men med en god tone os imellem.
som svar på dit spørgsmål kan jeg kun sige nej jeg tror ikke jeg er den eneste herinde med de ønsker

Jeg kan se der har været en dialog der tilsyneladende er blevet censureret bort. Jesper virker vred og ja censur er bestemt noget man skal være varsom med men går det i personfnidder angreb under bæltestedet og er direkte uden for topic er det vel relevant at advare og senere stoppe.

Vi har på det sidste set ting der ikke hører hjemme i dette forum så ligenu skal folk vel finde et stå sted igen så lad nu folk og ledelsen finde fodfæste

Så ved Jeg heller ikke lige om Jesper kan ændre i modrights er tiden ikke vel overstået jeg mener jobbet er vel afhændet eller tager jeg fejl ?

Håber dette dækker

udemærket

Go to Top of Page

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  15:35:21  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Det er jeg ked af Thomas men det bliver ikke meget bedre så må jeg håbe at enkelte kan kæmpe sig igennem min uforstålige tekst

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  17:06:01  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Det er jeg ked af Thomas men det bliver ikke meget bedre så må jeg håbe at enkelte kan kæmpe sig igennem min uforstålige tekst

np du er ikke den eneste

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  18:00:33  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Håber dette dækker

min kommentar var primært rettet mod Anders' oprydning i det her topic - er jeg kraftigt imod ...

derudover er Anders og jeg ledere ca. en uge endnu

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  18:32:00  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Jeg bukker mig i støvet det var som så heller ikke vigtigt jeg var bare lidt forvirret omkring din udmelding men omvendt der skal heller ikke så meget til at forvirrer mig

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  19:02:59  Show Profile  Reply with Quote
Ok.. Så vil jeg også være med.

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  19:03:08  Show Profile  Reply with Quote
Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  19:03:22  Show Profile  Reply with Quote
Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  19:03:40  Show Profile  Reply with Quote
Hvor mange post har jeg nu ?
Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  19:03:50  Show Profile  Reply with Quote
Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  19:04:53  Show Profile  Reply with Quote
Hvis sådanne post ikke skal renses ud.. well then shoot me.
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  19:13:00  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
bang bang .... my baby shot me down

...and counting

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page