FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Forslag. Takt og tone 2
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Forslag. Takt og tone 2
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  19:20:34  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
www.roev.dk

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  19:48:22  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BIF

Hvor mange post har jeg nu ?

324?

Edited by - BL on 18 Feb 2007 19:49:51
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  19:50:18  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BIF

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 18 Feb 2007 :  21:48:40  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Er det topic's som dette du ønsker Jesper ??

For min skyld kan man slette 95% af crappet, jeg gider ikke at kæmpe mig igennem et topic som ser sådan her ud.

Spild af tid, så bare ærgeligt hvis noget "vigtigt" går tabt.

Og tak Anders for at komme med grovfilen.

Edited by - Keyboardcowboy on 18 Feb 2007 21:49:51
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 19 Feb 2007 :  16:11:04  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er nu ikke et sådan et DMT jeg havde forestillet mig at overtage fra Anders og Jesper....
Der vil blive slettet ligegyldige poster i forumet som har direkte relief til trådenes hovedpunkter... Selvfølgeligt skal der også være plads til spas og komik...

Som skrevet i reglerne for DMT's forum:

£7 skt.2: Generelle regler om adfærd og sprogbrug
Der henstilles til ordentligt sprogbrug og almindelig "takt og tone" på debatforummet under DMT FIFA-online.[/i]

Og som skrevet står på forsiden til forum: [i]Ordentlig opførsel er som altid grundlaget for et godt forum. Forummet er til enhver tid underlagt moderering af den til enhver tid siddende ledelse af www.fifa-online.dk. Enten via ledelsen selv eller ved moderatorer udpeget af ledelsen.

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.15.229.217