FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - FJERN DOG DE MAILS!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 FJERN DOG DE MAILS!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 19 Apr 2007 :  20:54:20  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er så fucking træt af at blive spammet med DMT-mails. Hver kamp jeg spiller hovr modstanderen sender ind får man 3 mails.

Det bliver til ret mange hvis man lige snupper 4-5 kampe i streg.

Gør nu noget ved det DMT-ledelse så vælge hvilke mails man vil modtage og hvilke man ikke vil modtage!!!

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng

78 Posts

Posted - 19 Apr 2007 :  21:12:59  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er for at man skal kunne tjekke det hele går rigtig til...du trykker i den lille kasse og så på skraldespanden/delete når de er brugt. Så er det problem løst

EASO: Davidsen11
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 19 Apr 2007 :  21:19:30  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Synes altså heller ikke der er det store problem i de mails. De er jo alle 3 lige vigtige (måske kunne man udlade den, hvor der står "Din modstander har indsendt..."), og det er jo som sagt heller ikke værre end at man lige trykker delete...

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 19 Apr 2007 :  23:15:25  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Havde lige ret mange kampe i denne uge og spillede ovenikøbet 6 ladderkampe. det giver en del mails ;)

jeg forstår dig godt Niels, men hvis man selv afvælger af modtage så har man også selv ansvaret.

det kunne evt. begrænses til to mails for både modtager og afsender. eller indsende flere resultater på en gang i ladderen.

jeg beklager det aggresive topic men humøret var lidt op at koge på det tidspunkt efter at have 17 ulæste mails i indbakken

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 20 Apr 2007 :  08:04:46  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nååå linne ven! Det kan jeg da godt forstå. Jeg synes da også vores dovne, frivillige, ulønnede ledelse skal have nogle slag fordi stakkels lille mbury skal slette 17 mails. Kan sørme godt forstå, at du var nødt til at starte en ny tråd.

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 20 Apr 2007 :  17:28:13  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
...opret et mailfilter, så du sier dem fra du ikke vil have/ikke skal tage aktion på ... sværere er det ikke

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

Edited by - birthek on 23 Apr 2007 18:38:08
Go to Top of Page

JonasBabz
Grusbane fejeknægt

15 Posts

Posted - 23 Apr 2007 :  16:31:47  Show Profile  Click to see JonasBabz's MSN Messenger address  Reply with Quote
Man skal vel alligevel rydde lidt op i indbakken, så synes ikke det er det stor problem. Men jeg kan godt følge dig

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 23 Apr 2007 :  18:40:24  Show Profile  Reply with Quote
Hvis jeg læser ordet fucking herinde ret meget mere, melder jeg jer til børnehaveværnsnævnet!

i fanme nederen noen gang!

Edited by - Murphie75 on 23 Apr 2007 18:42:40
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 23 Apr 2007 :  19:26:02  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
fuck dig din fucking nederen fucker ! fuck! motherfucker !!

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 23 Apr 2007 :  19:34:44  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er da total fucking for meget nederen at svine forum til med sådan noget fucking posthunt svineri!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 23 Apr 2007 :  19:55:32  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fucking for meget at de 6 første svar i denne her fucking tråd ikke indeholder det gyldne ord i denne her fucking leg

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 23 Apr 2007 :  22:28:34  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

fuck dig din fucking nederen fucker ! fuck! motherfucker !!

Hehe, man kan godt mærke, at du ikke er leder mere, Jesper!

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  11:11:15  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja... fucking fuck for det...

LOL... Det "Bad word filter" her på forum virker ikke helt efter hensigten... Cunt pussy dick.... YEAH!

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  11:19:59  Show Profile  Reply with Quote
Nej nej nej... DMT på vej ned!

Nu er DMT lederen tilmed kommet i puberteten..

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  11:28:58  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
naa... var faktisk bare en test... men btw... man skal jo være "in" for at være nede med flokken!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  14:38:44  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fuck! hold jer nu bare til de fucking regler ikk
indeholder det ikke fuck hører det bare ikke hjemme i dette topic,så fucking respekter det dog!

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.17.182.90