FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Fair/Unfair?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Fair/Unfair?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  09:11:55  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Skal man tage en ting så skal man tage alle .

Lange bolde op til friløber angriber skal også væk !!

KILL DRILLO

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  09:29:08  Show Profile  Reply with Quote
Damn, hørt det???

Vidar har været til jobsamtale!

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  09:41:55  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

quote:
Originally posted by krillo
jeg kan fortælle dig at det er mindst lige så møj iriterende når du bare smutter før tid i en kamp.

Kan ikke bruges til en meter i denne sammenhæng.....

Martin er sku fair .... mega fair, han har så et problem med at hans computer fryser 5 - 10 min. før en kamp slutter, vel og mærke hvis han er bagud .... det kan han sku ikke gøre for.

Edited by - Keyboardcowboy on 26 Apr 2007 09:44:16
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  09:49:09  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Men tilbage til sagens kerne .... timeplay er sku en svær ting at definere i nogen tilfælde.

Hvis man er bagud kort før tid og modstanderen har bolden, så er det timeplay, for man vil jo gerne have klatten tilbage hurtigst muligt så man kan score, og selvom modstanderen har bolden på ens banehalvdel kan han jo sagtens kører den rundt i cirkler, faktisk burde der være en regl om at man skal give bolden til ham der er bagud ..... inden for de f.eks. sidste 10 min.

Ps: Gammelmands humor, beske bemærkninger og uintelligente iagtagelser kan forekomme i ovenstående.

Pss: Må være Vidar Senior som har postet dette under mit navn.

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  10:32:49  Show Profile  Reply with Quote
Jeg må ihvertfald have gjort Krillo noget slemt i et tidligere liv, siden han først undskylder og derefter igen fremhæver at jeg gik før tid i en ladderkamp. Som sagt, har haft problemer med min comp. Det er ikke så tit mere, men det sker desværre.

Og det er altid når jeg er bagud, ja. Men det er også MEGET lang tid siden jeg har oplevet at være foran i en FIFA kamp. For jeg tyer nemlig ikke til bugskodmåder at spille på, så det giver klaps.

Men går det virkelig Krillo meget på at jeg forsvandt - så syntes jeg bestemt han skal underrette ledelsen. For dette problem er yderst enestående og handler ikke om fair eller unfair opførsel... Denne tråd handler derimod ikke om enkelte personer, mere den generelle holdning i DMT omkring hvad der er okay og ikke okay...

Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  11:16:08  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg elsker MURPHIE... MURPHIE elsker mig!!
Vi er forel..........................
Ej okey...

men han er sgu fin nok ham fra Århus..
Og er helt ening, som der er blevet sagt tidligere!
Bare fordi, at Murphies com, går død de sidste 10min i en kamp, men kun når han er bagud!! det er hvad der kan ske!!

Spø til side! fuck det Murpihe! hold din -bug fri- spille stil! syns du gør det godt!!!

HURRA!!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng

78 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  12:15:22  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3543&SearchTerms=time,play

Vi har diskuteret det før. Det er ikke i orden. Det er i øvrigt ikke tilladt internationalt og tidligere var det ikke velset her. Jeg mener ikke at timeplay hører ind under fairplay.

Men nu er tonen efterhånden blevet meget grov over det hele (her i DMT) og der bliver whinet og tudet helt vildt herinde.

Det er ikke den samme familiære tone herinde desværre.

helt enig med Spez og i det link skriver du murphie selv at ALLE KNEB GÆLDER!

men enig med spez i at sådan er det ikke...

EASO: Davidsen11

Edited by - Niels Davidsen on 26 Apr 2007 12:17:09
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  12:38:08  Show Profile  Reply with Quote
Alle Kneb Gælder..

Er ment som total sarkasme!

Mener også det er totalt indlysende.

Eller?

Dine briller dugger..

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  13:28:09  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

quote:
Originally posted by Murphie75

quote:
Originally posted by SpeZ

http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3543&SearchTerms=time,play

Vi har diskuteret det før. Det er ikke i orden. Det er i øvrigt ikke tilladt internationalt og tidligere var det ikke velset her. Jeg mener ikke at timeplay hører ind under fairplay.

Men nu er tonen efterhånden blevet meget grov over det hele (her i DMT) og der bliver whinet og tudet helt vildt herinde.

Det er ikke den samme familiære tone herinde desværre.

Det handler vel om at det ene fører det andet med sig.. Tingene er til tider lidt kaos og mange nye DMTere kan skabe misforståelser alle imellem. Jeg selv og alle DMTere skal nok bare være mere overbærende og whine mindre, når noget ikke lige syntes fair. Men kunne ikke lade være med at bringe det ovenstående "problem" på banen, da jeg stadig var i det røde felt - da tråden blev oprettet hehe..

KOM SÅ DE HVIIE!

Her må os gamle DMT´ere tage et ansvar, og forklare hvad fairplay er, og hvorfor vi bruger det, som vi gør...

det er klart det er svært at kende uskrevne regler, hvis ikke man får dem fortalt af nogen der bruger dem...

derudover en opfordring til alle om at anvende lidt logik i visse situationer ... hvis din modstander sparker bolden direkte ud ved opgivning, er det nok fordi han gerne vil give dig muligheden for at rette i menuen, hvorfor du bør sparke bolden tilbage til ham osv.

så ... bedre støtte fra de garvede, og mere overvejelse fra de nye

Go go Jesper ...... Du er bare så gaaaaaaaaammel og garvet, så selv klipfisk virker ungt og friskt i kødet

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  15:37:10  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Go hjørndar

Go to Top of Page

krillo
Kegle-bold dreng

97 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  15:43:24  Show Profile  Send krillo an ICQ Message  Click to see krillo's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Murphie75

Jeg må ihvertfald have gjort Krillo noget slemt i et tidligere liv, siden han først undskylder og derefter igen fremhæver at jeg gik før tid i en ladderkamp. Som sagt, har haft problemer med min comp. Det er ikke så tit mere, men det sker desværre.

Og det er altid når jeg er bagud, ja. Men det er også MEGET lang tid siden jeg har oplevet at være foran i en FIFA kamp. For jeg tyer nemlig ikke til bugskodmåder at spille på, så det giver klaps.

Men går det virkelig Krillo meget på at jeg forsvandt - så syntes jeg bestemt han skal underrette ledelsen. For dette problem er yderst enestående og handler ikke om fair eller unfair opførsel... Denne tråd handler derimod ikke om enkelte personer, mere den generelle holdning i DMT omkring hvad der er okay og ikke okay...

undskylder mit første indlæg, i mit andet indlæg hentyder jeg ikke til ladder kampen på nogen måde, men til at du i din start beskede skrev at du havde smutet i den omtalte kamp hvor din modstander trak tiden.

AZ 2nd. division
Kristian t jakobsen
tilbage efter lang pause, nu under nyt navn: miniskive
Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  17:28:55  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes der burde være forbud mod at score imod folk som hedder Thomas, hvis enhver kan se at han bliver ked af det når modstanderne scorer mod ham. Alle ikke gennemspillede mål mod personer, der bærer navnet Thomas, burde ikke tælle med - hvilket i praksis vil betyde at jeg spiller alle kampe uafgjort 0-0. Så skal der laves en tillægsregel, der siger at hvis personer med navnet Thomas, der laver et superflot, gennemspillet angreb, men brænder pga. en feberredning af modstanderens målmand, skal have disse forsøg godskrevet som mål, idet enhver kan se at det ville være mest fair. På den måde undgår jeg lige med nød og næppe nedrykning til 1. division og det vil enhver kunne se er både ret og rimeligt.

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  17:30:58  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
med mindre selvfølgelig, der er andre der bærer navnet Thomas i superligaen. I så fald må der jo bare laves en tillægsregel, der kompenserer for dette.

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

SebLeonhardt
Grusbane fejeknægt

35 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  18:39:44  Show Profile  Click to see SebLeonhardt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
undskylder mit første indlæg, i mit andet indlæg hentyder jeg ikke til ladder kampen på nogen måde, men til at du i din start beskede skrev at du havde smutet i den omtalte kamp hvor din modstander trak tiden.

Måske er jeg dårlig til at læse, men jeg kan ikke se at han skriver noget om at han smuttede fra den omtalte Superliga kamp.

Måske skulle man hive fat i sin modstander, istedet for at "whine" på forum, eller mIRC, da jeg tror at folk godt kan se at det måske ikke var så smart, hvis man bare fortæller dem det. Jeg havde en kamp, mod en ny, hvor han brugte et Rocket Shot, og efter kampen fortalte jeg ham at der var ulovligt i DMT, og på den måde fik vi løst det, uden at nogle begyndte at "whine".

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  19:38:57  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SebLeonhardt

quote:

Måske er jeg dårlig til at læse, men jeg kan ikke se at han skriver noget om at han smuttede fra den omtalte Superliga kamp.

Måske skulle man hive fat i sin modstander, istedet for at "whine" på forum, eller mIRC, da jeg tror at folk godt kan se at det måske ikke var så smart, hvis man bare fortæller dem det. Jeg havde en kamp, mod en ny, hvor han brugte et Rocket Shot, og efter kampen fortalte jeg ham at der var ulovligt i DMT, og på den måde fik vi løst det, uden at nogle begyndte at "whine".

Det handler bestemt ikke om at "whine".

Det handler om hvad vi gør fremover, så der ikke fortsat bare udvikler sig en dårlig stemning alle imellem.

Det har vi vel alle en interesse i ?

Har skam skrevet med den pågældende, og han forstod sagtens min holdning. Men dette er overhovedet ikke for at hænge vedkommende ud - blot mere for at høre andre om hvordan vi fremover bør forholde os til problemstillingerne.

Syntes bestemt forummet her på DMT er til for dette, uden at man skal beskyldes for at være et tudefjæs eller "whine" hver gang.

I rest my case.

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.71.161