Author |
Topic  |
SebLeonhardt
Grusbane fejeknægt

35 Posts |
Posted - 26 Apr 2007 : 20:12:07
|
Nu var det med at whine ikke rettet mod dig, men mere generalt, og ja vi har alle en interesse i at der er en god stemning i DMT, men det kræver også at nogle (ikke dig) skriver til den person de har et problem med, og ikke piver her, eller på mIRC. Jeg mener bare ikke at der skal laves regler om fairplay, der må folk sgu kigge sig selv i spejlet, og gøre op med sig selv, om de vil spille fair. |
 |
 |
|
Niels Davidsen
Kegle-bold dreng

78 Posts |
Posted - 27 Apr 2007 : 08:09:53
|
quote: Originally posted by Murphie75
Alle Kneb Gælder..
Er ment som total sarkasme!
Mener også det er totalt indlysende.
Eller?
Dine briller dugger.. 
Jo det er indlysende...derfor smileyen bagved   |

EASO: Davidsen11 |
 |
|
N-emy
Grusbane fejeknægt

10 Posts |
Posted - 27 Apr 2007 : 08:36:21
|
Er enig med dem der er i mod timeplay. Timeplay er for tabere der ikke tror de kan køre en føring hjem uden at absolut at skulle ty til det man internationalt betragter som snyd.
Lad nu være med at bruge undskyldninger som at det er en del af spillet og at alle kneb gælder. Nej det gør det nemlig ikke. Fifa er ikke virkeligheden, og derfor vil der være bugs og måder at udnytte spillet på. Hvis de er lovlige så fint nok, brug dem, jeg er da ligeglad med at du er så dårlig at du bliver nød til at bruge bugs for at score og vinde. Men dem der udnytter disse bugs osv. bliver ikke populære i hverken DMT - eller Fifa-regi. Men hvis de ikke er lovlige er der en grund til det, og derfor synes jeg også, at vi her i DMT burde forbyde følgende ting:
Lange afleveringer til friløber til angriberen fra egen banehalvdel. Indadskruet hjørnespark. Timeplay (Det skal dog defineres hvad Timeplay er)
Hvis vi forbyder disse ting og får nogle klare retningslinjer omkring dem, tror jeg vi får en lettere gang i DMT uden alle de diskussioner osv. når folk taber kampe. |
Ricki Sørensen Barnet - 1 division |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 27 Apr 2007 : 09:51:48
|
quote: Originally posted by N-emy
. Hvis de er lovlige så fint nok, brug dem, jeg er da ligeglad med at du er så dårlig at du bliver nød til at bruge bugs for at score og vinde. Men dem der udnytter disse bugs osv. bliver ikke populære i hverken DMT - eller Fifa-regi.
Man kan godt hører du ikke spiller clan fifa.
Bug er det eneste de træner dagen lang og er derfor at de bliver de bedste i fifa. 
Den jeg syntes man kan forbyde er timeplay da den er helt ude og skide, men de andre ting er nogen man kan øve sig til og blive god til ligesom irl.
Man sagde da heller ikke til ham målmanden fra paraguay eller hvor han nu var fra: Du er ekspert i frispark og straffespark så det er en bug så du må ikke sparke mere eller maradona du må ikke drible mere, ved godt jeg sammenligner med IRL, men det hedder øvelse gør mester.
Mange af dem der brokker sig over bugs er dem der gerne vil gøre fifa mere som ESL og der er det altså bugs du skal kunne i søvne (lovlige) for det er målene der tæller.
som istvan engang sagde til mig: hvis du vil være bedst, skal du finde spillet svagheder og udnytte dem bedste muligt, og det har han jo ret i, unfair eller ej. |
 |
 |
|
NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts |
Posted - 27 Apr 2007 : 19:05:58
|
Ole bole skole kjole sukker rumpe |
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 27 Apr 2007 : 19:07:13
|
quote: Originally posted by caleb22 som istvan engang sagde til mig: hvis du vil være bedst, skal du finde spillet svagheder og udnytte dem bedste muligt, og det har han jo ret i, unfair eller ej.
Den jeg syntes man kan forbyde er timeplay da den er helt ude og skide, men de andre ting er nogen man kan øve sig til og blive god til ligesom irl.
Det hænger jo ikke sammen, timeplay er et af spillets svage sider og måske den ældste og mest kendte
"blive god til ligesom irl."?? Timeplay er både en del af fodboldspillet irl. og noget man kan øve sig på irl,det er fifabugs jo ikke...
 |
 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 27 Apr 2007 : 21:03:02
|
Ole er det dig til højre på dit banner ? Du så smuk . Jeg bytter din gravide mor til dig Ole ;) Husk jeg kan ringe dig kl 4 om natten hvis du ik er ledig andre tider på døgnet.
Men Schh ik et ord til min kæreste ;) |
 |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
|
AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts |
Posted - 27 Apr 2007 : 23:43:01
|
Dobbeltmoraletin                         |
 Ingen Kode-Ole - Ingen DMT 
|
 |
|
Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts |
Posted - 28 Apr 2007 : 12:37:39
|
Lamt.. Det der har været oppe og vende 1 gang i den her tråd. Vågn dog op, ****ers! |
 |
 |
|
Topic  |
|