FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Hvorfor har vi fjernet "landsholdsposten"?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Hvorfor har vi fjernet "landsholdsposten"?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/5

Backnaldo aka Ekkirederf
Kegle-bold dreng

64 Posts

Posted - 19 May 2004 :  11:07:54  Show Profile  Visit Backnaldo aka Ekkirederf's Homepage  Send Backnaldo aka Ekkirederf an ICQ Message  Reply with Quote
Du kunne måske have spurgt DMT-ledelsen om ledelsens synspunkt INDEN du postede din "reklame", når nu emnet så åbenbart er kontroversielt ??

quote:
Originally posted by Dalle La Coruna

DET ER JO FULDSTÆNDIG ÅNDSVAGT DET HER, HVOR MANGE DEBATTER HERINDE HAR IKKE VÆRET MERE IRELEVANT IND LANDSHOLDSPOSTEN? F.EKS
http://www.fifa-forever.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2097, http://www.fifa-forever.dk/forum/forum.asp?FORUM_ID=11..
dusuden vedrøre dennne debat da også nogle personen inde fra dmt, har i ondt i røven over at i ikke kommer med på holdet eller hva.

Sorry men for fanden det er fandme for banligt det her, vi skal jo kun bruge dmt ind til vi har fået vores side op at køre..
Er det forbudt at hjælpe hinanden eller hva

Go to Top of Page

Backnaldo aka Ekkirederf
Kegle-bold dreng

64 Posts

Posted - 19 May 2004 :  11:10:12  Show Profile  Visit Backnaldo aka Ekkirederf's Homepage  Send Backnaldo aka Ekkirederf an ICQ Message  Reply with Quote
Bare for god ordens skyld: Når jeg skriver, at jeg er 100% gælder det selvfølgelig oxo når Anders skriver "held og lykke" med projektet (uden for DMT's regi).

Peter/Feyenoord

quote:
Originally posted by Backnaldo aka Ekkirederf

Kære Anders,

Jeg har lige læst denne 'tråd' for første gang. Jeg er 100% enig i dine udsagn !!

Bare så du - og andre! - kan se, at du ikke er alene med dine synspunkter.

Peter/Feyenoord

quote:
Originally posted by AndersOlsen

Jeg giver op over for både det ene og det andet - det tilsyneladende umuligt at trænge igennem hos nogen overhovedet.

Men hvis dette emne blir et issue senere, vil jeg vende frygtligt tilbage og sige "I told you so" - og så ellers komme med standardkommentaren "Tag en kiks og tør øjnene" hvis folk løber ind i offside buggen i tide og utide.

Til Jonas: Held og lykke med landsholdet - specielt med at få en ordentlig connection med chilenerne

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 19 May 2004 :  12:10:47  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dalle La Coruna

DET ER JO FULDSTÆNDIG ÅNDSVAGT DET HER, HVOR MANGE DEBATTER HERINDE HAR IKKE VÆRET MERE IRELEVANT IND LANDSHOLDSPOSTEN? F.EKS
http://www.fifa-forever.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2097, http://www.fifa-forever.dk/forum/forum.asp?FORUM_ID=11..
dusuden vedrøre dennne debat da også nogle personen inde fra dmt, har i ondt i røven over at i ikke kommer med på holdet eller hva.

Sorry men for fanden det er fandme for banligt det her, vi skal jo kun bruge dmt ind til vi har fået vores side op at køre..
Er det forbudt at hjælpe hinanden eller hva

Daniel, der er markant forskel på irrelevante posts og så misbrug af DMT's sider til vedligeholdelse af turneringer, der ikke følger DMT's ånd, traditioner og værdier.

Så længe det handler om vittigheder, BIF vs FCK, Rene H's plads & anførerbind, din mosters sygdom, din store glæde ved pacman eller CS, så er der frit slag på forummet (i de rette under fora Off topic/small talk).

Personligt har jeg ikke "ondt i røven" over ikke at være udtaget til jeres lille clan hold, og I kan såmænd udtage lige præcis dem der passer jer for min skyld - men sålænge det foregår efter jeres stærkt subjektive metode, så bliver det ikke på DMTs sider at turneringen kører. Google siger: Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 12,400,000 for free web site. - så det skulle da være muligt at finde et andet sted at placere den turnering.

Som en kommentar til konceptet "ondt i røven", så virker det på mig som om visse personer, vil få ondt i røven over at yde en indsats for en turnering, som de måske ikke selv er sikret deltagelse i....men det var nu bare en strøtanke

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 19 May 2004 :  12:29:31  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er enig med Daniel i at det med irrelevant topic er en underlig begrundelse. Og man kunne da godt have ønsket lidt større samarbejdsvilje, dog fik vi efter et stykke tid lov til at poste "landsholdsposten" som oplysning om holdet, hvilket jeg er sikker på, at der er mange der er glade for inkl. mig selv. Jeg kan også godt se, at det var uden for det aftalte at lave selve kvalifikationsturneringen i forummmet, men havde dog håbet på lidt større tolerance og forståelighed. Jeg havde bare ikke så mange andre muligheder, og jeg ville ikke til at lave en lille midlertidig side med det.

Og til Per: Det var ikke ment som reklame at skrive URL'en igen. Ked af hvis det fremgik sådan. Tror ikke at landsholdet mangler omtale efter gårsdagens begivenheder

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 19 May 2004 :  13:52:47  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ordet "irrelevant" indgår faktisk overhovedet ikke i den første post i dette topic, jeg syntes ikke engang det står mellem linierne i den post, så jeg ved ikke lige hvor henne i den blå luft I finder den...

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 19 May 2004 :  14:09:46  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
ICQ og den gamle landsholdspost
Tilføjelse: Se her Claus: "Jonas's og Daniels landshold topic er midlertidigt fjernet fra forummet, da det efter ledelsen overbevisning ikke er relevant for DMT'ere, idet det ikke følger DMT's fine traditioner for demokrati, åbenhed og lige vilkår for alle."

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk

Edited by - IstvaN on 19 May 2004 15:24:33
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 19 May 2004 :  14:44:09  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
kun i icq, og det er vist out of context.

Go to Top of Page

polle
Kegle-bold dreng

142 Posts

Posted - 19 May 2004 :  14:57:42  Show Profile  Reply with Quote
Jeg synes egentlig også, det er ok, at posten blev fjernet. Det er uacceptablet, at lave en turnering, hvor nogen på forhånd er kvalificeret. Det er ren diktatur. Så vil jeg foreslå Uncle Stevan at oprette en liga, hvor at tilfældigheder har mindre chance for at indtræffe. Men bare fordi I ikke lige kender én, og ikke har spillet mod en, så skal det sq ikke gå udover os.

Kan DMT evt ikke tilmelde sit eget hold uden om Stevan???

Anders Poulsen, Ipswich i 1. division.
Vinder af 3. division
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 19 May 2004 :  15:07:34  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Polle> i starten af denne post har jeg skrevet grundene til at vi "udtager på denne diktatoriske måde" som du kalder det... Hvordan vil du lave en liga som skal være afsluttet en måned efter idéens udspring hvor både DMT og WL kan deltage? Det er ganske simpelt umuligt! og har vi ikke turneringer nok?

ps... jeg mindes ikke at du har udtrykt interesse for at deltage så jeg kan ikke forstå hvordan du kan føle dig ramt

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 19 May 2004 :  15:09:19  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Anders, Peter og Ole .... hvad vil I have vi skal gøre!!!!! Jeg vil gerne have konkrete forslag, istedet for det der med at ingen gider høre på jeres synspunkter ...

vi tager gerne debat om spillefil mv. på SAGLIGE VILKÅR ... dvs. uden tilsvininger af enkeltpersoner ... den foregående debattråd havde et fint tema ... at enkelte ikke kunne holde sig på sporet er noget møg og ødelægger det for andre ...

lav en ny ... men lad være med at beskylde os for ikke at ville gøre noget hvis et flertal i DMT er enige i en ting ...

jeg har en personlig holdning som I har ... men jeg (og Claus og Morten) kan godt finde ud af, at skille den fra vores funktion som ledere i et demokratisk DMT, hvor alle bliver hørt og flertallet som udgangspunkt bestemmer, medmindre det sker på bekostning af enkelt individers almindelige rettigheder!

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 19 May 2004 :  15:41:09  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Syntes også det er helt fint at topic'et blev fjernet....

Man kommer nu engang længst når man følger spillereglerne, kender man dem ikke, så man jo spørge dem der gør.

Kunne godt tænke mig at hører om de herrer sætter sig selv at landsholdet når de finder ud af at de er stinkende dårlige til Fifa 2005, eller om landsholdet er opfundet for deres egen skyld

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 19 May 2004 :  15:42:54  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej KeyboardCowboy...
Som jeg også skrev i det gamle topic så er ingen sikre på landsholdet og vi sætter os selv af hvis der findes 6 der er bedre.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 19 May 2004 :  17:18:25  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Findes der ikke allerede 10-15 stykker der er bedre

Jeg mener hvis de folk er det bedste landet kan præstere, så kan vi da ligeså lade være at stille op ....

Ved godt at alle ikke har meldt sig.

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 20 May 2004 :  10:29:58  Show Profile  Reply with Quote
Har sagt det før (til Jonas) og siger det igen.

Der vil aldrig blive tilfredshed med en subjektiv udtagelse af et landshold. Der er altid nogle der vil mene at de burde have været udtaget, og så er der dem der er ligeglade.
Personligt bare jeg ikke nag over ikke at blive udtaget, men...

Det er et umuligt overblik at holde øje med hvem der er den bedste, og som pt. har formen. Igen en umulighed at vurdere hvordan man spiller mod Jonas/Daniel, for hvis man finder den rigtige taktik, så er "ludermålene" (dæk fløjene af, sørg for at spil pressure) ikke så nemme at lave. Men det er ikke noget man gør på 1-2 kampe. Så en vurdering på få indbyrdes kampe ville også være forkert.
Fra mit synspunkt ville den rige måde være en turnering af en art.
Dog ikke en direkte knockout turnering, da nogle kan have en dårlig dag. Lav i stedet nogle puljer med 5-6 hold i hver og lad dem spille ude/hjemme.. 8-10 kampe lyver ikke om kvaliteten, og så er der råd til at have en uheldig dag.

Hvad tidsplaner angår... Så kan det lade sig gøre at køre sådan en turnering i løbet af meget kort tid. Dem der virkeligt brænder for det skal skam nok få spillet sine kampe på en kort deadline.

Go to Top of Page

Natteulven
Fast mand på førsteholdet

307 Posts

Posted - 20 May 2004 :  12:57:22  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det ville være forunderligt at jeg gentager mig selv.. men gør det alligevel for folk har åbenbart ikke læst min sidste post her. !

dem som gerne vil lave det landshold.... LAV jeres Egen side med forum på og hiv folk ind via MSN og ICQ ! det er ik særligt svært. !

Ja jeg er ved at være en gammel nisse.. men hva..!

Go to Top of Page
/5 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.226.186.109