Author |
Topic |
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 14:03:12
|
Natteulven - Dette var som svar til dig:
quote: Originally posted by Uncle Istvan
Hehe ja... Jeg ved ikke hvor meget du har fulgt med men vi er skam igang Først var vi igang med at lave en hjemmeside selv (med hjælp fra én der kan finde ud af det... for jeg har ingen erfaring med det...), men så faldt jeg over denne her: www.team-denmark.org og jeg syntes det ville være et perfekt sted. Og vi er da også på vej
Kontakten til folk har vi skabt med hjælp fra både WL og DMT. Og vi har også snakket med folk direkte over ICQ/MSN. Men det bliver endnu nemmere med en hjemmeside da man jo så har et sted man kan henvende folk til... glæder mig
Siden kan komme nårsomhelst så jeg har ikke lyst til at skulle bøvle med en ny midlertidig side.(tilføjelse: ok, jeg har ombestemt mig og lagt kvalifikationen på en gratis hjemmeside... tak for tippet Natteulven m.fl... Ask for link....)
Jeg tror at fremtidens kval bliver en blanding mellem direkte udtagelse på baggrund af folks resultater i DMT og WL (fx vinderen af suppen eller BMT eller S&H Diner Cup. Eller måske en evt supercup?) Derudover vil der sikkert være en kvalifikationsturnering for resten af de tilmeldte (alle, dog nok med seedninger). Igen - så har der bare ikke været tid i denne omgang...[tilføjelse]: måske med en wild card plads. Er jo absurd hvis fx Niklas ikke kom på da han ikke vandt nogen cups i T1 og hvis han så var uheldig i kvallen så var han jo ikke på. Og det ville i mine øjne være latterligt og stride imod formålet (at for så vidt muligt at samle de 5-7 bedste danskere). Men husk dette er kun overvejelser... intet er afgjort endnu og uanset hvad så fortsætter vi med at udtage holdet på den hidtidige måde til ENC 2004. Til slut vil jeg lige sige at på alle andre landshold er det én enkelt mand der bestemmer alt 100%... ikke at det skal være sådan her. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
Edited by - IstvaN on 21 May 2004 00:40:49 |
|
|
FcbForever
Stribemaskinefører
171 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 14:09:27
|
Det er landstræneren der sætter holdet - Hvis det er Jonas der er træner sætter HAN holdet....Hvis det er Daniel, så sætter HAN holdet...osv...osv..
Hold op med at tude - Slut prut! |
Carsten Wolff - FcbForever - DMT 2. Division - www.fcbayern.dk - ICQ 24793083
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 14:20:22
|
quote: Originally posted by fcbforever
Det er landstræneren der sætter holdet - Hvis det er Jonas der er træner sætter HAN holdet....Hvis det er Daniel, så sætter HAN holdet...osv...osv..
Hold op med at tude - Slut prut!
yep dommeren har dømt. |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 15:04:38
|
- og netop derfor har det INTET med DMT at gøre, og vi vil ikke lægge plads til det på vores sider.
NB, det er ikke et landshold, det er bare et klanhold, og Jonas er ikke landstræner, han har bare lyst til selv at spille i en clan turnering, og prøver derfor at samle nogle folk til sit hold. |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 16:16:42
|
Præcis ..... |
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 16:24:49
|
Jonas nu du nævner Team Danmark (eSport) har du så snakket med Nicolaj om at komme derind? (Figo/Aknot/Nicolaj) Det er for at lave et landshold, hvor der nok sidder 2 stk og vælger hvordan de skal finde de spiller der skal bruges. Hvis det er for at lave en klan, så kontankt MeetYourMakers (MYM) og spørg om de vil have en dansk FIFA klan, ved siden af deres tyske?
Istedet for at bruge forum til reklame, så kan i sidde og vælge folk ud, kontakt dem privat og høre om det er noget for dem. Og det ER reklame, da det ender med at ikke have noget med DMT til sidst.
Hvis det skal være DMT hele vejen igennem, så skal det hedde "Team DMT" og kun med DMT spiller, hvis der skal andre med, så må de tilmelde sig DMT. |
Martin "Apollo" Nygaard Tidliger Arsenal Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002 |
|
|
FcbForever
Stribemaskinefører
171 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 17:16:09
|
quote: Originally posted by GoodPeace
- og netop derfor har det INTET med DMT at gøre, og vi vil ikke lægge plads til det på vores sider.
NB, det er ikke et landshold, det er bare et klanhold, og Jonas er ikke landstræner, han har bare lyst til selv at spille i en clan turnering, og prøver derfor at samle nogle folk til sit hold.
Hmm....her er en idé som lukker (burde lukke) alt det her snak. Lav dog et Topic under "OFF topics" - det bruges nemlig til: "Her kan du snakke om alt muligt andet end DMT" Det står i hvertfald på Forums forside
Nå nej - det prøvede staklerne også.....men det var ikke ok alligevel....tsk tsk |
|
Edited by - FcbForever on 20 May 2004 17:18:01 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 17:37:39
|
quote: Originally posted by GoodPeace
NB, det er ikke et landshold, det er bare et klanhold, og Jonas er ikke landstræner, han har bare lyst til selv at spille i en clan turnering, og prøver derfor at samle nogle folk til sit hold.
Hmm....her er en idé som lukker (burde lukke) alt det her snak. Lav dog et Topic under "OFF topics" - det bruges nemlig til: "Her kan du snakke om alt muligt andet end DMT" Det står i hvertfald på Forums forside
Nå nej - det prøvede staklerne også.....men det var ikke ok alligevel....tsk tsk
...ikke korrekt ...
Jonas spurgte os for 1½ uge siden om han måtte bruge forummet til at afholde kvalturnering mv.
Der blev sagt nej (se første indlæg i denne post for begrundelse) ... Vi gav ham dog lov til at gøre opmærksom på at de var igang med at rekrutere til en turnering...
Da turneringen intet har at gøre med DMT, er det vel også logisk at vi ikke lægger side til ... især når dens grundlæggende værdier ikke stemmer overens med DMTs værdier om, at alle skal have mulighed for at deltage i den slags turneringer (eneste undtagelse so far har vist været Kingdom Cup, men den gik også nærmest i vasken af sig selv).
Jonas pustede så endnu mere til ilden ved pludseligt at udvide den post vi havde givet ham lov til at lave, uden at tjekke om vi havde ændret synspunkt. Hvilket udløste at vi fjernede posten ...
Problemet bør ikke være særlig stort ... som sagt eksisterer 300000000900999834123489247837612*stjernetallet gratis hjemmesider out there ... opret dog turneringen der... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 17:53:00
|
quote: Originally posted by birthek Jonas spurgte os for 1½ uge siden om han måtte bruge forummet til at afholde kvalturnering mv.
Der blev sagt nej (se første indlæg i denne post for begrundelse) ...
Det husker jeg nu ikke... Men jeg kan godt forstå hvorfor I ikke ville have kvalturneringen i forummet. Oplysningen om landsholdet kan jeg overhovedet ikke se at der burde være problemer med, hvorfor jeg så heller ikke kan forstå hvorfor I ikke nøjedes med kun at slette den sidste post med kvalturneringen i |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 18:15:21
|
eftersom holdet er udtaget har posten vel ikke længere relevans whatsoever?
p.s. har i øvrigt en fin icq log der understøtter mine udsagn i ovenstående post ganske fint... |
|
|
FcbForever
Stribemaskinefører
171 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 18:57:35
|
Jeg kan egentlig godt forstå begges synspunkter. Men eftersom der er et forum der tilbyder "Alt muligt" andet en DMT - så kan man vel også skrive alt det man vil her? |
|
|
|
Molsing
Klubmester og topscorer
677 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 19:33:52
|
Carsten Jeg ved ikke hvad det er du ikke helt forstår!
MEN nu fortæller vi dig lige en gang til at vi reklamere ikke og er ikke værter for andre turneringer end os selv, og det er uanset om man poster det ene eller det andet sted på vores forum!
Så er den jo ikke så meget længere!
Så vidt jeg kan se er der ingen her der har noget imod Jonas klanhold/landshold men vi vil bare ikke lægge plads til noget der ikke har med DMT at gører, vedmindre at vi er med til at præge måden tingene foregår på! Det kan vel forfanden ikke være svært at fatte!
og jo der er skam plads til alverdens irrelevante ting for DMT på vores forum, men der er bare ikke plads til reklame for andre turneringer end DMT!
Hvis man ikke kan forstå og acceptere det, så kan man uden at jeg vil blinke trække sig fra vores fællesskab og spille fifa et andet sted! Og der er ingen der vil blive savnet, og DMT skal nok bestå. Så valget er op til jer der ikke kan forstå vores måde at gører tingene på!
Det der er sket er bare ikke længere til diskution, tingene bliver ikke anderles sålænge denne ledelse sidder og får tingene til at fungere!
Dertil skal det da siges at jeg personligt ønsker alt mulig held og lykke med projektet og håber da at i får det hele op at kører, men som DMTs mand bliver det bare ikke hos os det sker, når vi ikke kan blive enige om spillereglerne!
|
|
|
|
FcbForever
Stribemaskinefører
171 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 20:32:02
|
quote: Originally posted by Molsing
Carsten Jeg ved ikke hvad det er du ikke helt forstår!
Jeg skriver netop at jeg godt forstår...og det mener jeg også jeg gør. For der er både for og i mod - og begge parters argumenter kan jo ses.
Og bare lige for at rette eventuelle misforståelser. Jeg er ikke med på det der landshold - og regner heller ikke med at komme det. Min kommentarer kom sådan set først, da jeg blev opmærksom på "Off-Topics"...og det som "Off Topics" kunne opfattes som...det har intet at gøre med at man ikke accepterer tingenes tilstand.
Jeg er helt rolig og glad for DMT - og spiller i øvrigt ingen andre steder..
Rettelse 21-5: Jeg skulle jeg aldrig have skrevet ovenstående - nu er jeg sgu inviteret med til en kval |
|
Edited by - FcbForever on 21 May 2004 09:40:34 |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 21 May 2004 : 14:11:00
|
puuha-sikke noget rod....... hvad er DMT? hvem er landstræner?? og spiller han selv??? "landsholdet er ikke en del af DMT-hvorfor ialverden blir det så ikke det???? manglende samarbejds vilje fra begge parter????? folk klistrer til taburettterne?????? eller hvad er problemet??????? alt skal da ind under DMT WL Landshold- hvadsomhelst- hvemsomhelst som har lyst til at organisere en turn. - som Casper fks med DMT open...... jeg ved godt at vi måske ikke har serverfaciliteter til at være "forside" for alle turn. men hvad faen??? det er der måske andre der har?? eller er det for farligt for taburetfolket at samarbejde for bredt??? eller hvad er det egentlig???? fortæl fortæl - den som har lyst- der er helt sikkert mange der lytter....... |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 21 May 2004 : 16:37:05
|
quote: Originally posted by Bror Larsen
puuha-sikke noget rod....... hvad er DMT? hvem er landstræner?? og spiller han selv??? "landsholdet er ikke en del af DMT-hvorfor ialverden blir det så ikke det???? manglende samarbejds vilje fra begge parter????? folk klistrer til taburettterne?????? eller hvad er problemet??????? alt skal da ind under DMT WL Landshold- hvadsomhelst- hvemsomhelst som har lyst til at organisere en turn. - som Casper fks med DMT open...... jeg ved godt at vi måske ikke har serverfaciliteter til at være "forside" for alle turn. men hvad faen??? det er der måske andre der har?? eller er det for farligt for taburetfolket at samarbejde for bredt??? eller hvad er det egentlig???? fortæl fortæl - den som har lyst- der er helt sikkert mange der lytter.......
mener sq ikke det har noget med taburetter at gøre ...
nu ved jeg ikke om du har læst posten grundigt igennem, fordi grundene står her faktisk adskillige gange ... godt fortalt bygger DMT på fairplay, åbenhed og lige muligheder for folk ...
dette mener vi, ledelsen, ikke er foreneligt med en turnering, hvor to personer udtager et hold på fem personer, hvoraf de allerede besidder de 2. Altså hvor der ikke spilles om alle pladserne.
I DMT er der to tidligere turneringer med "udvalgte hold"... hhv. kingdom cup, med ti udvalgte spillere, af en træner, der ikke selv spillede. Og en clanfight hvor 15 mand var udtaget ... førstnævnte inkluderede dog også kvalturnering i en vis udstrækning, mens vi også havde en diskusion om udvælgelse ifm. clanfight, der var desværre folk der blev vraget ved den lejlighed...
Mht. DMT-open kommer turneringen nu altså oppefra, og ikke nedefra...men Casper laver et super arbejde med den
Og mht. taburetterne ... så tager vi gerne et valg anytime, hvis stemningen er til det ...
Samarbejde på tværs er ok ... og vi samarbejder oxo gerne med WL, EA whatever ... men som du kan læse ovenfor skal vi kunne stå inde for betingelserne - det har vi ikke kunnet i denne situation...
|
|
|
Topic |
|