FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Hvorfor har vi fjernet "landsholdsposten"?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Hvorfor har vi fjernet "landsholdsposten"?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/5

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 21 May 2004 :  17:05:35  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

quote:
Originally posted by Bror Larsen

puuha-sikke noget rod....... hvad er DMT? hvem er landstræner?? og spiller han selv??? "landsholdet er ikke en del af DMT-hvorfor ialverden blir det så ikke det???? manglende samarbejds vilje fra begge parter????? folk klistrer til taburettterne?????? eller hvad er problemet??????? alt skal da ind under DMT WL Landshold- hvadsomhelst- hvemsomhelst som har lyst til at organisere en turn. - som Casper fks med DMT open...... jeg ved godt at vi måske ikke har serverfaciliteter til at være "forside" for alle turn. men hvad faen??? det er der måske andre der har?? eller er det for farligt for taburetfolket at samarbejde for bredt??? eller hvad er det egentlig???? fortæl fortæl - den som har lyst- der er helt sikkert mange der lytter.......

mener sq ikke det har noget med taburetter at gøre ...

nu ved jeg ikke om du har læst posten grundigt igennem, fordi grundene står her faktisk adskillige gange ... godt fortalt bygger DMT på fairplay, åbenhed og lige muligheder for folk ...

dette mener vi, ledelsen, ikke er foreneligt med en turnering, hvor to personer udtager et hold på fem personer, hvoraf de allerede besidder de 2. Altså hvor der ikke spilles om alle pladserne.

I DMT er der to tidligere turneringer med "udvalgte hold"... hhv. kingdom cup, med ti udvalgte spillere, af en træner, der ikke selv spillede. Og en clanfight hvor 15 mand var udtaget ... førstnævnte inkluderede dog også kvalturnering i en vis udstrækning, mens vi også havde en diskusion om udvælgelse ifm. clanfight, der var desværre folk der blev vraget ved den lejlighed...

Mht. DMT-open kommer turneringen nu altså oppefra, og ikke nedefra...men Casper laver et super arbejde med den

Og mht. taburetterne ... så tager vi gerne et valg anytime, hvis stemningen er til det ...

Samarbejde på tværs er ok ... og vi samarbejder oxo gerne med WL, EA whatever ... men som du kan læse ovenfor skal vi kunne stå inde for betingelserne - det har vi ikke kunnet i denne situation...

klart nok - jeg hentyder til alle og ikke mindst til "landstræner" jonas s. - at du føler dig truffet,jesper lol er måske stof til eftertanke, for min mening er den at hvis jonas mægtig gerne vil være på landsholdet burde han måske ikke vægte det knap så meget-selv at være "landstræner" og det er da et noget selvudråbt landshold ,hvis størstedelen af pladserne er valgt af en eller 2 af de andre som selv bestemmer at de skal spille og hvem der skal ledsage dem i deres "landskamp"looooool det var nok lidt for pænt sagt men skidt... så det jeg hentydede til i min org post var at det sgu er for dårligt at i ikke kan finde ud af en "landsholdsmodel" i fælleskab-der går for meget "parti-politik" ala christiansborg i dette her- det kan da ikke være så svært - at gi sig lidt der og få lidt her osv - helt ærligt- mhs til at DMTopen kommer "oppe" fra- og ikke "nede" fra?=?????????????????? hvad er meningen med den udtalelse??? hvem er oppe? og hvem er nede"? og hvad i alverden skulle der være i vejen for at noget udspringer nede fra???? det er da der alting starter - hvad havde i tænkt jer??(jer i ledelsen)- fortsættes efter svar...

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 21 May 2004 :  17:12:20  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
ingen ting galt i at ting kommer nedefra, overhovedet - og en masse DMT ting kommer da oxo derfra ... Sprøjten blev startet af André i sin tid, DMT Tips er samlet op efter en masse forumtips i løbet af tiden osv. osv. ... mener bare at ledelsen skal have credit for de ting og initiativer vi sætter i gang, og DMT Open er et af dem ....var for at rette din misforståelse af dette.

Mht. clanholdet er der da sikkert muligheder fremover, MEN det skal ske udfra DMTs principper hvis vi skal have noget med det at gøre. Du kan kalde det partipolitik - jeg vil kalde det fastholdelse af DMTs grundlæggende værdier. Og her går den her ledelse altså ikke på kompromis ... vi synes sq ikke det er rimeligt at 2 personer skal vælge et repræsentativt hold med 3 pladser ud af 5 ... Derfor stillede vi det ultimative krav at der skal spilles om pladserne ... og da svaret var negativt i forhold til dette, måtte vi konstatere at vi ikke ville lægge sideplads til det ..

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 21 May 2004 :  17:23:16  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

ingen ting galt i at ting kommer nedefra, overhovedet - og en masse DMT ting kommer da oxo derfra ... Sprøjten blev startet af André i sin tid, DMT Tips er samlet op efter en masse forumtips i løbet af tiden osv. osv. ... mener bare at ledelsen skal have credit for de ting og initiativer vi sætter i gang, og DMT Open er et af dem ....var for at rette din misforståelse af dette.

ok - rigtig meget kredit ska i ha for alt jeres arbejde og for dmt open osv men jeg tror du misforstod mig- hvad jeg mente var at i ! dig morten og claus - i ! kommer også nedefra- men er tilsyneladende være at vokse lidt ind i himlen , efter jeres selvopfattelse at dømme.... alting kommer nede fra og en god leder er go til at lede og lytte til dem han leder, og er ikke nødvendigvis den mest kreative osv osv ... dvs at en leder sørger for at tingene der kommer nedefra - kommer op og derved udnytter sine recurser maximalt ........puha det blir altså en lang en denne her - fatter du lidt af hvad jeg snakker om nu?

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 21 May 2004 :  17:27:29  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Mht. clanholdet er der da sikkert muligheder fremover, MEN det skal ske udfra DMTs principper hvis vi skal have noget med det at gøre. Du kan kalde det partipolitik - jeg vil kalde det fastholdelse af DMTs grundlæggende værdier. Og her går den her ledelse altså ikke på kompromis ... vi synes sq ikke det er rimeligt at 2 personer skal vælge et repræsentativt hold med 3 pladser ud af 5 ... Derfor stillede vi det ultimative krav at der skal spilles om pladserne ... og da svaret var negativt i forhold til dette, måtte vi konstatere at vi ikke ville lægge sideplads til det ..

og det kan jeg da godt forstå-- jonas må ta sig sammen og opføre sig lidt mere sportsligt i denne her situation- enten at åbne alle pladser til qual og landstræner sædet til offentlig avstemning -eller droppe det geil om at det er en "landskamp" og et "landshold".... morten olsen tilbage på grønsværen ups jeg glemte vist at sige ; jeg mener landsholdsqual skal være "vejledende" og at landstræner sædet skal til avstemning 1-4 gange om året ,og gerne bestå af makkerpar. så ville landstrænerens sæde være avhængigt af populære spillervalg og resultater

Edited by - BL on 21 May 2004 17:34:52
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 21 May 2004 :  17:36:35  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
"men vi er meget enige om, at DMT ER community´et ... kan heller ikke se vi handler i modstrid med dette..."

citerer lige mig selv fra før... så vil du se vi er enige i det udsagn...

mener dog at der skal mere til for at man kan snakke om "god ledelse", end bare evnen til at lytte til strømninger i community´et, også derfor jeg skrev før, at jeg ikke var enig.

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 21 May 2004 :  17:40:14  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

jep fatter ... men er ikke enig ... men det overrasker dig vel ikke at jeg siger det

er i øvrigt ikke enig i den definition af en god leder, men det er en anden og meget længere diskussion ... den gider jeg altså ikke begive
mig igang med ...

lol nu er du det her jo ikke hjemmeværnet, hvor du er general vel? men det gidder jeg da heller ikke - har sagt hvad jeg mener om en god leder(ikke en officer)

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 21 May 2004 :  17:42:17  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
kan du uddybe den kommentar ?

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 21 May 2004 :  17:48:00  Show Profile  Reply with Quote
er det helt gået din næse forbi Bror at flertallet herinde faktisk bakker op omkring ledelsens disposition mht at fjerne "landsholdet" fra dmt's forum, det er et demokratisk community som jesper også skriver.. og i demokratiet er det nu engang flertallet der bestemmer... og det landshold er jo netop alt andet end demokratisk, man skal også passe på ikke at brede sig overfor meget, du giver jo nærmest udtryk for Bror at du mener DMT skal ekspandere og udvide hver gang der kommer nogle nye forslag...

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 21 May 2004 :  17:48:17  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

kan du uddybe den kommentar ?

hehehe jada.... jeg kan ikke forstå at nogen kan være uenig med at en go leder også er go til at lytte og udnytte recourserne hos dem han leder....... uc ?

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 21 May 2004 :  17:56:05  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
nu fik jeg rettet min post længere oppe, istedet for at citere den øv øv øv ... nu bliver det nok svært at følge debatten ... men flytter lige mit svar på din sidste post herned

"men vi er meget enige om, at DMT ER community´et ... kan heller ikke se vi handler i modstrid med dette..."

citerer lige mig selv fra før... så vil du se vi er enige i det udsagn... (gør jeg så ikke, for det slettede jeg ved en fejl )

mener dog at der skal mere til for at man kan snakke om "god ledelse", end bare evnen til at lytte til strømninger i community´et, også derfor jeg skrev før, at jeg ikke var enig.

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 21 May 2004 :  17:56:57  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jac Li

er det helt gået din næse forbi Bror at flertallet herinde faktisk bakker op omkring ledelsens disposition mht at fjerne "landsholdet" fra dmt's forum, det er et demokratisk community som jesper også skriver.. og i demokratiet er det nu engang flertallet der bestemmer... og det landshold er jo netop alt andet end demokratisk, man skal også passe på ikke at brede sig overfor meget, du giver jo nærmest udtryk for Bror at du mener DMT skal ekspandere og udvide hver gang der kommer nogle nye forslag...

nej det mener jeg ikke - men i mange situationer kunne ledelsen - give et positivt svar indeholdene et clausul om effektiv og frivillig arbejdsindsats fra forslags-stillerens side, hvilket faktisk også er sket mange gange.....istedet for at afvise det blankt- det ville lukke emnerne en del hurtigere. som vi ka se er tilfældet i de fleste sager...., klart er det vigtigt at ledelsen altid gir udtryk for at det er flertallets beslutninger de håndhæver og ikke deres egne....... hehe "flertallet" af hvem?? hvor inde?? lol jeg har slet ikke ytret min mening om den beslutning her på forum i det hele taget- men om parternes manglende forståelse for hinandens synspunkter.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 21 May 2004 :  18:02:01  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

nu fik jeg rettet min post længere oppe, istedet for at citere den øv øv øv ... nu bliver det nok svært at følge debatten ... men flytter lige mit svar på din sidste post herned

citerer lige mig selv fra før... så vil du se vi er enige i det udsagn... (gør jeg så ikke, for det slettede jeg ved en fejl )

lol ja den var svær men efter et par gennem læsninger fårstod jeg dit budskab- og ville nok ikke ha referet til en hjemmeværns general hvis du ikke havde kommet til at slette det lol

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 21 May 2004 :  18:07:39  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
altid noget at citatet stadig står i din post ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 21 May 2004 :  20:01:02  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg tror slet ikke at vi er så langt fra hinanden til at landsholdet og DMT ikke kan samarbejde selvom nogen måske godt vil have det til at virke sådan. Som jeg har sagt 10000 gange så var der altså bare ikke tid til at overveje de store udtagelsesprocedurer hvis vi skulle nå at deltage i ENC og XCUP, og samtidig lave alt det andet administrative der ligger i det (en hel del)...

Som sagt ser jeg gerne en kombo mellem udtagelse ud fra de eksisterende turneringer samt en stor kvalturnering direkte til landsholdet for alle interesserede... samt evt muligheden for Wild Cards.

Mht valg af landstræner, så kan det da godt komme på tale på et passende tidspunkt. Så kan alle interessede både fra WL og DMT stemme. Vi tager valgkampen til den tid
4 gange på et år er måske lige i overkanten, men 2 gange lyder passende.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

Edited by - IstvaN on 21 May 2004 20:01:58
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 21 May 2004 :  20:40:18  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Who cares

Og til Bror ....

Selvfølgelig skal ledelsen lytte til alt det der kommer nede fra, men de er HELDIGVIS i deres gode ret til at sortere alt crappet fra, en stor leder er den der forstår at sortere skidt og snot for sig

Go to Top of Page
/5 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.226.248.17