Author |
Topic |
superstar
Klubmester og topscorer
736 Posts |
Posted - 03 Jan 2006 : 22:20:07
|
Ja så er min kvote for EA´s lorte spil opbrugt... gider ikke længere at være med til alle deres fejlbefængte skod spil.... så jeg stopper nu !!!!!!!!!!!!!!!! før nogen kommer til skade... Humøret herhjemme har været meget fjendtligt faktisk siden 06 udkom, og lysten til at bruge mere tid og penge på EA´s skodprodukter er fra min side historie så jeg tager hermed min straf for at skride i utide.....men hvem ved.... det er jo ikke sikkert at den karantæne kommer til at betyde noget da det jo nok ikke bliver bedre med EA. Jeg vil gerne sige tak til alle de gamle drenge for en masse gode år i DMT regi samt nogen fede træf.... specielt de første træf der blev holdt var fede... resten har sådan været lidt la la men ellers hyggelige....TAK FOR ALT HYG JER ALLESAMMEN OG TAK FOR ALT ENDNU ENGANG !!!!!!!
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 03 Jan 2006 : 22:24:08
|
surt at hører du smutter i slutningen af en T, og ikke lige kunne holde de sidste par kampe.
Held og lykke fremover |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 03 Jan 2006 : 22:25:44
|
ak endnu en gammel dmt'er stopper. det er sgu meget trist efterhånden, men kan sgu godt forstå folk. især nå en som bjarne forsvinder, fordi mig og bjarne har samme fælles dille, nemlig ay smadre hånen ned i keyboardet som vi begge gjorde uden at rigtig kende hinanden til dm i fifa så vidt jeg husker. god vind fremover bjarne |
|
|
|
casper_d
Fast mand på førsteholdet
328 Posts |
Posted - 03 Jan 2006 : 22:32:51
|
Nederen Bjarne, troede sgu du klarede den..
Men held og lykke fremover |
Casper Dam - ex-Palermo Vinder af BMT og Ligacuppen T2 06 + et par kc-titler |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 03 Jan 2006 : 22:39:57
|
trist at høre ... tak for alle kampene og kommentarerne gennem tiden ... er ked af at du ikke spiller sæsonen færdig, når der trods alt ikke er skide mange kampe endnu, men sådan er det ...
du får din straf som alle andre ... og så håber jeg da du vender tilbage når den er udstået
kampprogrammet mv. bliver opdateret asap. |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 03 Jan 2006 : 22:57:58
|
Æv Bjarne , nu var du jo lige kommet tilbage , too bad - mon ikke vi ser dig i 07 ;-) |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 04 Jan 2006 : 07:51:19
|
Øv !
Vi spilles ved Bjarne, thx. for alle de drabelige opgør igennem tiden. |
|
|
|
CliFaxZ
355 Posts |
Posted - 04 Jan 2006 : 16:12:15
|
Nu har jeg kun spillet i en uge på ps2 (online), men jeg synes det er et glimrende spil. Hvad er det dårlige ved spillet? .. Det kan da umuligt være i klasse med 05. |
Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK |
|
|
CliFaxZ
355 Posts |
Posted - 04 Jan 2006 : 16:14:11
|
Foresten fortjener jeg ikke denne smukke avatar. |
Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK |
|
|
Natteulven
307 Posts |
Posted - 04 Jan 2006 : 20:04:16
|
Er da ked af du sådan smutter når der er så kort tid tilbage.. men tak for nogle DRABELIGE opgør som vi nu har haft .. håber da du vender tilbage til 07.
|
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 04 Jan 2006 : 20:15:38
|
quote: Originally posted by Alex
Nu har jeg kun spillet i en uge på ps2 (online), men jeg synes det er et glimrende spil. Hvad er det dårlige ved spillet? .. Det kan da umuligt være i klasse med 05.
Det er jo fordi du er bugspiller alex . nej seriøst det der irretere bjarne og mange andre er at spillet altid lagger frygtlig hos en en af spiller i mange tilfælde. mange gange hos begge og der er forsinkelser der virkelig kan gøre at det ødelægger den for det ene da ens spiller reagere langsomt og er jo farligt i spidsede situationer og at man af samme grund kan tackle sig igennem 6 forsvare på grund af den forsinkelse. |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 04 Jan 2006 : 22:17:14
|
Well... hellere stoppe end ikke at have det sjovt med spillet. Forhåbentlig ser vi dig tilbage i 07 - uden alle de vrede kommentarer ;)
Have fun so longggggggggggggggg |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 00:37:12
|
Tjaaa - jeg har vel også snart opbrugt min - du har lige foræret din modstandere 39point og vendt op og ned på stillingen - i den grad ,at det har fået mig til at overveje resten af mine kampe - om ikke andet så for at få nogle flere skrivebords point i 1div! bravo!! - her ligger vi og spiller en tæt og spændene kamp om point! og så bliver de lallet væk af reglerne????
Man kan da overveje at sende det til udvalget lol men hvad skulle det hjælpe da det jo står skrevet i reglerne - dem bøjer udvalget jo ikke , har vi set af tidligere afgørelser - er åbenbart et princip!!
LOL TÅBELIGT!!
|
|
Edited by - BL on 05 Jan 2006 00:39:42 |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 00:47:42
|
Jo, ja, er forresten enig med bror, dårlig stil at stoppe midt i en turnering, synd for resten af spillerne i ligaen... |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 00:48:17
|
well det er desværre sådan det ender når folk trækker sig før tid ... også derfor straffen er karantæne i løbende sæson + de to følgende ... det er pisse hamrende irriterende
i dette tilfælde er det Bror, der er blevet ramt uheldigt idet, han er den eneste der har haft pointtab i denne runde mod PSG, og derfor den eneste der har mødt Bjarne begge gange ... uden at høste max.point i den anden kamp ...
i revisionsforslaget til reglerne er der skrevet et ændringsforslag ind, der muligvis gør systemet lidt bedre ...
men helt grundlæggende er det desværre sådan ... at der altid er tabere, når en modstander trækker sig fra DMT i utide |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 00:56:28
|
Glemte jeg at nævne de 66mål der lige blev tilføjet stillingen ved samme lejlighed? og glemte jeg at sige , jeg mener at disse kampe burde dømmes 0-0 alle sammen? og i tilfælde af at et udmeldt hold ikke havde nogle point ,skulle ha haft fjernet alle kampe fra programmet,uanset hvor i sæsonen man befinder sig.
Jesper? skal jeg selv ? eller tilføjer du det til forslag om rettelser i reglerne? |
|
Edited by - BL on 05 Jan 2006 00:57:58 |
|
|
Topic |
|