Author |
Topic |
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 01:03:18
|
well forslaget der er i det nye regeludkast kan du jo læse og kritisere ... er svært at forklare ... så nemmere bare at læse det i udkastet ... derudover så er dit forslag om 0-0 også en mulighed ...frygter bare det potentielt kan ramme ligeså slemt ...
mht. målene er det totalt ligegyldigt fordi målscoren først tæller efter indbyrdes opgør ... og det er meget meget sjældent det kommer dertil ... derudover er det så 9 hold der har fået en 5-0 sejr nu ... så kun de sidste 2 der reelt har tabt målscore ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 02:18:34
|
klart nok , men denne situation er jo en anden ,end den der refereres til i det forslag du har lagt frem , og vel også i forhold til hvad der er beskrevet i reglerne? Hvis jeg beslutter mig for at melde mig ud nu,ville det understrege misforholdene i en sådan grad,at det logisk set burde være til gavn for de andre.. men jeg satser dog på at kunne undgå det... |
|
Edited by - BL on 05 Jan 2006 02:21:39 |
|
|
Dsk1980
Kegle-bold dreng
80 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 11:25:15
|
Tænkte på noget, Bror Larsen. Hvis nu du havde fået max point begge kampe og ellers ikke var berørt synderligt af det, havde du så også brokket dig højlydt?
|
Dominik Kolacz
- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet. - Prügelknabe #1 - Polak af højeste karat! - Vil have flere polakker ind i DMT!
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 12:56:16
|
nææ det er jo ligesom i fifa 2004 hvor jeg var i gruppe med bror der brokkede han sig heller ikke over nå andre fik skader. |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 13:23:51
|
Det nu engang nemmere at brokke sig når man føler sig snydt end når man bliver tilgode set .....
Lur mig om Bror ikke først brokkede sig over skadede spiller efter han selv fik en
Og underligt som man endnu engang har fået drejet et topic ud af dets oprindelige bane ....... Og så var det ikke engang Vidar der var på spil. |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 14:05:33
|
Det her topic er bare en udmeldelse og skal igrunden gå per mail til ledelsen ?
Dessuden Johnny du klager ik på dårlig fisse heller før du har prøvet den ik ? |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 15:56:35
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Det nu engang nemmere at brokke sig når man føler sig snydt end når man bliver tilgode set .....
Lur mig om Bror ikke først brokkede sig over skadede spiller efter han selv fik en
Og underligt som man endnu engang har fået drejet et topic ud af dets oprindelige bane ....... Og så var det ikke engang Vidar der var på spil.
Det er så sandt JJ - hvad skete der for dig dengang du kom til at vente bare 1 uge for meget med playoff LOL
Hvorfor udstiller du mig negativt for noget du selv praktisere? JJ?
og er dette topic ikke relevant?
så må du søge dine skolepenge tilbage betalt
100%ASSHOLE!!! |
|
Edited by - BL on 05 Jan 2006 16:03:32 |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 16:51:34
|
Wrong igen Larsen, behøver ikke at udstille dig, klarer du fint uden mig
Din utilfredshed med reglerne, kan næppe sammenlignes med min tidligere utilfredshed, både fordi det intet havde med reglerne at gøre og fordi det var første gang situationen opstod.
Mht. til dette topic, så opfatter jeg det som et topic hvor Bjarne, siger farvel og tak ....
Ikke et topic hvor Bjarne gerne vil diskutere et par regler.....
Ps.: Vidar .... tsk tsk ... har du tænkt på at det var dig der var dårlig og ikke omvendt |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 17:07:38
|
Wrong igen Larsen, behøver ikke at udstille dig, klarer du fint uden mig
Din utilfredshed med reglerne, kan næppe sammenlignes med min tidligere utilfredshed, både fordi det intet havde med reglerne at gøre og fordi det var første gang situationen opstod.
Mht. til dette topic, så opfatter jeg det som et topic hvor Bjarne, siger farvel og tak ....
Ikke et topic hvor Bjarne gerne vil diskutere et par regler.....
Ps.: Vidar .... tsk tsk ... har du tænkt på at det var dig der var dårlig og ikke omvendt
Du er da utrolig JJ , den situation var precis den samme året før LOL hvilket jo siger ikke så lidt om dig og din personlighed!
hvad angår relevans for dette topic , er det kun naturligt at Bjarne hører lidt om de problemer han har skabt ved halv deltagelse hvordan ialverden kan du dog være uenig i det?????????? |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 19:54:18
|
Selvfølgelig er det fint at Bj hører om de problemer han har skabt.... Men derfra og så til at diskutere regler, er der en bid vej. Samtidig drejede topic'et allerede af banen da Alex begyndte at snakke om PES.
Mht. til om situationen var den samme året før, så kan jeg fortælle dig at det var den ikke "var vist selv leder på det tidspunkt", samtidig var det ikke 1 men 3 uger "bare for en ordens skyld"
Men nok om det ...... at diskutere med dig er som at lave havregrød af mel ... umuligt og et uskønt resultat !
|
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 20:29:23
|
Men nok om det ...... at diskutere med dig er som at lave havregrød af mel ... umuligt og et uskønt resultat !
No Comments |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 05 Jan 2006 : 22:17:22
|
øv Bjarne, en farverig spiller som dig vil blive savnet. Tak for de mange gode kampe gennem de sidste par år - jeg håber vi mødes igen på et online græstæppe en gang i fremtiden (EA/PES/??).
|
|
|
|
Totorules
Klubmester og topscorer
536 Posts |
Posted - 08 Jan 2006 : 01:56:00
|
Hej Bjarne.
Jeg ville egentlig også gerne give dig et par klap på skuldrene med på vejen. Du og Jeg har nærmest fulgt hinanden op igennem divisionerne i flere år så det er med ærgrelse du stopper.
Jeg kender fornemmelsen og sidde med et skod spil glemme sent 2003.
Nok om det sund dig lidt hyg dig med familien og vend så tilbage når spillet igen bringer smil på læben.
Imens vil denne herre sørge for verdens eneste og bedste røde djævle passer butikken.
T2 er liverpool tilbage i Vejstrup hvor de hører hjemme..
Hyg dig du vil blive savnet......
|
René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen. |
|
|
Topic |
|