FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Min kvote for EA er opbrugt ha det godt drenge
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Min kvote for EA er opbrugt ha det godt drenge
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  01:03:18  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well forslaget der er i det nye regeludkast kan du jo læse og kritisere ... er svært at forklare ... så nemmere bare at læse det i udkastet ... derudover så er dit forslag om 0-0 også en mulighed ...frygter bare det potentielt kan ramme ligeså slemt ...

mht. målene er det totalt ligegyldigt fordi målscoren først tæller efter indbyrdes opgør ... og det er meget meget sjældent det kommer dertil ... derudover er det så 9 hold der har fået en 5-0 sejr nu ... så kun de sidste 2 der reelt har tabt målscore ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  02:18:34  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
klart nok , men denne situation er jo en anden ,end den der refereres til i det forslag du har lagt frem , og vel også i forhold til hvad der er beskrevet i reglerne?
Hvis jeg beslutter mig for at melde mig ud nu,ville det understrege misforholdene i en sådan grad,at det logisk set burde være til gavn for de andre..
men jeg satser dog på at kunne undgå det...

Edited by - BL on 05 Jan 2006 02:21:39
Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  11:25:15  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tænkte på noget, Bror Larsen. Hvis nu du havde fået max point begge kampe og ellers ikke var berørt synderligt af det, havde du så også brokket dig højlydt?

Dominik Kolacz

- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet.
- Prügelknabe #1
- Polak af højeste karat!
- Vil have flere polakker ind i DMT!
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  12:56:16  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
nææ det er jo ligesom i fifa 2004 hvor jeg var i gruppe med bror der brokkede han sig heller ikke over nå andre fik skader.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  13:23:51  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Det nu engang nemmere at brokke sig når man føler sig snydt end når man bliver tilgode set .....

Lur mig om Bror ikke først brokkede sig over skadede spiller efter han selv fik en

Og underligt som man endnu engang har fået drejet et topic ud af dets oprindelige bane ....... Og så var det ikke engang Vidar der var på spil.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  14:05:33  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det her topic er bare en udmeldelse og skal igrunden gå per mail til ledelsen ?

Dessuden Johnny du klager ik på dårlig fisse heller før du har prøvet den ik ?

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  15:56:35  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Det nu engang nemmere at brokke sig når man føler sig snydt end når man bliver tilgode set .....

Lur mig om Bror ikke først brokkede sig over skadede spiller efter han selv fik en

Og underligt som man endnu engang har fået drejet et topic ud af dets oprindelige bane ....... Og så var det ikke engang Vidar der var på spil.

Det er så sandt JJ - hvad skete der for dig dengang du kom til at vente bare 1 uge for meget med playoff LOL

Hvorfor udstiller du mig negativt for noget du selv praktisere?
JJ?

og er dette topic ikke relevant?

så må du søge dine skolepenge tilbage betalt

100%ASSHOLE!!!

Edited by - BL on 05 Jan 2006 16:03:32
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  16:51:34  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Wrong igen Larsen, behøver ikke at udstille dig, klarer du fint uden mig

Din utilfredshed med reglerne, kan næppe sammenlignes med min tidligere utilfredshed, både fordi det intet havde med reglerne at gøre og fordi det var første gang situationen opstod.

Mht. til dette topic, så opfatter jeg det som et topic hvor Bjarne, siger farvel og tak ....

Ikke et topic hvor Bjarne gerne vil diskutere et par regler.....

Ps.: Vidar .... tsk tsk ... har du tænkt på at det var dig der var dårlig og ikke omvendt

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  17:07:38  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Wrong igen Larsen, behøver ikke at udstille dig, klarer du fint uden mig

Din utilfredshed med reglerne, kan næppe sammenlignes med min tidligere utilfredshed, både fordi det intet havde med reglerne at gøre og fordi det var første gang situationen opstod.

Mht. til dette topic, så opfatter jeg det som et topic hvor Bjarne, siger farvel og tak ....

Ikke et topic hvor Bjarne gerne vil diskutere et par regler.....

Ps.: Vidar .... tsk tsk ... har du tænkt på at det var dig der var dårlig og ikke omvendt

Du er da utrolig JJ , den situation var precis den samme året før LOL
hvilket jo siger ikke så lidt om dig og din personlighed!

hvad angår relevans for dette topic , er det kun naturligt at Bjarne hører lidt om de problemer han har skabt ved halv deltagelse
hvordan ialverden kan du dog være uenig i det??????????

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  19:54:18  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Selvfølgelig er det fint at Bj hører om de problemer han har skabt....
Men derfra og så til at diskutere regler, er der en bid vej.
Samtidig drejede topic'et allerede af banen da Alex begyndte at snakke om PES.

Mht. til om situationen var den samme året før, så kan jeg fortælle dig at det var den ikke "var vist selv leder på det tidspunkt", samtidig var det ikke 1 men 3 uger "bare for en ordens skyld"

Men nok om det ...... at diskutere med dig er som at lave havregrød af mel ... umuligt og et uskønt resultat !

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  20:29:23  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Men nok om det ...... at diskutere med dig er som at lave havregrød af mel ... umuligt og et uskønt resultat !

No Comments

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  22:17:22  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
øv Bjarne, en farverig spiller som dig vil blive savnet. Tak for de mange gode kampe gennem de sidste par år - jeg håber vi mødes igen på et online græstæppe en gang i fremtiden (EA/PES/??).

Go to Top of Page

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  01:56:00  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Hej Bjarne.

Jeg ville egentlig også gerne give dig et par klap på skuldrene med på vejen. Du og Jeg har nærmest fulgt hinanden op igennem divisionerne i flere år så det er med ærgrelse du stopper.

Jeg kender fornemmelsen og sidde med et skod spil glemme sent 2003.

Nok om det sund dig lidt hyg dig med familien og vend så tilbage når spillet igen bringer smil på læben.

Imens vil denne herre sørge for verdens eneste og bedste røde djævle passer butikken.

T2 er liverpool tilbage i Vejstrup hvor de hører hjemme..

Hyg dig du vil blive savnet......

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.133.148.222