Author |
Topic |
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 07:30:11
|
Så hvad du siger er yasir, at chelsea, manchester united, arsenal, liverpool holder sammen i premier league og den også burde brydes op hvert år
quote: Originally posted by Yasir
Jeg synes generalt det er noget lort sådan som kampprogammer er bygget op. For det første, så synes jeg selv, at dem som spiller i suppen har magten over de andre i DMT, og derfor får meget større mulighed for at vinde Danmarks mesterskabet her i DMT, mens andre kan vente et par t'er for at komme med i suppen og vinde det.
Det er jo bare dem som har været i DMT i et stykke tid, kan komme op til toppen, og det synes jeg ikke er rigtig.
Som det ser ud nu, så bliver 2divs. hold delt ind i grupper på 5medlemer, hvor kun 1 af dem går videre. Det synes jeg er alt for lidt, i forhold til at chancen er 20%.
Eksempler : Man kan før en T, starte med at dele medlemer ud i forskellige grupper, hvor den bedste så går videre og får mulighed for at vinde Suppen.
Eksempel som Keyboardcowboy også skriver synes jeg rigtig godt om.
|
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 09:35:32
|
Personligt er jeg glad for den struktur som vi har nu. Nemlig det med at man skal kæmpe sig vej til suppen over flere omgange.... Og jeg giver JJ ret i at spillene ligner hinanden så meget så det kun lige er en tilpasning hvert år efter udgivelsen... Så dem vi ser i suppen er skam dem som er gode til selve spillet FIFA. Ikke ligesom os andre som konstant år efter år ligger og kæmper om at komme i 1'st div og kæmpe for at blive i 1'st div når man nu endeligt er kommet derop. Det har jeg gjort i rigtigt mange sæsoner nu... Jeg kender efterhånden min plads i hirakiret. Selvfølgeligt skal der også være plads til nytænkning. Indslusning af buffere er et godt initiativ. Kan godt se at Jesper har fat i noget... Men 1 kamp mod hver modstander syntes jeg ikke om. Der skal være en form for revance.... Så hellere lave flere divisioner og have eks 8 hold i hver division... 16 kampe ialt. (6 hold er for lidt). Så på den måde skulle vi kunne afholde 4 turneringer. Have Suppen, 1'st, 2nd, 3rd division... hvis 40 aktive hold kan vi lave en 4'rd division. evt. "danmarks serie"... Nu ser vi en masse forslag og det er noget af en mundfuld vi som nystartet leder skal prøve at håndtere... Vi må lige prøve og opsumere de ting som er remset op her i denne tråd og se om ikke vi kan skabe balance og fornuft i DMT... Vi skal have spredt max karma.... |
|
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 09:43:20
|
Syntes det ville være meget nemmere hvis vi bare tilmeldte os Lotto Service med den her udgave af FIFA ! ! ! ! ! ! |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 10:44:22
|
tim, ravnbrilde og bo er inde på noget af det rigtige.. Ved godt at ravnbrilde og bro modsiger hinanden lidt, men bos forslag kunne gå som et kompromis. |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 11:39:51
|
quote: Originally posted by Murphie75
Syntes det ville være meget nemmere hvis vi bare tilmeldte os Lotto Service med den her udgave af FIFA ! ! ! ! ! !
Sår' du.... husk nu... karma min ven.... tiiiing....
|
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 14:34:59
|
quote: Originally posted by daugaard
Have Suppen, 1'st, 2nd, 3rd division... hvis 40 aktive hold kan vi lave en 4'rd division. evt. "danmarks serie"...
Jeg er decideret uenig her; 3-4 divisioner er simpelthen for meget og total overdrivelse af det koncept der bliver argumenteret imod her i denne tråd.
Der er jo en grund til vi har 2 x2div pt
Jeg mener helt klart at alle divisioner skal ligestilles under suppen og deles op i morgen/aften/oldboys/allboys rækker,så alle har en mulighed for at komme til tops i FIFAXX,har mere til fælles og derved lettere ved at afvikle kampene. |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 14:51:31
|
Bror, hvem skal så stå for denne opdeling???
Efter min menig vil det bare føre til en skævvridning af divisionerne. Man risikerer at der pludselig er 20 i oldboys, 2i morgen og 13 i aften og 0 i allboys.
Til Jesper, de folk som vælger at stoppe midt i det hele, vil stoppe uanset antal kampe der skal spilles i en T. Derfor ser jeg højere straf som en mulighed for at forhindre dette. Det vil nemlig gøre at hammeren falder hårdere hvis man løber fra sit ansvar overfor andre og skrider midt i det hele. Hvis man så har tænkt sig at vende tilbage, har man sværere ved det, og det må få tankerne i gang hos dem som kunne finde på at skride midt i det hele, om de nu vil smutte eller ej. |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 15:48:15
|
quote: Originally posted by BL
Have Suppen, 1'st, 2nd, 3rd division... hvis 40 aktive hold kan vi lave en 4'rd division. evt. "danmarks serie"...
Jeg er decideret uenig her; 3-4 divisioner er simpelthen for meget og total overdrivelse af det koncept der bliver argumenteret imod her i denne tråd.
Der er jo en grund til vi har 2 x2div pt
Jeg mener helt klart at alle divisioner skal ligestilles under suppen og deles op i morgen/aften/oldboys/allboys rækker,så alle har en mulighed for at komme til tops i FIFAXX,har mere til fælles og derved lettere ved at afvikle kampene.
Hvis alle har lettere ved at komme til tops, er der jo ikke noget sjov i at komme derop. At lave et system som gjorde, at alle kom til tops i FIFAXX, ville jo være en katastrofe. Der er jo ikke noget at spille for, hvis der i DMT er 20 andre som ligger "i toppen" - bare i en anden række! Lav for guds skyld ikke sådan et system |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 15:57:19
|
kør med det nuværende system, brug T2 og T3 til at tenke om vi trenger et nytt system |
|
|
|
Yasir
Fast mand på førsteholdet
256 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 16:14:49
|
[quote]Originally posted by caleb22
Så hvad du siger er yasir, at chelsea, manchester united, arsenal, liverpool holder sammen i premier league og den også burde brydes op hvert år
Du har virkelig brug for et par sharwarma ole :D Det jeg siger er, at man fra starten, før en T starter, skulle opdele forskellige medlemmer i 4-7 division (kommer an på tilmeldning) ved en lodtrækning.
Efter man har spillet sine kampe færdige, har man mulighed for at rykke videre op, hvor mulighederne måske ligger i, at de øverste 2-3-4 medlemmer rykker op til suppen. Derefter kommer muligheden i, at de næste 4 rykker i 1div, og de sidste 4 rykker i 2div. (kun taget som en eksempel). Det vil man gøre ved ALLE T uanset hvad.
På denne måde viser man, at man først vinder suppen, når man har klaret sig bedst gennem de fleste medlemmer i en T.
Det samme ved BMT, hvor 2div medlemmer ikke får så større mulighed for at vinde den, i forhold til hvad sup. medlemmer kan. |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 16:32:33
|
En ting er helt sikkert! Ikke alle vil være lige tifredse når der besluttes hvilken struktur vi skal spille efter i fremtiden. Hvis vi da overhovedet ændre noget til T2!!! Men lad endeligt debaten rulle...
|
|
|
|
Yasir
Fast mand på førsteholdet
256 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 16:44:33
|
En ting er helt sikkert! Ikke alle vil være lige tifredse når der besluttes hvilken struktur vi skal spille efter i fremtiden. Hvis vi da overhovedet ændre noget til T2!!! Men lad endeligt debaten rulle...
Nej, det vil der nok ikke, og det skulle også undre mig hvis alle vil være tilfredse. Men vi kan lave afstemninger angående strukturen i fremtiden og tage udgangspunkt i fleretals meninger. |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 18:30:07
|
Evt ændring af strukturen kan tidligst ske i T3 da de placeringer folk har opnået er lavet efter den model vi har nu, så dem kan man ikke snyde og vi havde også en afstemning om dette emne imellem T3 2006 og T1 2007 hvor blev stemt for at beholde det system vi har nu. |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 18:34:24
|
Det er også det eneste rigtige at beholde den nuværende struktur. |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 26 Feb 2007 : 19:26:23
|
Helt naturligt!
men debatten kan vi jo snildt fortsætte;
Jeg mener ikke det bør blive noget problem at dele folk op;
nogle vil i oldboy koste hvad det vil ,andre er nød til at spille deres kamp før kl 22 og endelig er der en del der ikke er gamle nok til oldboys men som foretrækker at spille om aftenen, da en del af de yngste kun kan om dagen vil aftenholdet altså også være ganske attraktivt for dem der mener ob-aldersgrænsen er for høj |
|
|
|
Topic |
|